Ga naar inhoud


Heeft iedereen de nieuwe kaart al


skw

Aanbevolen berichten


  • Reacties 236
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben al twee keer in hun "lokkertje" getrapt.

4 weken geleden opeens geen beeld meer met mijn oude kaart.

Heractiveren via internet gaf aan dat ik al meerdere keren had geprobeerd te heractiveren.

"dan maar even bellen" krijg ik iemand aan de telefoon die begint te lachen en zegt dat ik in hun lokkertje ben getrapt.

ze hadden mijn nieuwe kaart weer terug gekregen en zouden hem meteen weer opsturen.

een week geleden weer geen beeld op nog steeds mijn oude kaart.

En je raad het al, weer geen heractivatie en weer in hun "lokkertje" moeten trappen om beeld te houden op mijn oude kaart, ze hadden mijn nieuwe kaart alweer terug gestuurd gekregen.

De adresgegevens kloppen allemaal, het zal mijn benieuwen wanneer ik mijn nieuwe kaart krijg

 

DM 7025sc dm500s t90 in aanbouw

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jurgen36
De kaart heb ik al een tijdje, echter geen beeld op een paar kanalen, waaronder Eurosport en Discovery HD.....ik heb het gevoel dat het probleem bij mijn Vantage ontvanger ligt. Het probleem doet zich voor bij de Aston module en bij gebruik van de interne kaart slots


Welke Aston module?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op bladzijde 4 van dit topic is te lezen:

 

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: HJS
familiepakket en ook nog niet gekregen

 

Geen paniek er rest nog een 20 dagen in maart,

 

Hoofdzenderpakket

op Mediaguard-smartcard Indicatie

bezorging van uw brief

 

Familie-pakket februari - maart 2009

Recreatie-pakket maart 2009

Basis-pakket april - mei - juni 2009

Entertainment-pakket maart - april 2009

Combi-pakket maart - april 2009

Top-pakket maart - april 2009

 

Het bovenstaande overzicht is onder voorbehoud. laugh

 

 

Ga ervan uit, dat ongeveer 3 weken nadat de laatste kaarten verstuurd zijn SECA 2 uitgeschakeld wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Maar met een Familiepakket zou de kaart inmiddels toch wel binnen moeten zijn. Hier ook al binnen sinds 10 februari meen ik. Nog steeds alle zenders open! blushsmile

Mijn moeder en ik hebben alletwee het familiepakket. Ik heb de nieuwe kaart een maand geleden al ontvangen, maar zij nog steeds niet.
Ben erg benieuwd of ze haar vergeten zijn...

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een vriend van mij hadden ze de kaart naar een verkeerd adres verzonden, het adres van een ander familielid(?). Beetje wazig. Ik zou is bellen met CanalDigitaal. Dan vragen ze naar je abonneenummer, en vragen ze of je adresgegevens nog kloppen.

 

Zo kwamen we erachter dat de adresgegevens op een of andere manier niet klopte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de vandaag de nieuwe smartcard ontvangen. Ik kijk het familiepakket.

Jammer, kaart werkt niet in mijn diablo 2.2 Stealth 2.54 en ook niet met de Magic Cam.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...