Ga naar inhoud


[Satelliet] 3 nieuwe HD zenders starten binnennkort op 23.5 oost


digitaal kijker

Aanbevolen berichten


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Drs. IJzerbout

Ik vind dit ook allemaal maar erg vaag. Heb dit al eerder gezegd.

Normaal gesproken als je zo iets begint, dan schakel je alle mogelijke media-kanalen in, via de vakpers..weet ik veel. Dan doe je huiswerk en ga je een marketing campagne beginnen.

 

Dit projekt vind ik bij voorbaat al op zijn zachts gezegd vreemd.

Wie gaat er nou via facebook dit soort meldingen doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een Nederlands forum - jammer dat er hier geen links geplaatst mogen worden - staat te lezen dat het om uitgelekte informatie gaat.

 

De zenders gaan van start tegen winter 2010 omdat dan de kijkdichtheid het grootst is. Vanaf midden 2010 komt er een grootschallige campagne om de zenders te promoten.

 

Tot dan wordt er geen informatie meer meegedeeld noch uitgelekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei dan heb ik daar aan meegeholpen,

sorry daarvoor dan,

ze hebben ook een uitzending online op de spaanse spot op de hispasat,

ken alleen hun freq niet van de dj radio network.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Braintje
Op een Nederlands forum - jammer dat er hier geen links geplaatst mogen worden - staat te lezen dat het om uitgelekte informatie gaat.

De zenders gaan van start tegen winter 2010 omdat dan de kijkdichtheid het grootst is. Vanaf midden 2010 komt er een grootschallige campagne om de zenders te promoten.

Tot dan wordt er geen informatie meer meegedeeld noch uitgelekt.


klopt,net even de facebook pagina bekeken en de foto's en info over de zenders zijn weggehaald.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Citaat:
De zenders gaan van start tegen winter 2010 omdat dan de kijkdichtheid het grootst is.

 

Weer zoiets...deze club moet nog veel leren.

 

Als je in de winter gaat beginnen vanwege de grotere kijkdichtheid, dan pies je naast de pot, want op het moment dat je via satelliet uitzendt is de kijkdichtheid gelijk aan nul.

Voordat de target groep van jouw super kanaal heeft gehoord en de zender(s) ook werkelijk ontdekt, gevonden, ingescanned en vooraan in zijn zenderlijst heeft gezet is de winter al lang voorbij.

 

Wil je werkelijk kijkdichtheid, zul toch echt ook in SD moeten gaan uitzenden. Het overgrote merendeel van je markt kijkt altijd nog SD. HD heeft nauwelijks marktpenetratie.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga er niet veel over zeggen,maar ze werken via satelliet al paar maanden voor andere projecten,

en die zijn geslaagd,

meer zeg ik er niet meer over.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
ik ga er niet veel over zeggen,maar ze werken via satelliet al paar maanden voor andere projecten,
en die zijn geslaagd,
meer zeg ik er niet meer over.

Je hebt toch geen geheimpjes voor ons :D

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
er is hier al teveel verteld,
we wachten betere paar maandjes voor nieuws wink


wat is dat nou voor onzin... hoe meer bekendheid een zender krijgt hoe beter het me voor die club lijkt... maar ja, als je kanalen als facebook gebruikt zal het wel niet de bedoeling zijn dat er ook gewone mensen naar de zender kijken....

[niet dat ik denk dat facebookers geen gewone mensen zijn hoor, maar ik vind dit soort sites altijd een beetje vreemd... nog vreemder is het dat mensen er hun hele leven neerzertten, terwijl die zelfde mensen het er heel erg moeilijk mee hebben dat emails en telefoongesprekken geregistreerd worden dmv bijvoorbeeld de FRA wet zoals die in zweden bestaat]

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...