Ga naar inhoud


[Satelliet] Zenderstoelendans bij Canal Digitaal


Elwin

Aanbevolen berichten


  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: -d-
Overigens gaat ActionNow er ook af bij Ziggo (en volgens mij ging het al niet zo goed met hun). Lijkt me dat ActionNow weinig toekomst meer heeft ...

Volgens mij betrekt Ziggo ActionNow! van CDS dus ze zullen weinig keus hebben.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
Origineel bericht van: Littlesat
Volgens de website van Action Now gaan die gewoon door.... maar via welk platform???



Volgens deze website is dit het einde van Action Now.
klik

Ik weet niet of ik deze link mag plaatsen? blushblush
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mijn gevoel een jaar te laat. Vroeger dacht ik af-en-toe dat ze een leuke film hadden. Elke keer was het een zware teleurstelling, films van een dermate abominabel slechte kwaliteit dat ik denk dat ze geld toekregen om het uit te zenden. sick

 

Daarna heb ik de zender maar uit de zaplijst gehaald cool

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Origineel bericht van: -d-
Overigens gaat ActionNow er ook af bij Ziggo (en volgens mij ging het al niet zo goed met hun). Lijkt me dat ActionNow weinig toekomst meer heeft ...

Volgens mij betrekt Ziggo ActionNow! van CDS dus ze zullen weinig keus hebben.

ActionNow is allang weg bij Ziggo. Wellicht is dat een van de redenen dat ze het zonder die inkomsten niet meer redden...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldinho-
Dorcel en tv oranje zitten op een apart kanaal!


Ja dat wel, maar als je nou overdag een ander kanaal uit gaat zenden op Dorcel TV, dan kan TV Oranje er niet meer bij, dan heb je te weinig bandbreedte. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chukky2
volgens mij gaat die volledig ophouden te bestaan (actionnow)

wie kan dit bevestigen?


bij belgacom tv stopt die ook vanaf 1 juli.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat het Etalagekanaal verdwijnd.

Al heb ik sinds dat deze zender met Action now kanaal deelt amper meer gekeken, want er moet overdag ook nog gewerkt worden.

 

Het lijkt me wel wat als daarvoor in plaats een soort van carrousel komt (Net als Nederland24 op kanaal 57) waar de regionale omroepen van TV West, TV Flevoland, TV Utrecht en AT5 ombeurten een week op uitzenden.

Evt aangevuld met regionale commerciele omroepen zoals bijvoorbeeld Graafschap TV.

Natuurlijk wel 24/7.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat Etalagekanaal was me altijd een doorn in mijn oog, net als Nederland 4. Blij dus dat die weg gaat. Waarom? Omdat het Etalagekanaal ons maandenlang blij maakte met een dode mus, je kon een maand kijken naar een bepaalde zender en als je er aan gewend raakte, was hij weer verdwenen.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet helemaal waar...

 

Zo is NostalgieNet gedeeltelijk gebleven, wordt Schlager-TV definitief en hebben we nu History. Allemaal ex etalagekanaal zenders(!)

 

En als ooit CDS er een transponder bij krijgt dan kunnen zomaar zenders uit het etelagekanaal erbij komen ;-)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...