Ga naar inhoud


Einde media highway EPG met mediaguard 3


ViCcO

Aanbevolen berichten


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De codering staat los van de kaart. Heeft helemaal niets met elkaar te maken...

 

Het wordt wachten totdat ze de Neuro-EPG eindelijk goed hebben voor de "oude" bakken... Vorig jaar was het een ramp (ontvangers crashten) en daarom hebben ze het weer teruggezet naar de oude EPG.

 

BIENTOT(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze nu toch eens de gewone (dus standaard) EPG nemen want momenteel is het allesbehalve ideaal (1,5 tot 2 dagen max.)

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Wat mij betreft is alles wat geen standaard DVB-EPG is geen fatsoenlijke EPG

Dit is wel heel erg kortzichtig(!)

De Nagra-EPG is prima(!)

Daar is niks kortzichtigs aan, alleen de DVB-EPG is goed te bekijken op zo goed als iedere ontvanger (een paar "goedgekeurde" bakken uitgezonderd misschien).

Die Nagraguide ga ik evenmin kunnen bekijken in Kaffeine of op m'n Vantage dus ik heb er geen klap aan.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen ik hoor hier iedereen zijn mening geven wat nou de beste EPG is. Ik hoor jullie een hoop EPG varianten noemen Neuro-EPG, Nagra-EPG, DVB-EPG. Wist niet dat er zoveel bestonden.

Welke EPG wordt waarschijnlijk de opvolger van MHW-EPG die nu actief is bij de partijen CDS en TVV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het mij vraagt veranderd er geen drol.

 

Zolang now/next werkt en ook nog goede programma info toont is meerderheid wel tevreden. Dat ver vooruit kijken of zelfs proggen adhv epg is heel onverstandig want programmering bij de zenders zelf is onbetrouwbaarder dan het weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Als je het mij vraagt veranderd er geen drol.

Zolang now/next werkt en ook nog goede programma info toont is meerderheid wel tevreden. Dat ver vooruit kijken of zelfs proggen adhv epg is heel onverstandig want programmering bij de zenders zelf is onbetrouwbaarder dan het weer


Nou dat valt wel mee hoor, ik zet timers voor de komende vijf dagen vooruit en dat gaat tot nu toe altijd goed. Bovendien kan de info toch dagelijks worden ververst? confused

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik denk dat het heel verstandig zou zijn van Canal Digitaal als ze gewoon de DVB-EPG zouden gebruiken zoals de Duitsers doen.

Die kan iedere ontvanger zien. Geen problemen met hardware zoals nu en veel meer klanten tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Die kan iedere ontvanger zien.

Behalve de gecertificeerde ontvangers...


Die kan ook een gecertificeerde ontvanger zien. Ken iemand met een strong 8000 die kan de Duitse EPG gewoon zien.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...