Ga naar inhoud


Betalen via creditcard


blitzteam

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: blitzteam
Is er een mogelijkheid om via een andere weg toch te betalen


Ja op een ander zijn creditcard.
Maar alle bedrijven accepteren toch ook TT Payment= telegraphic transfer of simpel gezegd een gewone bankoverschrijving. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je een anwb reis/krediet brief?

die visa card kun je er uitstekend voor gebruiken...

zelf koop ik niets direct met creditcard op internet, altijd via paypal, dan is je geld nog enigszins veilig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zelf bestel vaak via internet

heb een Visa creditcard en een wired master card prepay

ideaaaal vooral dat laatste. word overal geacepteerd

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch is enige voorzichtigheid aan te raden.

Ik heb ooit een eenmalige bijdrage per Visa betaalt aan eed download site voor een proefmaand en direkt opgezegd maar de maand erop werd terug een bedrag aangerekend en door Visa betaald!

Ik heb direkt mijn kaart geblokkeerd en een klacht ingediend en Visa heeft het aanvaard maar het heeft toch wat tijd gekost en wat ongemaken veroorzaakt.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een rekening opent bij de Deutsche Kreditbank (DKB) dan krijg je gratis een visacard en een pinpas. Alles is gratis wink en zet je geld op je visacard, krijg je vanaf de eerste euro 2% rente.

Je hoeft niet in Duitsland te wonen om er een konto te openen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe af en toe wel een aankoop met mijn Vis card, en eigenlijk nooit problemen. Net nog een aankoop gedaan bij amazon in duitsland.

 

Tot nu toe nooit problemen gehad. En Vis card adverteert ook met allerhande zekerheden.

 

Ik denk dat het allemaal wel meevalt... Maar ja, hoop dan toch ook weer dat mij geen ellende overkomt. Heb laatst een uitzending gezien van zo'n Russische oplichtersbende. Die hebben duizenden en duizenden card gegevens onderschept, en verkopen die. Ik meen voor 5 euro per kaart gegeven... Bespottelijk!!!

 

Maar ja, als je lekker uit gaat eten, hebben ze ook al je gegevens, rekeningnummer, tenaamstelling en geldig tot... Ook in het meest mislukte buitenland.

 

Heeft daar ooit iemand problemen mee gehad? Ik niet in ieder geval.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn wel degelijk gevallen bekend van misbruik.

Kaartgevens worden inderdaad wel eens gecopieerd.

Maar dat gebeurt ook met je betaalpasje bij de geldautomaat.(skimmen)

 

Over het algemeen zijn creditkaart maatschappijen soepel bij het vergoeden van de schade.

Ook zijn de nieuwe kaarten voorzien van chip en pincode.

 

Maar het moderne leven is inderdaad niet zonder risico.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de dkb pinpas pinnen in duitsland kost 10 euro. Pinnen met de visa kost niks.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...