Ga naar inhoud


Geen beeld op Nederland 1 HD


Mister Bean

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Misschien even een domme vraag. Ik heb gisteren mijn settop box pakket van Canal Digitaal ge-upgrade naar het basispakket. Helaas ontvang ik geen Eurosport (19,2E), geen Nederland 1 HD (23,5E) en geen Eurosport HD (23,5E). De overige zenders uit het basispakket ontvang ik wel. Ik ben in het bezit van een groene (SECA2) smartcard. Heb ik soms de nieuwe SECA3 smartcard nodig? Ik gebruik verder een HTPC die voorzien is van een FloppyDTV DVB-S2 en PowerCam Pro. Als HTPC applicatie gebruik ik DVBviewer. De FTA HD kanalen ontvang ik prima.

 

Alvast bedankt voor de reacties.

 

groet,

Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor Nederland 1 HD heb je GEEN Seca 3 kaart nodig.

 

Ik ontvang deze zender prima op mijn Seca-2 kaartje met het Standaard-pakket.

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik kan hier geen chocola van maken. Heb ik nu wel of niet een nieuwe SECA3 kaart nodig? Ik krijg op dit moment met geen mogelijkheid beeld op Nederland 1 HD. Op de website van C+ kan ik hier ook niets over terug vinden. Ik zal morgen eens bellen met C+.

 

Zijn er trouwens nog meer medesatters die HD kijken met een PowerCam Pro?

 

Groet,

Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het is weer uit met de pret. Zit ik lekker naar de TdF te kijken, bevriest het beeld. Met geen mogelijkheid meer beeld te krijgen p Nederland 1 HD. Lekker zooitje daar bij C+! Zitten ze soms met de codering te emmeren? Ik gebruik een PowerCam Pro, misschien dat het daar aan ligt??

 

Ik zal ze morgen eens gaan bellen om mij te beklagen. Ik zit nu weer naar een slecht SD beeld te kijken.

 

Groet,

Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mister Bean
Lekker zooitje daar bij C+!
Groet,
Nico


Zit de hele middag al te kijken en geen enkel probleem, jij hebt een probleem dus dat zal wel aan je eigen spullen liggen.
Misschien werkt die Powercam niet goed of zoiets altijd wordt de schuld gelegd bij CanalDigitaal, C+ bestaat al een aantal jaren niet meer dus die kunnen er ook niets aan doen. shocked
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien ontvangst problemen?

HDTV is wat minder vergeeflijk voor het niet optimaal uitrichten van de schotel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...