Ga naar inhoud


[DM800HD] welke image raden jullie aan?


Gast Tivi

Aanbevolen berichten


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

probeer er enkele een weekje of wat "om tourbeurt"

 

maar verwacht geen wonderen

 

de meeste ellende haal je op je hals middels onrijpe plugins (mipsels via ipkg install)

 

de pretiggere zijn slank en hebben ondanks dat goede feeds voor updating of aanvullingen

 

gemini rotzooit teveel aan hun eigen structuren op enigma2 images

OoZoon is dan al met al purist met goede ondersteuning

maar Milo maakt er ook echt werk van

Pli heb ik nooit op enigma2 kunnen testen

 

en je hebt ook kolder images waar alles inzit en uiteindelijk niks werkt zoals nabilo

 

(tis een mening en geen wetenschap als gebruiker van dergelijke images)

 

dus

 

ciao

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze vraag word elke maand wel een keertje of 10 gevraagd.. smile

 

Probeer gewoon wat joh.

Vraag nooit naar de mening van andere hobbyisten, want dan komen ze met knuppels uit hun rukbunker vandaan en promoten de image waar ze zelf het liefste mee draaien, desnoods met geweld! laugh

 

Naar mijn mening is het nog steeds zo dat elke image door dream zelf word goedgekeurd, maar of dat echt nog steeds zo is weet ik niet.

 

Zelf draai ik met Newnigma in de huiskamer, omdat ik gewoon weinig onzin wil hebben en alleen de dingen geïnstalleerd wil hebben die ik nodig heb of handig vind, in de hobbykamer varieert het van Nabilo naar Pli tot weet-ik-veel wat voor image.

 

Het lekkerste werkende image van nu kan over een half jaar wel weer de rottigste zijn en dan kies je simpelweg een andere smaak..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan je Milo aanbevelen. werkt na installatie meteen met jou canal+ kaart en wordt wekelijks door Milo bijgewerkt met nieuwe drivers, andere updates en bugfixes welke je simpel via de blauwe knop op de afstandsbediening kan bijwerken.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment heb ik goed ervaring met Newnigma. Was tot de aanschaf zeer te spreken over Enigma op mijn 7025 maar vond die niet lekker lopen op de 800. Zoals hier ook al aangegeven niet te veel addons installeren die achteraf niet of nauwelijks werken of de boel vast laten lopen. Ik zelf heb de image erin gezet en er verder geen extra's geinstalleerd. Loopt lekker stabiel.

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

ik heb ze denk ik allemaal uitgeprobeerd, maar ik ben terug gekeerd naar Gemini.

Ze lijken allemaal wel wat op elkaar, maar wat je toch ziet is dat sommige kleine functionaliteiten (in het blue menu vooral) niet overal aanwezig zijn.

Wat ik ook gemerkt heb is dat bij andere images je heel snel een blue (green) screen krijgt en dat Enigma2 crasht. Dat heb ik dus niet bij Gemini. Het lijkt wel, als ik de updates zowat volg, dat Gemini het core programma is en dat alle andere images daar een wijziging op zijn.

Maar ik ben zeer tevreden met Gemini en ik wil het ook zo houden (voor het ogenblik).

 

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Stefaand
Het lijkt wel, als ik de updates zowat volg, dat Gemini het core programma is en dat alle andere images daar een wijziging op zijn.

:D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai hier OoZoon en ben er zeer tevreden over. Mooie kale image zonder extra rommel, want dat zet ik er zelf wel in als het nodig is.

 

Maar goed nu weet je nog niks want iedereen heeft een voorkeur voor zijn eigen image, en zo zal je ze hier allemaal tegen komen.

 

Gewoon testen wat je zelf de beste image vindt.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Wij van MiLo adviseren natuurlijk MiLo-image!

(het enige image dat na het flashen op Nederland 1 opstart...)

En waar haal jij die wijsheid vandaan???

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...