Ga naar inhoud


[ALL] mogelijk domme vragen


Satfan

Aanbevolen berichten

Wat houden die sterretjes en andere tekens in die bij een bericht of vraag komen?

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Satfan
Wat houden die sterretjes en andere tekens in die bij een bericht of vraag komen?


Zet je muispointer er eens op en wacht op de popup-tekst...

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een heldere hemel vloek ik niet (bij geen enkele hemel

vloek ik trouwens), toch zie ik sterretjes bij een heldere hemel.

 

Conclusie, sterretjes hebben niets met vloeken te maken.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Con
Bij een heldere hemel vloek ik niet (bij geen enkele hemel vloek ik trouwens), toch zie ik sterretjes bij een heldere hemel.

Conclusie, sterretjes hebben niets met vloeken te maken.

HG CC


Deze conclusie is onjuist bij deze stelling.

Je stelling sluit niet uit onlosmakelijk uit dat vloeken en sterretjes niets met elkaar te maken hebben.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: Con
Bij een heldere hemel vloek ik niet (bij geen enkele hemel vloek ik trouwens), toch zie ik sterretjes bij een heldere hemel.

Conclusie, sterretjes hebben niets met vloeken te maken.

HG CC


Deze conclusie is onjuist bij deze stelling.

Je stelling sluit niet uit onlosmakelijk uit dat vloeken en sterretjes niets met elkaar te maken hebben.




Gniffel. . .

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg steeds zo'n knipperend enevelopje bij mijn instellingen/berichten maar als ik ga kijken staat er niets 'nieuws' tussen. Alle post wel een keer opengeklikt maar het envelopje blijft knipperen confused

In bezit van een

Dreambox 7025

Dreambox 800HD

Dreambox 500HD

Strong 6825 onze campingtuner :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Citaat @ErwinB: Ik krijg steeds zo'n knipperend enevelopje bij mijn instellingen/berichten maar als ik ga kijken staat er niets 'nieuws' tussen. Alle post wel een keer opengeklikt maar het envelopje blijft knipperen

 

>Klik< hier voor meer informatie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal heel leuk, mar ik heb tot op heden nog geen uitleg over wat dat allemaal betekend en wie die sterretjes ed. plaatst

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een waardering geven aan een topic. Open het topic en kijk bovenaan onder ledenlijst. Daaronder staat: stem op dit onderwerp

Als je daar links op klikt kan je een stem versturen.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...