Ga naar inhoud


Elke 5 minuten reclame bij SBS


pandit

Aanbevolen berichten


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je weet alleen nooit over welke dag hij het via teletekst heeft. Dat staat er nooit bij (alleen bij de 5-daagse vooruitblik kun je het zien).

 

Alle weerfiguren zeiden vandaag dat er morgen (zondag) veel bewolking is. Om 19.00 uur staat er bij Piet te lezen dat er morgen (welke dag dat dan ook is) veel zon is. Waarschijnlijk een bericht van 1, 2 of 3 dagen oud. Alleen zie je dat nergens. Waardeloos dus, maar mogelijk is dat de schuld van SBS6 en niet van Piet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onzin, we kijken dagelijks: Het veranderd dagelijks.

 

Er staat ook altijd bij opmaak 06:00 oid

 

Maar kan me voorstellen als je niet dagelijks even checked je wanhopig zoekt naar een datum.

 

P.P. heeft wel vaker controversiele uitspraken en niet zelden heeft hij het wel bij het rechte eind.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Agent Mike


en vergeet niet.
die reclame betaald voor jullie tv-series e.d


En vergeet niet.

Jij betaalt die reclame in de prijs van de producten, of dacht je dat de kosten van de reclame uit de bonussen van de directie van die bedrijven komen?

Toen een aantal jaren geleden de eerste prijzenoorlog tussen de supermarkten woedde waren plotseling de reclames van de A merken van het scherm verdwenen. Reden? De supermarkten dwongen die merken hun prijzen zo ver te verlagen dat er geen reclame budget meer over was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RTL 4 is zeker al begonnen met zo'n proef mad

Gisteravond Tine Schouten gekeken , blokken van ± 11 min. met 7 a 8 min. reklame en die shit traylers ertussen .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: trust
Tine Schouten gekeken


Was dat niet een herhaling van herhaling? Dat mens komt tegenwoordig te pas en te pas opdraven. En anders is het die van Duin wel.

Haal tegenwoordig steeds vaker via usenet de dvd's binnen van goede series / voorstellingen.

Tijdens de reclame gaat hier geluid eraf en teletext erop.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens reclameblokken gaan veel mensen (ik ook) zappen en gauw kijken wat op de concurrent is. Ik denk dat veel SBS6 kijkers vanavond het gauw genoeg gezien hebben. Ze houden het misschien één reclameblokje vol, maar als ze erachter komen dat na het eerste reclameblokje een volgende na 5 minuten alweer begint, zijn ze gauw genoeg weg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
hehe ... dan duurt het weer van Piet Paulusma anderhalf uur, ik zie die stakker al zolang staan te verekken voor een camera als ie voor de 6e keer "we zijn zo weer bij jo werom" moet melden smile

arme Piet ...



merDe

Dan gaat het zo,
we zijn er zodadelijk terug met de reclame na deel 1 van het weerbericht.
na 3 minuten reclame en dan terug
we zijn er zodadelijk terug na het 2de deel van het weer.
zo in een deel of 6. laugh
dan zal er bvb staan in de programmagids
20h00 het weer met piet paulusma
21h30 een of ander programma laugh

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...