Ga naar inhoud


DVB-T in Belgie ?


FILIP1654

Aanbevolen berichten


  • Reacties 227
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja maar die dekkingskaart is van de R1.

 

Er zijn er nog 4 andere en die zijn toch iets moeilijker te vangen, zeker de mux met M6 en W9 en die van TF1

 

Vandaar mijn vraag, te meer daar ik dacht dat Goes dan nog eens uitzond op dezelfde frequentie als één van die Franse muxen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ontvang M6,W9,NT1,Arte HD op kanaal 30. France 2,3,5,arte,lcp op kanaal 23. Canal+,TPS,... op ch:26 maar die zijn niet vrij te ontvangen. Waar zit TF 1 ? Weet iemand het kanaal of freq. daarvan ? Mijn antenne staat ongeveer +- 12 meter hoogte. EEN via Egem ch:22. NED 1,2,3...GOES ch:54. RTBF 1,2,3...Doornik ch:56

Link naar reactie
Delen op andere sites

TF1 zit volgens mij op kanaal 35.

 

Hierna de frequenties:

 

Canal 23H Canal 48H Canal 26H Canal 30H Canal 31H Canal 35H

 

PAR : 20 kw PAR : 20 kw PAR : 20 kw PAR : 4.8 kw dès le 31/05/09 PAR : 20 kw

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo,

 

Kan men in de omgeving van Heusden-Zolder met een binnenhuis antenne het volledig belgisch pakket ontvangen. Als toemaatje mss nog enkele Nederlandse en Duitse. Zo ja, welke antenne zou daar voor in aanmerking komen. blush

Ik vraag dit hier omdat men via het internet er tientalle kan bekomen en volgens hun gegevens zijn ze allen de beste. cry

Momementeel gebruik ik een blikantenne en kan alleen de Vlaamse krijgen, zowel binnen als buiten.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afstand Heusden-Zolder tot zender in Genk is 18,71 Km, Genk zend Horizontaal uit, mast is 220 meter hoog, locatie is 83 meter boven de zeespiegel, zender zend met een 20 Kw uit op kanaal 25.

 

Afstand Heusden-Zolder tot zender in Maastricht (bijna in lijn met Genk) is 34,20 Km, Maastricht zend Vertikaal uit, mast is 122 meter hoog, locatie is 82 meter boven de zeespeigel, zender zend met een 20 Kw uit, NOS multiplex op kanaal 54.

 

Afstand Heusden-Zolder tot zender in Aachen-Stolberg is 73,33 Km, Aachen zend Vertikaal uit, mast is 231 meter hoog, locatie is 284 meter boven de zeespiegel, zender zend met 20 tot 50 Kw uit, Kanalen in gebruik 26, 37, 50.

 

Heusden zolder ligt 42 meter boven de zeespiegel.

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...