Ga naar inhoud


Media Labs BV staakt distributie Dreambox


Gast Willy-NL

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: allez l'om
Ik voel niet de behoefte om de naam van mijn bron te onthullen in een pm, als ik jou op een forum zou vragen om de naam van iemand die je in vertrouwen bepaalde zakelijke dingen vertelt zou je het ook niet doen. Als jij je in mijn verhaal niet herkent dan is dat prima, ik heb gewoon mijn ervaring weergegeven. Iedereen heeft recht op zijn eigen waarheid. Overigens heeft mijn dealer mij nooit iets beloofd, alleen aangegeven dat er gewoon geen voorraad binnen kwam.

Laat mij hier svp journalist blijven, bronnen beschermen...?
En wil of kan je dit niet per PM regelen trap dan ook niet na met onjuiste feiten.
Lees mijn eerdere posting maar eens na waar je nu kan zien nadat Michel over de betaling een licht heeft geschenen, dat ik dicht bij de echte waarheid zat.
Wat een gezeur zeg..Michel stopt ermee en dat doet hij zeer netjes met het onderbrengen van al zijn vroegere zaken relaties op een nieuw bedrijf en dan moeten wij hier nog al de onzin aanhoren (lezen)
Gezeur van deze heeft wel een doos gehad en de andere niet..enne ik heb op tijd besteld en de andere niet..
Dit zijn alleen maar feiten die wij hier niet kunnen natrekken buiten dat ik persoonlijk weet van een aantal satboeren dat de relatie tussen hun en satellietland meer als goed was en de aftersales als geweldig is ervaren.
Zo Michel maak je niet druk man en ga je energie in wat mooiere dingen steken..biertje? smile

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 140
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

vreemd dat je wel Michel op zijn woord gelooft (ik zeg niet dat ie geen gelijk heeft) en mij niet, terwijl bij beiden de onderbouwing wellicht iets te wensen overlaat. Maar dat is het laatste wat ik erover zeg, ik gun iedereen zijn eigen waarheid, nogmaals, zonder dat ik daarmee wil insinueren dat een van de vorige sprekers niet de waarheid zou spreken.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de navolgende mening: Dream Multimedia faalt in vele opzichten.

Marketing en communicatiebeleid -> onvoldoende

Distributiebeleid -> onvoldoende

After Sales -> onvoldoende

Inkoop/Productieplanning nav verkoopprognose -> onvoldoende

Planning productontwikkeling tot daadwerkelijk tijdstip in de markt zetten van het produkt -> onvoldoende

 

Ze hebben prachtige ontvangers ontwikkeld. Daar moeten ze zich bij houden en al het overige uitbesteden aan een partij die de know how en voldoende middelen in huis heeft om de markt succesvol te bedienen.

 

 

 

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen de eerste dreambox die ik kocht was bij een satzaak in Uden. Michel kwam daar regelmatig over de vloer en toen mijn box stuk was (dacht error UC0) werdt er door Michel zelf gelijk een nieuw board ingedrukt en kon ik mijn ontvanger gelijk weer meenemen.

Het was iemand die geloofde in het product dat straalde er echt vanaf. Al mijn problemen met dreamboxen zijn altijd keurig opgelost. Dat Dream er een zooitje van maakt op aller gebied, is buiten de schuld om van Michel. Vind het ook een raar argument als iemand roept ja maar ik krijg maar geen boxen. Ten eerste dit is puur zakelijk neem je er 10 af of 1000 dat maakt natuurlijk alles uit. Tenslotte hij voert een bedrijf en geen stichting. ]

Ik vindt dat Michel de juiste keuze heeft gemaakt in deze.

Dit vindt ik jammer, maar zakelijk gezien een correcte stap.

Succes in de telecom busines. Maarre vertel eens............telefoon met sattelietontvangst geschikt voor simkaart sharing. De Dreamphone :D

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: allez l'om
vreemd dat je wel Michel op zijn woord gelooft (ik zeg niet dat ie geen gelijk heeft) en mij niet, terwijl bij beiden de onderbouwing wellicht iets te wensen overlaat. Maar dat is het laatste wat ik erover zeg, ik gun iedereen zijn eigen waarheid, nogmaals, zonder dat ik daarmee wil insinueren dat een van de vorige sprekers niet de waarheid zou spreken.


Ter verdediging van Michel: Als jij te zwak bent om na A ook B te zeggen, kan Michel zich natuurlijk ook niet verdedigen omdat die niet weet over welke dealer het gaat en dus ook geen feiten kan noemen.
Hij kan alleen maar zeggen wat zijn normale werkwijze is en niet hoe het in geval van deze specifieke klant is gegaan.
Dat is niet zijn fout, maar jouw fout omdat jij iemand beschuldigd zonder met feiten te komen en dat is op zijn allerminst niet netjes.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Ron houd er maar over op, het heeft geen nut..jammer dat er mensen zijn die zo kortzichtig zijn.

Michel heeft zijn mening hier geplaatst plus ook vele leden, ook al ken ik Michel niet persoonlijk maar door de jaren heen ga je iemand gewoon waarderen.

Dit voor zijn inzet en al zijn hulp hier op het board.

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...