Ga naar inhoud


windows xp gebruikt heel veel ruimte op harddisk, hoe dit aan te passen


gerrit B

Aanbevolen berichten


Een ieder bedankt voor alle tips en linkjes, maar zojuist de stoute schoenen maar eens even aangetrokken, herstelpunt gemaakt en 2500 bestanden en 20 GIG aan updates de deur of eeuuh prullenbak gewezen. :D

 

Nu gebruikt XP weer een kleine 5,5 GIG en Word, Exel, Outlook ed. werken ook nog steeds normaal.

Vraag ik me toch af waarom men van Microsoft soms op 1 dag meer dan 40 update's voor office verstuurd?

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjattuh

 

En als je even gekeken had, je hoeft het niet eens te installeren. Het is een losse EXE.

 

En ik zag dat er nu ook een versie voor op de PDA beschikbaar is.

 

TreeSize is met name fijn omdat ook de hidden directories doorzocht worden.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals jullie hebben kunnen lezen is het probleem opgelost door de "reut" te deleten. Systeem draait stabiel en zonder probs.

Soms is het handig om de laatste updates wellicht te laten staan.

 

Ik ga zo ook eens kijken hoed het bij mij op de HD gesteld is...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou opgelost? Gerrit B lijkt problemen te hebben met z'n update. Het is dus maar de vraag hoe lang het duurt voordat al die bestanden weer op z'n schijf staan.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat zal niet het geval zijn, immers ik heb nu bij deze PC ook de automatische updates gewoon uit gezet.

Alleen de virusscanner mag nog wat ophalen, de rest alleen als ik het wil.

Daarnaast heb ik een internet abonnement met virusscan ed. en heeft "mijn domein" ook nog eens weer een virusscan en spamfliter.

Word en exel bestanden ontvang ik nooit die maak ik alleen zelf, alleen outlook kan nu een probleem vormen.

 

Ik heb nl. het idee dat al die updates prachtig zijn, maar vaak er ook voor zorgen dat je PC lekker langzaam wordt.

 

 

suc6

 

Gerrit

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...