Ga naar inhoud


Blijft hangen in "booting".........help .


Gast Samsat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tonskidutch.......inderdaad een heleboel alweer

DS, Gemini, Pli, de laatste orginele, de laatste experimental en daarbij diverse bootloaders voorbij zien komen. Van alle images de laatste versies. Vandaar dat ik dacht laat ik eens een oudere proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ie echt niet wil doorstarten, héél snel 12 Volt-stekkertje eruit en gelijk er weer in, echt heel snel dus, als ie dan na een aantal keer niet boot weet ik het ook niet meer.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt iedereen voor jullie meedenken. Ik pak 'm zometeen in en breng 'm morgen naar het postkantoor.

En nu eerst de DB uit de slaapkamer trekken hier en daar ff wat bijwerken en zorgen dat ik weer tv kan kijken in de woonkamer smile

Want ik vrees inderdaad dat het wel weer een hele poos gaat duren voordat ik m'n 800 weer terug heb. En heel waarschijnlijk zal er dan wel geen reparatierapportje bijzitten ............

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig boot ie wel door na het flashen.

 

ik heb ook wel eens ergens gelezen dat het kan helpen je HDMI kabel uit te trekken tijdens het booten...want iemand had dit meen ik voor en hij startte ook niet meer op.

 

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...