Ga naar inhoud


[TF7700HSCI] Hikken Ned.1 HD


cead

Aanbevolen berichten

Heb hier een Panasonic Plasma met DVB-S er in, en kan zeggen dat ik van de problemen die zich hier afspelen, totaal geen last heb.

Zelfs de ondertiteling op de de zenders van Discovery,NGC en History HD werken zonder enig probleem.

Origineel bericht van: SalimRMAF
Hmm,

 

Heb er ook .84 op gezet, maar ik krijg ineens de subtitles van bijvoorbeeld Discovery HD niet aan de praat.

 

SJaakK, heb jij hetzelfde? Ik neig anders naar een TV met ingebouwde DVB-S tuner; geen hikken, wel alle opties alleen dan zit ik waarschijnlijk met het probleem dat ik ITV1 HD niet kan ontvangen... frown

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 127
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

O ja, ITV1 HD is gewoon te ontvangen.

Origineel bericht van: NewAgeMan
Heb hier een Panasonic Plasma met DVB-S er in, en kan zeggen dat ik van de problemen die zich hier afspelen, totaal geen last heb.

Zelfs de ondertiteling op de de zenders van Discovery,NGC en History HD werken zonder enig probleem.

Origineel bericht van: SalimRMAF
Hmm,

 

Heb er ook .84 op gezet, maar ik krijg ineens de subtitles van bijvoorbeeld Discovery HD niet aan de praat.

 

SJaakK, heb jij hetzelfde? Ik neig anders naar een TV met ingebouwde DVB-S tuner; geen hikken, wel alle opties alleen dan zit ik waarschijnlijk met het probleem dat ik ITV1 HD niet kan ontvangen... frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dat uit mijn bericht opmaakt, dan is dat niet zo bedoelt.

Ik reageer op Salimrmaf, omdat hij het er over heeft dat hij "neigt" om een tv met DVB-S te gaan kopen.

Salim vroeg zich daarbij tevens af of hij dan wel ITV1 HD kon ontvangen, en dat gaat dus prima.

Tevens gaf ik alleen maar aan dat ik dus ook geen probleem heb met eventuele ondertiteling,dat de Topfield het DVB (tot nu toe) niet ondersteund, is alleen maar jammer.

Ik zelf heb ook een Topfield 7700 HSCI gehad dus ik weet wat het apparaat kan.

Dat het prima werkt met firmware 84, vind ik fijn voor de bezitters van dit apparaat, alleen bij mijn buurman (die op aanraden van mij ook dit apparaat heeft gekocht) werkt versie 84 absoluut niet goed.

Dus je ziet, het ene apparaat is het andere niet.

Versie 72 (meen ik) werkt daar in tegen weer wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

puur een Topfield probleem de ééne doet het goed de andere niet!

 

oplossing aanschaf ander merk!

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar tot voor de firmware update deden de dvb ondertitels het gewoon! coolToen had ik een andere FW, waarschijnlijk een hogere.

 

Buiten het hikken om, heb ik de neiging om de TF weg te gooien omdat hij zelfs in standby.. wa zal het zijn tussen de 15 en 25 watt slurpt! blush

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Origineel bericht van: SalimRMAF

Hmm,

 

Heb er ook .84 op gezet, maar ik krijg ineens de subtitles van bijvoorbeeld Discovery HD niet aan de praat.

 

SJaakK, heb jij hetzelfde? Ik neig anders naar een TV met ingebouwde DVB-S tuner; geen hikken, wel alle opties alleen dan zit ik waarschijnlijk met het probleem dat ik ITV1 HD niet kan ontvangen... frown.gif

Discovery HD heeft DVB (dutch) ondertitels, die werken bij mij ook niet maar dat is op andere zenders hetzelfde. Topfield ondersteund DVB dat bij mijn weten niet.

Maar deze 84 fw heeft iig geen hikken en daar ging het toch om wink.gif

 

@ Sjaakk

 

In deze uitgebreide draad meld jij dat FW 084 hikvrij is, De laatste tijd lees ik regelmatig dat jij anderen FW 072 aanraadt.

Wat is het nadeel van FW 084 t.o.v. FW 072 ?

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Tja wat is het nadeel...072 is absoluut hikvrij, en 084 geeft om de 10 minuten een freeze en geluids hik :/

Ik ben zeer te spreken over de 072 fw, hikt niet en met mijn Aston1.07 met 2.26, een erg fijne en betrouwbare ontvanger sinds lange tijd. En dan die beeldkwaliteit, fantastisch :cool:

 

Firmware 084 hikt inderdaad om de 10 minuten (23022 met een Aston 2.23)

Ik heb nu firmware 064 erin gezet (23022 van 14-11-2007)

Om een vage reden krijg ik firmware 072 (23022 van 14-02-2008) niet geopend en kan ik het dus ook niet laden in mijn Topfield.

 

Wat is het nadeel van firmware 064 t.o.v. 072 ?

Dat deze firmware niet PVR ready is geeft niets.

Ik kreeg zonet trouwens wel een melding van Geen of gecodeerde uitzending op Nederland 1 HD na wat zappen...

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...