Ga naar inhoud


Heeft iedereen de nieuwe kaart al


skw

Aanbevolen berichten


  • Reacties 236
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb afgelopen donderdag 2 nieuwe kaarten ontvangen, werken perfect, 3weken álle zenders van het top pakket te bekijken smile

 

Echter ik heb een familiepakket en een 2e settopbox kaart; Nu zit er onder aan de brief van de nieuwe smartcards een extra antwoordstrook.

Hiermee kun je overstappen op het TOP pakket tegen wél heel gunstige voorwaarden:

"De 1e 3 maanden betaal ik niets extra's en daarna betaal ik € 5,-/maand extra. De administratiekosten á € 9,95 vervallen."

 

Zit hier een addertje onder het gras? of heb ik echt het top pakket 3 maanden lang voor € 13,50 en 9 maanden lang voor € 18,50? (als ik het top pakket op de hoofdkaart zou willen nemen...) confused

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nojevive

Tijdje terug kaart gekregen. Email volgde daarop dat na 10 maart het beeld op zwart ging met de oude kaart. Dat klopte inderdaad. De nieuwe kaart deed het in eerste instantie niet, daarna alleen met 1 zender leek het wel. Na een paar uur deed hij het gewoon goed.

 

Alleen heb ik een probleem met mijn dreambox. Na verloop van tijd lijkt het alsof ik niet meer kan zappen/van zender kan wisselen. Dat treedt op nadat ik weer naar ned1 ben gezapt. Daarna kan ik niet meer schakelen en kan ik alleen nog maar ned1 kijken.

Gebruik de laatste gemini en cccam op een db7020.

 

Iemand een idee/pointer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Er is geen addertje.
Als je naar een hoger pakket wil is de antwoord strook een mooie aanbieding.

Je moet het alleen niet verwarren met de hoax dat er administratie kosten á € 9,95 betaald moet worden voor de kaartwissel.!


Dan gaat de kaart snel op de bus !! 1 jaartje TOP pakket voor in totaal € 207,- ipv. € 505,- is niet gek crazy

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HD_freak

Dan gaat de kaart snel op de bus !! 1 jaartje TOP pakket voor in totaal € 207,- ipv. € 505,- is niet gek crazy


..tenzij je apparatuur op zwart gaat na uitschakeling van seca 2.. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...