Ga naar inhoud


DVB-T in Belgie ?


FILIP1654

Aanbevolen berichten


  • Reacties 227
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan Norkring ook geen operator worden?

 

In Noorwegen is men beheerder en samen met een andere partij provider in RiksTV.

 

Ik vrees echter dat we nog even blij zullen moeten zijn met:

één

canvas/ketnet

canvas+/ketnet+

één+ (najaar 2009)

RegioTV (zomer2009 ?)

 

Ik heb het ooit al eens op een forum geplaatst dat in het voorjaar/zomer het beste moment is om dvb-t te lanceren, zo hebben campeerders en weekendhuisjes immers ook vaak een tv nodig en dus ook zenders...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: KW1234
Kan Norkring ook geen operator worden?

In Noorwegen is men beheerder en samen met een andere partij provider in RiksTV.

Ik vrees echter dat we nog even blij zullen moeten zijn met:
één
canvas/ketnet
canvas+/ketnet+
één+ (najaar 2009)
RegioTV (zomer2009 ?)

Ik heb het ooit al eens op een forum geplaatst dat in het voorjaar/zomer het beste moment is om dvb-t te lanceren, zo hebben campeerders en weekendhuisjes immers ook vaak een tv nodig en dus ook zenders...


Wat is uw bron dat de regionale zenders op DVB-T komen!
Dit zal helaas nooit kunnen, omdat de regionale zenders niet buiten hun regio mogen uitzenden.
Turnhout heeft geen DVB-T zendmast RTV kan dus al niet uitzenden. Tenzij op de mast van Schoten. Wat dus niet mag.
Komt er nog bij dat je met lange afstand buiten antenne ver genoeg kan rijken om buiten uw regio te kijken.

De minister van media zou eerst op zijn plaats gezet moeten worden, met zijn stomme wetgeving.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet er rekening mee houden dat DVB-t in Vlaanderen nog in de kinderschoenen staat.

In Turnhout en vele andere "grotere" steden komen steunzenders die de 2 regionale multiplexen zullen uitzenden.

Schoten is een mast die de grote/nationale multiplexen zal uitzenden + regionale antwerpse.

 

Hier is er dus ook plaats voor ATV, RTV,... Dat deze over de regiogrenzen gaat is niet echt een probleem omdat de mast in de regio zelf staat en bvb gebruik kan maken met richtantenne's. Probleem is dan wel dat bepaalde gebieden een slechtere ontvangst krijgen en mss zelfs geen enkele regionale zender.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...