Ga naar inhoud


Einde media highway EPG met mediaguard 3


ViCcO

Aanbevolen berichten


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hier net als Apple met betrekking tot de EPG heel goede ervaringen met de Philips HDTV decoders van UPC. Dus de HD Mediabox en HD DVR Mediabox.

 

EPG problemen met betrekking tot SBS komen doordat SBS pas heel laat de EPG informatie beschikbaar stelt. In de meeste gevallen is er dus tot slechts 2 dagen vooruit EPG.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
CDS zit al op NagraGuide


aha, dus als ik zie:
geen omschrijving beschikbaar (indien ik op een geprogrammeerd event druk op film 1.3) dan is dat NagraGuide

wel nu dan is het geen sikkepit beter dan MHW-EPG

der is volgens mij dus weer heel wat geld uitgegeven aan flauweKUL, welke wellicht wij met z'n allen hebben betaald settopbox pakket 59,95euro/jaar

chiao

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

huh,

 

op mijn 2x family (1x incl HD) en 1x vol pakket betaal ik ook nog eens settopbox dat was eerst per kaart 19,95 nu voor drie kaarten 59,95

 

waar zit dan wel nagraGuide bij?

ik snap 't niet meer

jullie zeggen MHW-EPG is nu al vervangen door NagraGuide

 

dan is dat toch een onderdeel van de kaart abonnementen + settopbox kosten?

 

chiao

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nagraguide is enkel beschikbaar voor de eigenaars van een CanalDigitaal-Philips HDTV ontvanger (DSR71/8121)

 

Dat Nagraguide alle andere EPG's zal gaan vervangen is een heel langzaam gefaseerd proces: ieder kanaal wat over gaat naar HDTV en stopt met SD uitzendingen zal enkel nog maar een EPG via Nagraguide hebben aangezien CDS een HDTV EPG enkel via Nagraguide ondersteunt.

Dit is uiteraard een proces van járen. Ieder kanaal is voorlopig nog in SD te ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vandaag natuurlijk weer de standaard problemen met de MHW EPG na de ingang van de zomertijd... Bij elke tijdswissel klopt er weer geen ene moer van de EPG van CanalDigitaal.

De Duitse en Engelse zenders hebben geen enkel probleem met de overgang van zomer naar wintertijd en vice versa, waarom verkloten ze het bij CD dan elke keer weer....

 

Werkt de EPG op de HD kanalen wel goed nu de zomertijd is in gegaan?

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...