Ga naar inhoud


AVG probleem, geeft valse virus meldingen


gsm

Aanbevolen berichten

Ik wordt een beetje gek van AVG versie 8

Ik krijg steeds meldingen dat ik een virus heb maar dat blijkt bij diversen online scans niet zo te zijn.

Nu heb ik Resident Shield uit gezet en is het over maar welke consequenties heeft dat ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: gsm

Nu heb ik Resident Shield uit gezet en is het over maar welke consequenties heeft dat ?


door een veiligheidsvoorziening uit te schakelen kun je weldegelijk problemen krijgen.
enkel is mij niet helemaal duidelijk wat de Resident Shield (thuis - schild / bescherming) allemaal doet in AVG

een online scanner kan niet hetzelfde mogen en dus doen
(anders is je PC sowieso al slecht beveiligd)
dus vergelijken met dergelijke online scanners kan nooit 1:1 waar zijn

overigens hebben wij op het werk sophos en die huilt ook over acrobat, sinds er wat foutjes in de updates van acrobat flash zijn geslopen.
dat wil echter niet zeggen dat dit niet hersteld dient te worden door en acrobat en sophos.

kijk eens of je nieuwe antivirus definities kunt krijgen van AVG

chiao

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gsm
Omdat alleen AVG het aangeef en alle online scan´s geen virus zien.
AVG heeft nog al eens last daarvan.


Ik gebruik AVG op 5 PC's en heb er nooit deze problemen mee.

Als AVG iets ziet en een ander ziet het niet wil dat niet zeggen dat het niets is. Geen een programma ziet alles.

Het zou handig zijn als je de gevonden virus hier even post. En wat gebeurt er wanneer je AVG het laat opruimen?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan wel een beetje meedenken in die houding hoe goedkope protectie op mijn pc zetten....

 

tegenwoordig is alles duur zat waarom dan ook nog goed spul kopen

 

maar dan neem toch eindelijk linux, dan hoef je helemaal geen antivirus software

 

of je neemt een deugdelijk product en betaald ervoor

of je neemt niets en hebt ongelooflijke snelheidswinst.

want linux is met browsen zonder al die windows additieve protectie wel rete snel.

 

chiao

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de bewuste virussen laten verwijderen door AVG maar ik heb dezelfde ervaring als Jan Ambers.

AVG ziet vaak en dingen als virussen en ook mij heeft dat wel eens een officieel gekocht programma gekost. Ik heb het wel weer gekregen maar de ergenis is dan toch wel weer en daarom overweeg ik ook om AVG te verwijderen. Ik zal eens kijken wat en welk AV programma het gemakkelijks is.

Het ging om TH Generic 12BVKJ en voorheen ook om TH Generic 5.BMB en TH PSW.Ldpinch.WVN

De laatste 2 zag AVG al toen ik de nieuwe HD had geinstalleerd en internet nog niet aangesloten zat.

Ze zaten nog in de map CVI/_restore/.........

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...