Ga naar inhoud


Alleen nog Ned 1,2 en 3


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: ceesv
Ned 1,2,3 zijn al geruime tijd ftv.
Dat betekent, dat je ze met een canaaldigitaal kaartje zonder abonnement kunt zien.
Dat ze tijdelijk fta zijn, komt door problemen met de seca-3 codering.
Zodra die opgelost zijn worden ze weer ftv.

Je kan dus je abonnement opzeggen, en met het afgeschakelde kaartje verder Ned. 1 2 3 blijven kijken.


Ik had dit eerder moeten weten, nu kan ik ook via de pc naar de publieke omroep kijken. Canal Digitaal maakt er een potje van, hoe durven ze nog geld te vragen voor hun diensten?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: GeniusX
Als ik jou was, zou ik boodschapen bij AH doen en als
de pindakaas op is. Zonder betalen de rest meenemen.


Uhhh nee dan gaan we naar een ander filiaal of een andere supermarkt waar ze het wel hebben. :D
Helaas hebben we die keuze niet met sat provider. Ze maken er best wel een potje van vind ik ook.

Dreambox800 en Dreambox800se Wavefrontier T55 + 3x LNB and more to come + 2x Diseqc 1.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bobelen
update aangevraagd na ca 5 minuten beeld

Welke Cam versie gebruik je ? Mij lukt het niet de nieuwe kaart te updaten met de laatste CCcam versie. Is het wachten op een nieuwe software cam versie of moeten we nu echt een "gecertificeerde" decoder gaan aanschaffen??? frown

Dreambox800 en Dreambox800se Wavefrontier T55 + 3x LNB and more to come + 2x Diseqc 1.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer het eens met de kaart eruit te halen en terug in te steken na een 3 seconden,

heb dit hier ook gehad vannacht dat er een update op de kaart kwam en die niet meer werkte,

ne de kaart er even uit gedaan te hebben deed die het weer daarna.

je kan maar proberen hé.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: GeniusX
Dus CDS maakt er een potje van, als jouw niet officiele onvanger geen update ontvangt. Overigens moet CCCam standaard
updates kunnen vewerken, denk dat er toch wat anders aan de hand is. Heb je de update datum al gecheckt via het softcam menu.


Ik zie staan :
MANAGMENT : 01/07/09
CANALDIGITAAL : 01/07/09

Volgens mij hoef ik in de CCcam.cgf niet aan te geven dat hij EMM updates accepteerd. Dit zou inderdaad standaard aan moeten staan.
Of zie ik het verkeerd?

Dreambox800 en Dreambox800se Wavefrontier T55 + 3x LNB and more to come + 2x Diseqc 1.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg hier ook continue telefoontjes van mensen die geen beeld meer hebben. Heb nu een kaart in een Canal Digtaal moduole, maar ook geen beeld. Heractiveren heb ik gisteren middag 1 keer kunnen doen, maar nog steeds geen beeld. Opnieuw heractiveren geeft de bekende melding "U heeft het afgelopen uur ...etc". Nou, het is meer dan een dag geleden, of komt dit door het weekend?

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Officiele onvanger hebben dezelfde problemen. Zie de nieuwsbrief.

Dat is helemaal niet waar. De niet gelicencieerde ontvanger die het niet doen sturen helemaal geen management keys door naar de ontvangers. In de gelicencieerde ontvangers kan het gebereuren dat de ontvanger 3 dagen niet gebruikt is en de allereerste management update niet doorgekomen is. Naar een heraktivatie werken die gelicencieerde ontvanger weer. De niet gelicencieerde met problemen werkt de heraktivatie ook niet. Dus twee verschillende problemen.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had begrepen dat ook een aantal strong goedgekeurde en een thomsen ook goedgekeurde niet correct zou werken.

Zaterdag na lang en vaak proberen kontakt gehad met cd ik had een aantal kaarten die het niet deden. Dit waren nog de oude types. Volgens cd was aan al deze mensen een nieuwe kaart gestuurd maar geen van deze mensen kon dat geloven.Met cd overlegd dat deze oude kaarten toch even beeld zouden geven maar ook na een aantal uren in een goedgekeurde bij geen van deze kaarten beeld.Nu wil ik cd niet overal het probleem van geven maar dat ze daar toch echt wel een probleem hebben is me duidelijk.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal gecastreerde decoders hebben ook problemen met het updaten van de kaart.

Het is niet voor niets dat er "tijdelijk" FTV uitgezonden wordt.

Was er alleen een probleem met de niet gecastreerde decoders had CanalDigitaal daar geen rekening mee gehouden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Heeft iemand een werkende CCcam.cfg bestand? Ik gebruik zelf CCcam 2.1.1. De kaart heeft een paar dagen gewerkt, totdat ik nu alleen NL 1+2+3 kanalen nog over heb. Gisteren werkte ook nog Veronica tot vanmorgen.

 

Telefonisch kaart updaten werkt ook niet.

 

Alvast bedankt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: GeniusX
Dus CDS maakt er een potje van, als jouw niet officiele onvanger geen update ontvangt. Overigens moet CCCam standaard
updates kunnen vewerken, denk dat er toch wat anders aan de hand is. Heb je de update datum al gecheckt via het softcam menu.


Ik denk dat je reageert op mijn reactie. Het probleem dat zich voordoet is met de Strong 6855 ontvanger. Deze is goedgekeurd door Canal Digitaal.
Mijn Topfield geeft (nog) geen problemen.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...