Ga naar inhoud


[Satelliet] Zenderstoelendans bij Canal Digitaal


Elwin

Aanbevolen berichten

is voor mensen de kans te geven over te schakelen met hun zenderlijsten naar de nieuwe plek,

is toch ook gebeurd voor de vlaamse zenders.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb "ergens" een reactie (Let op : was op persoonlijke titel) gelezen van iemand van CanalDigitaal over dit onderwerp.

 

Het sturen van brieven (aan heel veel klanten) is een kostbare aangelegenheid. Bovendien ook logistiek een hele opgaaf. Met de nieuwsbrieven per e-mail bereiken ze een groot gedeelte van het klantenbestand.

Ik kan dit argument ook wel begrijpen.

 

 

Gelijk werd er bijgezegd dat er binnenkort WEL een brief uitgaat naar een grote groep abonnee's :

Citaat :

"Alleen dat er in de nabije toekomst nog meer staat te gebeuren en dat er dan o.a. wel een brief uit gaat naar een grote groep abonnees."

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Noordzee
Ik heb "ergens" een reactie (Let op : was op persoonlijke titel) gelezen van iemand van CanalDigitaal over dit onderwerp.

Het sturen van brieven (aan heel veel klanten) is een kostbare aangelegenheid. Bovendien ook logistiek een hele opgaaf. Met de nieuwsbrieven per e-mail bereiken ze een groot gedeelte van het klantenbestand.
Ik kan dit argument ook wel begrijpen.


Gelijk werd er bijgezegd dat er binnenkort WEL een brief uitgaat naar een grote groep abonnee's :
Citaat :
"Alleen dat er in de nabije toekomst nog meer staat te gebeuren en dat er dan o.a. wel een brief uit gaat naar een grote groep abonnees."





Is niet alleen voor CD en TVV een kostelijke zaak.
De natuur moet daar ook voor opdraaien. Als ze het goed doen weten ze van welke klanten ze een e-mail adres hebben. Die hoeven ze dan niet per post te bereiken.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

ze kunnen ook gewoon eens een heldere actuele website maken

met correcte zender en transponderlijst

waar altijd elke wijziging staat aangeduid

 

met een kleurcode als onderverdeling voor pakketten en abonnement

 

zo moeilijk is dat niet.

 

maar wat doet men,

ugh FTA zenders ertussen plakken (alsof we die van hun krijgen aangeboden)

en

geen totaal overzicht betreffende wie wat kan ontvangen met de pakketten

en

vooral geen transponder gegevens want dat zou je afhankelijkheid van de satelliethandelaar wel eens in gevaar kunnen brengen

 

lobby handel en veel wassen neus reclame, maar geen helderheid van zaken.

 

chiao

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De info staat er nu dan ook, Een beetje laat wellicht maar nog wel op tijd :

 

Zenderwijzigingen

Op het gebied van het zenderaanbod zullen een aantal wijzigingen plaatsvinden. Ook zullen sommige zenders voortaan te ontvangen zijn via een andere satellietpositie.

 

• Vanaf 31 mei 2009 zal Action Now stoppen met de uitzendingen;

 

• Vanaf 3 juni 2009 zullen Playboy TV en het Etalagekanaal niet meer worden doorgegeven;

 

• Met ingang van 3 juni 2009 verhuist MGM verhuist naar ASTRA 19,2 in plaats van Etalagekanaal/ActionNow! en zal voortaan onderdeel zijn van het Familie-pakket. De zender zal een maand op de nieuwe alsmede op de oude positie worden aangeboden. Nieuwe gegevens: ASTRA 19,2 12574 H 22000 5/6.

 

• BiB (Body in Balance) verhuist per 3 juni 2009 naar ASTRA 23,5. BiB zal beschikbaar zijn 's ochtends tussen 06:00u tot 12:00u. Nieuwe gegevens: ASTRA 23,5 11739 V 27500 3/4.

 

• Film 1.3 zal met ingang van begin juni via ASTRA 23,5 24 uur per dag te zien zijn. Aanvullende gegevens: ASTRA 23,5 11739 V 27500 3/4. Het huidige signaal op ASTRA 19,2 (van 19:00u tot 07:00u) wordt voorlopig gehandhaafd.

 

29 mei 2009

 

 

 

Zelfs met transponder gegevens, Leuk voor jou en mij, maar voor velen zijn die cijfers abracadabra en voor die mensen is de automatische aanpassing in de CanalDigitaal-zenderlijst denk ik voldoende.

 

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

uh sorry, maar als je refereert aan

Home Klantenservice Nieuws Zenderwijzigingen

dan is dat absoluut niet wat ik bedoel als een overzichtelijke lijst

 

(beter een Matrix - spreadsheet met alles in een, overzicht)

 

met een balkje erboven waarin ook de pakketten staan en een groen vinkje per zender... (quick and dirty)

 

ik kan er wel eens een "smuk" en clean maken, maar dan pikken die CDS jongens hem wellicht direkt zonder pardon :D

 

chiao

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik werd net via E-Mail van Schlager TV, die al via de schotel naar "Schlager TV" zat te kijken!

Hij was hierachter gekomen door te zoeken op zijn schotel.

En was op een gegeven moment een zender tegen gekomen met links in de bovenhoek "Schlager TV" en op beeld test en had "Schlager TV" vanzelf opgepakt!

Mocht dit niet lukken dan het zoeken naar "Schlager TV" doen via frequentie: 12573 horizontaal.

(van 07.00 uur tot 19.00 uur)

 

 

 

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: meijelsat

Mocht dit niet lukken dan het zoeken naar "Schlager TV" doen via frequentie: 12573 horizontaal.
(van 07.00 uur tot 19.00 uur)


Heb je dat zelf getest of heb je dat maar aangenomen van degene waar je de email van hebt gehad.
Op 12574 H krijg ik inderdaad een test zender maar geen beeld. tired
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Ik heb met antwoord per e-mail terugestuurd naar Jan Punt....

 

"JAN PUNT

 

L O O S A L A R M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb ook geen beeld. Als CDS een beeld voor Schlager tv krijgt, dan moeten iedereen bericht en niet je alleen........ "

 

Als u wil reaktie per e-mail Jan Punt sturen?

jfmpunt@home.nl

 

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...