Ga naar inhoud


Tot wanneer omruiling van seca2 naar seca3 C+ pasjes ?


wonderboy

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Lees >dit< onderwerp eens door, daarin staan alle antwoorden.

 

Hebben je ouders wel een seca kaart, of een irdeto kaart?

 

Alleen seca kaarten moeten gewisseld worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gps
Seca2 kaarten voor Standaardpakket is NED123 en Settopboxpakket worden vooralsnog niet vervangen.

Dus gaat op die transponder(s)de Seca2-codering ook (nog) niet uit.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de andwoorden.

 

Dan kunnen mijn ouders gewoon blijven kijken naar het settopbox pakket met hun oude seca2 kaart dus.

 

(als ik het dus goed begrijp is de omwisseling alleen voor mensen met een "hoger pakket" dan het settopbox pakket)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wonderboy
Bedankt voor de andwoorden.

Dan kunnen mijn ouders gewoon blijven kijken naar het settopbox pakket met hun oude seca2 kaart dus.

(als ik het dus goed begrijp is de omwisseling alleen voor mensen met een "hoger pakket" dan het settopbox pakket)


Daar kan je niet zeker van zijn.
Officieel is er nog niets bekend gemaakt door CDS.
Voorlopig dus nog aannamens.

Daarbij komt dat er diverse Set Top Box abonnees al wel een nieuwe seca3 kaart hebben gekregen en ook nog eens gratis.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ouders kunnen gewoon naar het Settopbox pakket blijven kijken. CD heeft via dealernieuws van 27 mei laten weten dat er nog geen plannen zijn voor een kaartwissel van Standaardpakket =ned123 en Settopboxpakket. Vanaf 4 augustus wordt de seca2 codering voor de duurdere pakketten uitgeschakeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Standaard en STB abonnees kunnen na augustus natuurlijk gewoon upgraden naar een hoger pakket. In dat geval krijgt men een nieuwe SECA3 smartcard van CanalDigitaal. Dat is nu ook het geval. Als je naar familiepakket of hoger overstap krijg je de smartcard ook gratis als vervanging van je oude smartcard.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus Johan waar we het al meer over hebben gehad,wederom half werk met wederom meer kans dat het helemaal fout gaat.

Ja weer negatief maar ik zou zo graag ook eens een positieve reaktie willen plaatsen doch ben er helaas nog geen tegen gekomen.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...