Ga naar inhoud


Alleen nog Ned 1,2 en 3


Donkeyman

Aanbevolen berichten


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Elwin
Op dit moment zit ook het coderingsteken weer op Nederland 1, 2 en 3. Dus nu zijn ook die zenders weg voor veel kijkers...


Niet nu, maar al 24 uur...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het iemand bekend of de basis kaarten seca 2 ook vervangen gaan worden door nieuwe kaarten?

Ik heb al 15 jaar een kaart die ooit eens gratis verwisseld is. Ik ontvang alleen Ned. 1-2-3 en meer hoef ik ook niet.

Als deze kaart niet vervangen wordt en ik blijf deze zenders die middels fiscale omroep bijdrage door mij al betaald zijn, op de oude seca2 ontvangen vind ik het ook prima.

Ik heb nog nooit, behalve de eerste aanschaf van de kaart, iets betaald aan CD en wil voor geen prijs met een automatische Incasso in de administratie van dit soort kaart melkers terecht komen. Als dat een verplichting wordt ben ik ook zeer tevreden met het internationale FTA aanbod, dat ten onrechte door CD als verzorgd door hun geclaimd wordt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist ook maar even een update aangevraagt, binnen een paar nimuten stond canaldigitaal op 2009-09-25 en ongeveer een half uur later stond managment op 2009-09-23 en had ik weer overal beeld.

Ik dacht eerst dat het niet goed gegaan was toen alleen canaldigitaal geupdate was en ik nog geen beeld had.

 

ontvanger dreambox 7020 met CCcam 2.0.11.

 

zal het met CCcam 2.1.1 automatisch geupdate moeten worden of is een update van cam software nutteloos voor dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...