Ga naar inhoud


[Satelliet] Nederland 3HD wordt Nederland 1 HD


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

10 December, wordt Nederland 3 HD teruggeschakeld naar Nederland 1 HD.

Dit in verband met de winterstop van de Champions Leage.

Februari wordt er dan weer teruggeschakeld naar Nederland 3 HD, wanneer het voetbal na de winterstop wordt hervat.

De publieke HD zenders gaan FTV doorgegeven worden.

 

Dit heeft Rene Tensen vandaag bekend gemaakt.

 

Bron. Diverse nieuwsfora.

 

Verder heeft Evisio aangegeven, dat de ombouw van de thematransponder voor 31 maart 2010 afgesloten moet zijn, en dat dan alle 3 nederlandse HD zenders worden doorgegeven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Jippie! Dat werd eens tijd.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er blij mee dat Ned1 weer op HD komt. Ik heb alleen een uitzending gemist doordat het opeens Ned3 werd op dat kanaal, en ik een opname op Ned1 had geprogrammeerd. Wat dat betreft heeft Canal Digital kennelijk niets geleerd want ik heb tot op heden geen officiele kennisgeving gekregen van deze wijziging.

 

Dat noem ik een waardeloze communicatie.

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat niet is kan nog komen!

In ieder geval ben ik er blij mee, dat er nu kennelijk eindelijk een datum gemeld is.

 

Tja, en in de ogen van sommigen heeft Canaldigitaal maar 2 mogelijkheden, ze doen het fout of ze doen het verkeerd. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiterlijk 31 maart 2010 zijn Ned1,2 en 3 HD via de satelliet beschikbaar. Gratis voor de CD kaart bezitter.

Zie voor dit nieuws de pagina van TotaalTV

http://www.Bron: Totaal TV/?action=nieuws&id=2664

 

Ik zie dat een naam voor een 14 daagse tv-krant wordt gezien als reclame.

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het ook al gezien dat Koffieleut daar aan het pruttelen was. crazy

 

Maar ik denk dat de lezers van dit forum wel weten over welke tv-krant ik het heb. Ik wilde de link plaatsen zodat iedereen het artikel kon lezen. Met wat googlen zal het ook lukken.

 

Nu kijken of op 31-03-2010 de 3 zenders aanwezig zijn. Ben benieuwd. smile

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Uiterlijk" 31 maart, CDS kennende wordt dat straks gewoon weer uitgesteld en moeten ze alles op alles zetten om nog op tijd te zijn voor het WK Voetbal dat ergens in juni 2010 begint. We zullen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Max, ik had een i te veel in de naam.

Het is >Eviso<

Zie >hier< hun company profile.

 

Zij zijn tegenwoordig de "moeder" van Canaldigitaal, en behoren tot de in Luxemburg gevestigde M7 groep.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • Moderator

Canaldigitaal heeft vanmiddag bij monde van de klantendienst laten weten, dat de geplande omschakeling van Nederland 1 HD naar Nederland 3 HD op 17 Februari zal worden uitgesteld.

 

Citaat:

De NPO heeft echter aangeven de Olymische WinterSpelen toch in Native HD via Nederland 1 HD te gaan aanbieden.

Dit betekent dat we gedurende de OS Nederland 1 HD blijven aanbieden en dat er na de OS naar Nederland 3 HD terug gewisseld wordt.

 

Aangezien de OS tot 28 februari plaatsvinden, en de geplande uitbreiding van HD kanalen op 1 maart gepland staat, betekent dit vermoedelijk, dat er niet meer geschakeld gaat worden.

 

Zie ook >HDTV Nieuws<

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
  • Moderator

Zie ik het nu goed, en is Nederland HD nu omgeschakeld naar Nederland 3 HD?

Ik zag heel even Nederland 3 en op dit moment is het kanaal voor mij gecodeerd en gaat niet meer open.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...