Ga naar inhoud


Waarom geen Waalse publieke zenders bij TV Vlaanderen?


Menneke

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Paullo
Wel er werd hier ergens beweerd dat TVVlaanderen zou meelezen op dit forum, misschien kunnen ze hier het antwoord neerzetten.

idd. verantwoordelijke van telenet heeft mij dat vertrouwelijk medegedeeld. :D

1. hebben ze geen middelen genoeg om full-time iemand alle fora te laten afschuimen om onwaarheden te ontkrachten.
Daar een helpdeskmedewerker niet zo in detail van alle zaken op de hoogte is, is het aangewezen iemand met een hoger diploma dit te laten doen.....
Als ze al geen geld hebben om extra transponderruimte te huren, laat staan om een full-time universitair te betalen om fora af te schuimen blush

2. hun IP is geblocked, dus enkel via anonymous IP lezen ze hier mee.....dan moeten ze bijna als privé-gebruiker gaan registreren......ga jij na uw uren support op een forum geven in functie van uw werkgever crazy

en ik hoef geen Waalse zenders, liever de comm. NL-zenders. Dat is nu toch de kost niet? (delen met CDS)

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Van Telenet ...... Ik veronderstel TVVlaanderen.

 

Of je nu werkelijk een universitair diploma moet hebben om hier te posten ?

 

Wat de Nederlandse commerciële zenders betreft, dat zal voor nooit zijn want die hebben de rechten niet eens om in Vlaanderen uit te zenden.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Satsurfer. Wij hebben het IP adres van CDS geblokkeerd en niet dat van TVV.

CDS is geblokkeerd omdat het een stel e#$#$#s zijn die hun kans op dit forum zelf gruwelijk hebben verprutst. Ze hebben hier uitgebreid de mogelijkheid gekregen op vragen te reageren, beloofden dit ook te doen, maar lieten eenzijdig volledig afweten. Dat hebben jullie allemaal zelf een jaar of 1,5-2 geleden kunnen lezen en zien.

Omdat wij hier wel een hoop tijd en moeite in hadden gestoken en niet eens een reactie meer van CDS kregen, zijn ze dus niet meer welkom. Hetzelfde geldt in principe ook voor TVV omdat dit een en hetzelfde bedrijf is, of in ieder geval onder hetzelfde bedrijf valt.

IP adressen van TVV zijn echter NIET geblokkeerd!

Ons van zaken beschuldigen die niet kloppen wordt zeker niet op prijs gesteld. Ik stel dus voor dat je dit soort uitspraken dus vanaf nu achterwege laat, want de volgende keer wordt je zelf ook buiten gezet.

Je had namelijk ons ook eerst netjes kunnen vragen of wat TVV beweerd wel klopt, alvorens het hier als "feit" openlijk op het board te "plakken":((

Mijn persoonlijke mening (voor zover dat iemand wat kan schelen) is dat zowel TVV als CDS een waardeloze toko is zonder enig respect voor hun abonnees en hun wederverkopers.

Aangezien wij het zonder bemoeienis van beide "clubs" prima redden hier, zie IK geen enkele reden om die toko's hier nog toegang te verlenen. Als wij zaten te wachten op eenzijdige promotie, nieuwsgeving en waarheidsverkrachting hadden wij ons wel "satellietforum", ofwel "canaldigitaalforum" genoemd.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze adverteren altijd met het andere forum, dus dat is dan toch prima. Heb wel het idee dat dat toegevoegd waarde bied. En ook daar wordt trouwens heftig gediscussieerd hoor!

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik hoor velen zagen over : waarom hebben wij die zenders niet, en waarom zij wel. Maar als we allemaal eerlijk zijn weten we dat bepaalde zenders in ons ab. nooit bekeken worden.

En daar zouden ze zich bij CDS en TV-VL beter mee bezig houden.

Want het amateurisme voor zo'n firma kan dus volgens mij zeker niet.

Enkel zijn zij wederom heel sterk omdat ze de enige aanbieder zijn.

Kijk effen in Amerika hoeveel providers, kabelfirma's je kan kiezen?

 

België heeft 2 digitale boeren : Belgacom en Telenet.

De prijzen zijn hoog, zij werken nog met download limiet..

 

En dan op sat gebied, tja....we moeten wij nog steeds nemen wat wij krijgen, we hebben er maar ééntje.

 

Ik ben er wel zeker van de het meer de sat. hobby mensen zijn die zich meer ergeren aan deze twee sat boeren dan de gewone burger die nog nooit een dreambox heeft gezien, laat staan weet wat het is, of die MP3, films afspeelt.

 

Zelf heb ik al een pak mensen bij Tv-vl gestoken.

De gewone decoders, 1 kaartje, 1 tv.

die mensen weten dus echt niet beter en die zijn content.

Want zij betalen amper 120 euro per jaar voor alle zendersq(basis) , terwijl ze vroeger tot 165 euro betaalden voor analoge kabel waar steeds zenders vanaf gaan.

 

Dus een kleine minderheid (wij dus) zullen daar gewoon niet veel aan kunnen veranderen.

 

en zoals je zelf aangeeft,

cds en TV-vl kreeg de kans ook een woord te doen en te antwoorden. Dat hebben zij dus nooit deftig gedaan, zegt dus ook heel duidelijk : jullie mening telt niet?

 

jammer wat ja, wat doen wij eraan?

 

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Menneke
Weet er eigenlijk iemand waarom de publieke Waalse zenders La Une en La Deux niet bij TV Vlaanderen beschikbaar zijn, terwijl die overal in België op de kabel wél beschikbaar zijn?


Origineel bericht van: SatMann
Ik hoor velen zagen over : waarom hebben wij die zenders niet, en waarom zij wel.


Waarom beschouw je mijn vraag als "zagen"? Ik vroeg gewoon of iemand een reden hiervoor wist...

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menneke,

 

ik had het echt niet op jou hoor, was algemeen. wink

En ik zaag ook wel regelmatig (net als mijn vrouw) :D

 

en je vraag was dan ook terecht hoor, maar ik ik lees op :

Betaal tv aanbieders sectie veel, enorm veel mensen die zeggen waarom dit wel en dit niet.

ik wil gewoon zeggen uit eigen mening dat het volgens mij niet uitmaakt wat we ook doen.

 

hopelijk bij deze rechtgezet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Waalse radiozenders:

 

La Première, Viva Cité, Musiq 3, Classic 21, Pure FM, Bel RTL, Mint, Radio Contact

 

krijg je er dan wel bij met het TVV Top- en PlusPakket.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pollebru
ik gebruik voor die zenders een DVB-T antenne.

Knap hoor Paul, DVB-T ontvangst van de Waalse zenders in Noord-Korea... :D :D

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]@Toxic
IP adressen van TVV zijn echter NIET geblokkeerd!
Ons van zaken beschuldigen die niet kloppen wordt zeker niet op prijs gesteld. Ik stel dus voor dat je dit soort uitspraken dus vanaf nu achterwege laat, want de volgende keer wordt je zelf ook buiten gezet

Beste Toxic, nogal een kort lontje.... blush

Als een kaderlid van tv-vlaanderen dit mij vertrouwelijk face-to-face mededeelt....dan trek ik zijn woorden niet in twijfel. Noem mij dan naïef, maar mijn bedoeling was niet om sat4all, noch tv-vlaanderen door het slijk te trekken.

Amai, na 1 bewering hier al afvliegen.....nu begin ik te begrijpen waarom er sommige gebande ex-leden een eigen forum hebben.... smirk

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]@Satsurfer. Wij hebben het IP adres van CDS geblokkeerd en niet dat van TVV.
CDS is geblokkeerd omdat het een stel e#$#$#s zijn die hun kans op dit forum zelf gruwelijk hebben verprutst. Ze hebben hier uitgebreid de mogelijkheid gekregen op vragen te reageren, beloofden dit ook te doen, maar lieten eenzijdig volledig afweten. Dat hebben jullie allemaal zelf een jaar of 1,5-2 geleden kunnen lezen en zien.
Omdat wij hier wel een hoop tijd en moeite in hadden gestoken en niet eens een reactie meer van CDS kregen, zijn ze dus niet meer welkom. Hetzelfde geldt in principe ook voor TVV omdat dit een en hetzelfde bedrijf is, of in ieder geval onder hetzelfde bedrijf valt.
IP adressen van TVV zijn echter NIET geblokkeerd!
Ons van zaken beschuldigen die niet kloppen wordt zeker niet op prijs gesteld. Ik stel dus voor dat je dit soort uitspraken dus vanaf nu achterwege laat, want de volgende keer wordt je zelf ook buiten gezet.
Je had namelijk ons ook eerst netjes kunnen vragen of wat TVV beweerd wel klopt, alvorens het hier als "feit" openlijk op het board te "plakken":((
Mijn persoonlijke mening (voor zover dat iemand wat kan schelen) is dat zowel TVV als CDS een waardeloze toko is zonder enig respect voor hun abonnees en hun wederverkopers.
Aangezien wij het zonder bemoeienis van beide "clubs" prima redden hier, zie IK geen enkele reden om die toko's hier nog toegang te verlenen. Als wij zaten te wachten op eenzijdige promotie, nieuwsgeving en waarheidsverkrachting hadden wij ons wel "satellietforum", ofwel "canaldigitaalforum" genoemd.
Ron

Het gebeurt niet vaak, maar ik ben het hier volledig eens met de moderator, als ik zie wat op dat ander forum allemaal kan, waar forums om de haverklap op slot gaan, als er iets opkomt dat hun niet aanstaat, en waar men CDS mensen mee laat modereren, dan is dit in vergelijking een zeer objectief forum.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu snap ik waarom je het pseudo toxic hebt gekozen. Als dit de gang van zaken is bij SAT4ALL waarbij je geen EIGEN mening mag uiten en de persoonlijke ingewonnen info niet mag delen met de forumleden tenzij die in het kraam past van de moderator, dan hoeft het voor mij ook niet meer. Gooi mij er dan ook maar uit. De groeten allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...