Ga naar inhoud


Heeft iedereen de nieuwe kaart al


skw

Aanbevolen berichten


  • Reacties 236
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast top.peewee
Origineel bericht van: digitaal kijker
even bellen met de aanbieder en uw kaart op uw account laten zetten,dan zal na dit en een half uur weer beeld moeten zijn.


Ik heb gesproken met Canal Digitaal zij geven aan deze kaart opnieuw te kunnen activeren, daarmee vervalt mij oude kaart direct. (Deze oude kaart geeft nu nog beeld) Met de opmerking je moet je topfield/trex software matig laten updaten.

dus,..???
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit nu de nieuwe truuk van Canal Digitaal? Geld vragen voor de kaart lukt niet dus laten ze nieuwe kaarten verlopen zodat iedereen alsnog mag bellen en dat geld oplevert.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriend van mij had ook zo'n probleem. De oude Seca2-kaart viel uit, is hij gaan bellen, bleek de kaart op een ander adres te zijn afgeleverd... confused Zie ook dit topic.

 

Ik heb net nog even gechecked en kan nog steeds alle zenders ontvangen. Op 'Mijn Canal Digitaal' staat nu mijn nieuwe kaartnummer mét Familiepakket. Zolang ik niet aan een Toppakket vast zit, en alles blijft open, vind ik het prima. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even teruggekeken in mijn berichten, en wat blijkt: ik heb mijn kaart al sinds 10 februari 2009!!! smile En nog steeds doen alle zenders het. Ik had wel problemen met het omwisselen van de kaarten. Het was slecht weer en het signaal was niet optimaal. Daarnaast had ik nog niet de juiste firmware voor de MaxDigital 225. Ook is de kaart begin maart uitgevallen omdat de kaart de update niet ontvangen had. Toen heb ik hem in een oude ontvanger laten updaten.

 

Zou het kunnen zijn dat ie begin maart een nieuwe '3 weken gratis alle zenders'-puls gekregen heeft, zodat ik nog tot eind maart kan kijken naar alle zenders? confused

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin

Zou het kunnen zijn dat ie begin maart een nieuwe '3 weken gratis alle zenders'-puls gekregen heeft, zodat ik nog tot eind maart kan kijken naar alle zenders? confused


Volgens Canaldigitaal klopt dit en is dit geldig voor iedereen. Voorzichtig trek ik daarom de volgende conclusie:

Je ontvangt de kaart in pre-view mode ( =zonder film1). De interne teller op de kaart schakelt deze mode na 3 weken uit.
Binnen die tijd moet je kaart een verlengpuls verwerken,anders valt ie nu uit.

Daarna wordt je nieuwe kaart in abonnement gezet. Vanaf dit moment krijg je 3 weken alle zenders ( met film1).
Het lijkt er op dat de softcams vanaf dit moment wel werken.

Na 3 weken zal je kaart moeten worden geüpdate naar de juiste abonnementsvorm.




Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de kaart al binnen maar heb dan wel ook eerder mijn gegevens via de website doorgegeven (om dit extra te stimuleren hadden ze 50 staatsloten te verloten).

 

De kaart doet het in m'n Philips gewoon.

 

Groetjuzzz van Rakker71

Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500

Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast top.peewee
Origineel bericht van: top.peewee
Origineel bericht van: digitaal kijker
even bellen met de aanbieder en uw kaart op uw account laten zetten,dan zal na dit en een half uur weer beeld moeten zijn.


Ik heb gesproken met Canal Digitaal zij geven aan deze kaart opnieuw te kunnen activeren, daarmee vervalt mij oude kaart direct. (Deze oude kaart geeft nu nog beeld) Met de opmerking je moet je topfield/trex software matig laten updaten.

dus,..???


Tot opheden heb ik nog geen beeld, ik heb de kaart in een andere module (matrix) gedaan maar nog geen resulaat. Kan het kwaad om de kaart nog een keer te laten "activeren"?
Misschien nog andere ideëen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast matie555

Bij mij werkte de activatie pas nadat ik deze via de telefoon had doorgegeven. Activeren via SMS en Internet werkte niet.

Doe de volgende handelingen:

 

Servicelijn (service abonnement) : 0900 - 9323 (€ 0,15 pm)

Deze servicelijn is speciaal voor abonnees met een (maandelijks of jaarlijks) betalend abonnement.

Houdt u smartcardnummer bij de hand, aangezien u hier om gevraagd wordt.

Card in ontvanger, afstemmen op SBS6 en binnen 5 minuten beeld.

Negeer de mededeling om je oude card te plaatsen, blijf aan de lijn. Er volgt dan een keuze menu na invoering van je cardnummer.

Kies 2 / Ontvangstproblemen

Kies optie 1 / wel beeld buitenlandse zenders, geen beeld op Nederlandse.

Kies 1/ Geldigheids datum verlopen, heractivatie.

 

Suc6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...