Ga naar inhoud


[HTPC] - Nieuw programmatje maakt bijna elke DVB (t/s/c) kaart MCE compatible.


IanPH

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: IanPH

Overigens werkt 3.0 met de licentie van 2.1. Dus je kunt zonder meer upgraden!


Als ik het goed heb zullen alle toekomstige updates gratis zijn. Dat stond op de website toen ik licentie voor versie 2.1 had gekocht.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 133
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: lujo
Origineel bericht van: IanPH

Overigens werkt 3.0 met de licentie van 2.1. Dus je kunt zonder meer upgraden!


Als ik het goed heb zullen alle toekomstige updates gratis zijn. Dat stond op de website toen ik licentie voor versie 2.1 had gekocht.


Ik heb anders wel moeten betalen voor de upgrade van DVBLink for DVB Viewer 1.x naar 2.0.

Mvg,

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Niels Wagenaar
Origineel bericht van: lujo

Als ik het goed heb zullen alle toekomstige updates gratis zijn. Dat stond op de website toen ik licentie voor versie 2.1 had gekocht.


Ik heb anders wel moeten betalen voor de upgrade van DVBLink for DVB Viewer 1.x naar 2.0.

Mvg,

Niels Wagenaar


Hoi Niels,

Was dat niet een upgrade van DVBSBridge naar DVBLink?

Ik dacht echt dat er toen op de website stond dat alle toekomstige upgrades voor DVBLink gratis waren. Maar kan het ook fout hebben.

[EDIT]

http://www.dvblogic.com/purchase.php

Connected edition of the products includes bundled DVBLink Server Network Pack.

The product price includes all future product updates.

Your registration key will be sent to the e-mail address, which you use to place the order.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een kosteloze upgrade gehad van dvbsbridge naar dvblink (dat viel nog binnen mijn periode van 3 maanden) maar moest wel betalen toen ik van de DVB Viewer Pro versie naar de TVSource versie ging.

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Iemand de nieuwste TVsource versie 3.1 reeds geprobeerd?

Ik kom er niet eerder aan toe dan volgende week vrijdag.

En wil nu eigenlijk vóór de WK2010-finale ook niet meer gaan 'prutsen'. Het systeem werkt nu goed met versie 2.1.

 

Heb idd versies 3.*.* voorbij laten gaan maar de

Origineel bericht van: DVBLogic Press room
Substantial speed-up of channel changes for systems with satellite tuners and diseqc
spreekt me erg aan.

Het duurt bij mij vrij lang voordat er gewisseld wordt van een zender op 23.5 naar 19.2 (andersom valt vreemd genoeg wel mee). Helemaal als het een HD-zender op 23.5 betreft; ca 5sec.

HTPC-Software: LibreELEC 9
HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai al een tijdje met de 3.01 versie, ik zal vanavond deze update gaan installeren en zeggen of ik ook daadwerkelijk een verbetering zie.

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de installatie, zat ik op minimaal 5 seconden op SDTV en 7 seconden op HDTV. Nu is dit uiterlijk 3 seconden.

 

Hij lijkt nu veel sneller te bufferen en daardoor sneller beeld te geven.

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja in:

 

C:\Program Files\DVBLogic\DVBLink2\Sources\<bron>\Plugins

Ian

 

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Earthfinder

 

Muah, dat valt wel mee hoor. In de meeste gevallen werkt een upgrade zonder problemen (wel even de DVBLink Server service stoppen en een kopietje maken van de DVBLink folder, je weet maar nooit). In het ergste geval hoef je alleen "c:\programdata\microsoft\ehome\mcepg-*.db"-bestanden te verwijderen om vervolgens de Live TV wizard opnieuw te starten.

 

Tenminste, zo ging het bij mij. Uiteindelijk had ik het binnen 10 minuten weer werken. Oh en die mcepg-*.db bestanden kan je ook gewoon in normale modus verwijderen. Veilige modus is niet een verplichting, zorg alleen dat alle Mediacenter services niet zijn opgestart.

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, toch wat tijd gevonden om v3.1 (van v2.1) over te zetten. Het leek er eerst even op dat het helemaal fout was gegaan, maar na een herstart, was alles weer als vanouds.

 

Het zappen gaat nu een stuk sneller. Vooral als zenders op dezelfde transponder zitten. Maar ook het zappen naar verschillende transponders en zeker het schakelen tussen twee zenders op verschillende satellieten is enorm verbeterd!

 

Nu CD nog even de juiste EPG en teletekst op Ned2HD zetten. Dan is het helemaal tip top.

HTPC-Software: LibreELEC 9
HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...