Ga naar inhoud


40inch? 46inch? of toch maar die 50inch?


Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Psychosammie
@spongebob

Citaat:
@psychosammie: het is hier alvast de bedoeling om die hele tv-kast-mikmak op de schop te doen en de pioneerplasma netjes aan de muur te hangen, zodat ie niet ergens op hoeft te staan en dus één wordt met de witte muur eromheen.


Kastje maakt niet zoveel uit. Ik heb ook veel audio en dat moet ook ergens staan.

Maar of die nou op het kastje staat of aan de witte muur hangt. Het blijft één grote zwarte lompe glasbak. Hij gaat echt niet één worden met jouw witte muur!


Jouw mening, een mooie zwarte kast op die lelijke witte muur kan ook.
Liefst 60 inch !

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb een 50" besteld.

Wil graag groter maar dan verdubbeld de prijs bij een vergelijkbare beeldkwaliteit en dat is me toch wat teveel van het goede.

 

Het liefst zo groot dat ik mijn hoofd nog net niet van links naar rechts hoef te draaien om de ondertitels te lezen.

De kijkafstand hier is zo'n 330cm, overweeg een goede muurbeugel zodat ik hem een halve meter dichterbij kan halen als ik een film ga kijken.

De bestelde 50" is net zo groot als een gewone 47" waardoor hij helaas ook een stuk kleiner oogt.

Hoop dat ie snel geleverd word want ik wacht inmiddels al weer een week of 2 en ik begin ongeduldig te worden.

 

Vrouwen...ze willen vaak liever een wat kleiner model terwijl ze vaak het meeste kijken en achteraf het scherm doorgaans ook niet te groot vinden.

 

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: BokkieBok
Je moet een TV kopen zo groot mogelijk als je beurs het toelaat.


ik wil wel aanvullen dat je zo groot moet kopen als je zelf MOOI vindt (binnen je budget uiteraard).
Ik ken iemand die zo een joekel in huis heeft, en ik kan het niet mooi vinden... die tv overheerst de hele woonkamer, en als hij aanstaat moet ik mijn hoofd draaien om het hele scherm te zien... nee! voor mij is 32" groot genoeg.
maar smaken verschillen uiteraard...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...