Ga naar inhoud


Alleen nog Ned 1,2 en 3


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Gisteren CD aan de lijn gehad die overigens netjes per direct mijn opzegging hebben gehonoreerd ivm het verdwijnen van Cartoon network en Boomerang. Al was het niet helemaal op de manier waarop ik had gevraagd. Deze medewerker vertelde me dat er diverse problemen en storingen zijn door verschillende redenen maar dat ie zelf kanp gestoord werd van de hoeveelheid klachten die hij op het moment voorbij hoorde komen. Wat wel heel bijzonder was dat hij nog niet was ingelicht over het verdwijnen van een aantal zenders allen de toevoegingen waren aan de helpdesk bekend gemaakt.

Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD

Topfield 4000PVR

Maxdigital 225 COMBO

CD Familie + HD

Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1)

Maximum Digitality DiSEqcC 4/1

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ook hier hetzelfde probleem.

Ik heb vaker gaan beeld dan wel...ongelofelijk!!

Als ik mijn smartcard opnieuw wil activeren zeggen ze botweg dat het om administratieve redenen niet gaat...

Het ergste is dat ik daar dan weer elke maand voor betaal en ik nooit beeld heb....

Ik weet dat ik geen officiele gecertificeerde ontvangen heb (maxplus 2100s) maar moet ik dan elke maand deze door mijn dealer laten updaten ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vikker

Ik weet dat ik geen officiele gecertificeerde ontvangen heb (maxplus 2100s) maar moet ik dan elke maand deze door mijn dealer laten updaten ?


Nieuwe firmware installeren (versie 2.15) en je probleem is (voorlopig) verholpen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vikker

Ik weet dat ik geen officiele gecertificeerde ontvangen heb (maxplus 2100s) maar moet ik dan elke maand deze door mijn dealer laten updaten ?


Dat hoeft niet door de dealer dat kun je toch zelf je hebt de compoort van je computer nodig en een nulmodemkabel van een paar euro.
De software staat op het forum van de Maxplus handleidingen hoe en wat zijn er ook te vinden. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Plus
na update van 10-09-2009 ook geen beeld meer van alles ge probeert maar geen beel canal d gebeld in gesprek

Die update is nog onderweg die moet dus nog komen. cool

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb deze nacht ook een update gehad op de CD kaart en toen werkte geen enkele zender meer behalve de NED1-3 op de CD kaart,

heb dan de kaart even uit de ontvanger gedaan en na 3 seconden er weer in en had dan direct weer beeld op alle zenders.

miss dat dit ook werkt bij andere mensen.

probeer het eens zou ik zeggen,proberen kan geen kwaad hé.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je alles goed beschouwt is het eigenlijk een schande dat Canal Digitaal zijn klanten 9.95 euro probeert af te troggelen voor een wanprestatie die zijn weerga niet kent.

 

Ik heb in ieder geval mijn klacht gedeponeerd bij de desbetreffende instanties.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Donkeyman
Als je alles goed beschouwt is het eigenlijk een schande dat Canal Digitaal zijn klanten 9.95 euro probeert af te troggelen voor een wanprestatie die zijn weerga niet kent.

Ik heb in ieder geval mijn klacht gedeponeerd bij de desbetreffende instanties.

Hoe weet je zeker dat het aan CDS ligt, dan?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Donkeyman
Als je alles goed beschouwt is het eigenlijk een schande dat Canal Digitaal zijn klanten 9.95 euro probeert af te troggelen voor een wanprestatie die zijn weerga niet kent.

Ik heb in ieder geval mijn klacht gedeponeerd bij de desbetreffende instanties.

Hoe weet je zeker dat het aan CDS ligt, dan?


Ik denk toch dat het deels aan CDS ligt, gisteren enkele updates aangevraagd.. geen beeld, vandaag updates aangevraagd wel beeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Hoe weet je zeker dat het aan CDS ligt, dan?


Aan wie zou het dan moeten leggen??
Als zelfs de eigen gecertificeerde ontvangers met hoopjes op zwart gaan de telefonische helpdesk niet opneemt of de klant er gewoon niet door komt wie zijn schuld zou dat zijn.

Er is duidelijk niet van te voren getest met deze kaart niet op de eigen receivers en niet op de ontvangers van de diverse importeurs.
En ja hiervan geef ik de direktie de schuld en het kost ze nu al hopen klanten die het voor gezien houden.
Het lijkt me als de Amerikaanse investeerders dit zien en de cijfers dat het bedrijf zo weer te koop staat voor de zoveelste keer. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: plus
na update van 10-09-2009 ook geen beeld meer van alles ge probeert maar geen beel canal d gebeld in gesprek

grt


Helaas bij mij het zelfde probleem, echter de update bij mij is 11-09-2009. Geprobeerd om her activeren echter nu geen succes.

Ik gebruik CCcam 2.1.1 als card server, EMM updates staat op yes.
Meer mensen met het probleem?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nu dat Ned.1,2 en 3 free to air zijn. Sinds wanneer is dat het geval? Blijft dat zo? Misschien kan ik nu mijn abonnement opzeggen.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ned 1,2,3 zijn al geruime tijd ftv.

Dat betekent, dat je ze met een canaaldigitaal kaartje zonder abonnement kunt zien.

Dat ze tijdelijk fta zijn, komt door problemen met de seca-3 codering.

Zodra die opgelost zijn worden ze weer ftv.

 

Je kan dus je abonnement opzeggen, en met het afgeschakelde kaartje verder Ned. 1 2 3 blijven kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...