Ga naar inhoud


Alleen nog Ned 1,2 en 3


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Op mijn tweede smartcard van één euro in de maand kan ik sinds vandaag alleen nog Ned 1,2 en 3 ontvangen.

Ben ik de enige en kan dit mogelijk iets te maken hebben met het niet verstrekken van de machtiging van de afschrijving van 9.95 euro?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Gerrit1967
het gaat waarschijnlijk mis met het verkrijgen van de general update van canal digitaal, kaart heracttiveren in een cd erkende ontavnger en je hebt binnen 30 minuten weer beeld


Ik heb je advies opgevolgd en heb ondertussen weer beeld!
Vervelend dat we opeens te maken krijgen met dit soort grappenmakerij. Het zal wel te maken hebben met die nieuwe smartcards.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen heb ik nu het zelfde probleem, echter ik heb geen CD ontvanger in de nabijheid..

 

2 x de kaart geheractiveerd...nog geen beeld..alleen 1,2 en 3

 

Iemand een idee hoe ik dit weer werkend kan krijgen?

 

Auto incasso is gewoon gedaan..dus dat is het niet.

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je zult er niet aan ontkomen, op zoek te gaan naar..

Werkende software..

Een CI-module..

Iemand in de buurt met een goed werkend systeem...

 

(Afhankelijk van je gebuikte ontvanger/software)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Donkeyman
Op mijn tweede smartcard van één euro in de maand kan ik sinds vandaag alleen nog Ned 1,2 en 3 ontvangen.
Ben ik de enige en kan dit mogelijk iets te maken hebben met het niet verstrekken van de machtiging van de afschrijving van 9.95 euro?

Nee, je software voldoet gewoon niet aan de eisen om CDS-kaartupdates binnen te halen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Je zult er niet aan ontkomen, op zoek te gaan naar..
Werkende software..
Een CI-module..
Iemand in de buurt met een goed werkend systeem...

(Afhankelijk van je gebuikte ontvanger/software)


Ik heb hier een DB 7020 draaien en nooit problemen gehad met de updates....
Is er uberhaupt software voor deze box die het wel doet..?

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook hier geen update,na heractivering op internet binnen 1 min beeld.Ik werd gisteren ook gebeld door oud vrouwtje,geen beeld meer,terwijl zij dus een originele nieuwe module heeft van vanaldigital,staat elke dag aan enz enz maar geen update,ik ook even via internet gedaan en gelijk binnen 1 min beeld.Dus ik denk dat het niet aan ons ligt maar aan de auto update dat ze daar problemen mee hebben,het zal ook een keer niet,het blijft gewoon ......... dit geld voor meer personen die ik heb gesproken,dus ik denk niet dat we de schuld bij ons moeten zoeken,maar daar zoals altijd.

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook alleen nog Ned1,2,3 en.......husler blush

 

Gewoon met CCcam 2.1.1 en kijk eens naar mijn datums......

 

Welcome to CCcam 2.1.1 server

 

card reader /dev/sci0

no or unknown card inserted

 

card reader /dev/sci1

handled 1(0) ecms and 0(0) emms

SECA card ########### entitlements:

0000 MANAGMENT : 2009-09-07

006a CANALDIGITAAL : 2009-09-10

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal om beter gezegt Kudelski is bezeg met het systeem beter te beschermen tegen cardsharing, hierdoor zullen ook de bekende emulatie cams hier problemen mee krijgen en ook problemen in de toekomst mee houden.

Dit is gedaan omdat het technisch mogelijk is om via die zelfde cams ook je aan te koppelen op een kaartsharing systeem.

En dit is natuurlijk voor iedere provider een doorn in het oog.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...