Ga naar inhoud


Kopenhagen, CO2 en het miljeu


Gast Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Psychosammie
@Tonskidutch

Ik kan er geen touw aan vast knopen!

RMSA bestaat niet. Misschien bedoel je MRSA en dat heeft helemaal niets met veeteelt te maken.

En wat heeft energie met MRSA te maken?

En die zeespiegelstijging gaat echt niet komen! Sterker nog, de aarde koelt af!

Zoals ik al vaker gezegd heb. Overbevolking is het probleem van alles!

Dus ja, ik ben bloed serieus!



sorry ja een typefout, een zschreifvout

MRSA

"energie maken" en op welke manier maar ook dus verspillen + biomassa dus veeteelt is in dit verband wel belangrijk en deel van het wereldwijde probleem

de voorheen door mij zo "en passent" in een reactie genoemde dwarsverbanden kan de enkeling doen twijfelen aan de juistheid maar die twee zijn wel degelijk het probleem...

de overbevolking die jij noemt is gekoppeld enkel door de carbon-footprint, en die term zou nu eigenlijk iedereen moeten hebben begrepen.

ciao


The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Tonskidutch

na 88 is de graaicultuur voor ons allemaal geinitieerd door mee te kunnen/mogen dingen aan de beurzen en 20 jaar later hebben jullie die aandelen "als LId" dik op de neus gekregen.

na 2002 heeft iedere gewetenloze piemel een YUV gti op 88 inch wielen met v12 en wegens geil geluid doorboorde katalysator

lul niet man...
je moet dus ook bijdragen en dus ook de rekening betalen om het jaar 2020 te kunnen beleven (letterlijk)

doei


Lullen?
Sorry???
Ik betaal me scheel elke maand aan belastingen.
Hoe meer ik werk,hoe minder mijn gezin netto overhoudt,
want je wordt weer op andere zaken gekort.
Werken wordt in Nederland echt niet meer beloond.
En aandelen heb ik niet,en ik rij in een auto van 10 jaar oud,
dus geen SUV,die kan ik niet betalen.

Er zijn landen op de wereld die echt schijt aan het milieu hebben.
Deze moeten worden aangepakt!
Maar dat gebeurt niet.
Blaffende honden bijten mekaar niet.
En eh,ik leef zeker wel milieubewust,
maar ik verrek het om nog meer te gaan betalen
terwijl het milieu elders op de wereld wordt vernaggeld.
Kijk maar es naar 't nieuws,dan zie je genoeg.
China,India(eergisteren nog in 't nieuws vanwege de enorme industrieële vervuiling)
Als deze landen niet inbinden,
dan heeft het voor ons geen zin om wat te doen.

Denk je echt dat wij mensen de opwarming kunnen beïnvloeden?
Echt,net als Psychosammy al zei,
idiote linkse geldverslindende ideeën zijn dit!


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruikte het water in Elburg bewust

misschien een beetje flauw

maar niet om jou alles op je schouders te torsen

 

toch zal iemand het begin moeten maken

(dat is toch niet links? )

 

of ik nu in zchina woon of india,

als er gesproken wordt van de wereld rangorde op gebied van geld en macht moet dan niet de machtigste economie iets ondernemen

 

aboema komt...

hij zal na 20 jaar negeren nu wel iets moeten bijdragen

 

ik wilde enkel de vermoeidheid die jij blijkbaar ook hebt, kietelen.

het zal niet van boven komen, het komt altijd voort uit weloverwogen besef van de noodleidende... dus wij

 

ciao

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha,dat kietelen is je goed gelukt wink

 

Wat ik met links bedoel is dat NL zo graag het braafste jongetje wil zijn.

Met name de linkse partijen zijn haantje de voorste vwb het milieu.

Wordt er als voorbeeld 3 % reductie afgesproken dan doet NL 4 %.

 

Waar ik enorm veel moeite mee heb

is dat het altijd dezelfde schouders zijn

die de extra lasten mogen dragen.

 

In Nederland worden de "minder bedeelden" steeds armer,

en de rijken worden steeds rijker.

(procentueel gezien!)

 

Zij hoeven zich aan 't eind van de maand niet druk te maken

of hun salaris al op is of nog niet.

 

En eh,mocht er een tsunami op de Nederlandse kust afkomen,

tja,dan blijft Elburg idd niet droog nee wink


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi hebben we die hobbel samen genomen.

overigens het willen zijn (braafste jongetje) en werkelijkheid zijn werelden van verschil

 

om op Drs. Ijzerbout zijn topic terug te komen

 

dan is zwitserland wel DIEGENE die het verwarmen van buitenruimten absoluut verboden heeft

 

dus geen salamander op het terras in Davos voor de koningkkglijke familei.

 

ciao

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv


Verder is in Nederland zonne energie, door de ligging, geen goed alternatief.


In Duitsland komt 20% van de totale stroomvoorziening van zonnenpanelen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: POLAKS
Hagar, heb je een bronvermelding.
Tot zover ik weet zat men in Duitsland eind vorig jaar op 11%, en dat was de totale omvang groene/alternatieve stroom. Dus wind-, water- en zonne-energie bij elkaar opgeteld.


discovery channel een maand of zo geleden waarin vermeld werd dat het doel 20% eerder was bereikt dan gedacht was.

edit:

Of nat geo, kan ook op deze geweest zijn en ik dacht toen dat het belachelijk was dat in noord europa dit bereikt kon worden terwijl hier in spanje dit gewoon verspilt word.

een ander bron waar dit in 2007 vermeld werd dat 20% in 2012 bereikt zou worden
bron
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: hagar
In Duitsland komt 20% van de totale stroomvoorziening van zonnenpanelen


Ik heb hier een andere bron. >Klik< stand juni 2009.

Aandeel milieuvriendelijke energieopwekking is in Duitsland 9,5 %
Aandeel zonnepanelen van de totale energieopwekking in Duitsland is 0,2 %.

Bron: Bundesministerium für Umwelt, Naturschutz und Reactorsicherheit.

Voor electriciteitsopwekking met zonnepanelen krijgt met op dit moment 47 cent per kWh.
Daarom betaaalt iedereen in Duitsland op dit moment 4 cent extra per kWh.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hagar
Origineel bericht van: POLAKS
Hagar, heb je een bronvermelding.
Tot zover ik weet zat men in Duitsland eind vorig jaar op 11%, en dat was de totale omvang groene/alternatieve stroom. Dus wind-, water- en zonne-energie bij elkaar opgeteld.


discovery channel een maand of zo geleden waarin vermeld werd dat het doel 20% eerder was bereikt dan gedacht was.


Ja dat klopt maar het moet zijn, als de investeringen in zonne energie zo doorgaan dan wordt het doel eerder berijkt. Ik heb het op Discovery niet gezien maar bij 3sat werd het zo vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BACKFIRE

 

Het lijkt mij heel belangrijk dat zaken goed opgeschreven worden. Dit was een afkorting en het kon dus best zijn dat hij wat anders bedoelde. MRSA heeft dus niets met veeteelt te maken. Zomaar wat dwarsverbanden leggen zoals Tonskidutch doet terwijl je er geen verstand van hebt is nu juist de ellende van deze hele klimaat hoax.

 

Ook de opmerking biomassa dus veeteelt slaat nergens op.

Zie MilieuCentraal.

 

Citaat:
De naam bio-energie heeft alles te maken met de bron. Bio-elektriciteit en biowarmte komen namelijk voort uit biologisch (of organisch) materiaal. Dat varieert van (snoei)houtafval afkomstig uit de industrie en rioolslib uit waterzuiveringsinstallaties, tot GFT uit huishoudens, plantaardige oliën en vetten uit de voedingsmiddelenindustrie, mest uit veebedrijven en speciaal voor bio-energie geteelde gewassen, zoals koolzaad (foto) en palmbomen.

 

Mest is maar een klein onderdeeltje.

 

Laten we nu eens ons verstand gaan gebruiken. Hoe is deze ellende allemaal begonnen? Met het flut filmpje van Al Gore, mislukt presidentskandidaat. Opleiding: bestuurskunde. Verstand van natuurkunde, meteorologie, klimaat? Nul comma nul!

 

Dus dat hele filmpje is hem ingefluisterd. En wel door het IPCC.

 

En als je nu echt eens wil weten hoe de milieu hoax in elkaar steekt dan ga je op zoek naar alle lobby organisaties rond het IPCC en de bijbehorende geldstromen. En dan kom je er vanzelf achter dat het graaien van banken niets voorstelt hierbij vergeleken. Milieu is een miljarden industrie.

 

Waarom denk je dat Siemens en IBM zo enthousisast zijn over dat rekeningrijden kastje. Vanwege het milieu?

 

Nu even de lagere school aardrijkskunde ophalen. De laatste ijstijd begon pakweg 100.000 jaar geleden en hield op pakweg 10.000 jaar geleden. Twee conclusies:

1. Kouder worden en warmer worden zijn normale fenomenen;

2. We hebben het dan over periodes van grofweg 90.000 jaar.

 

Welke conclusies kan je dan trekken uit 150 jaar temeperatuurgegevens? Wat is de waarde van een opmerking als 2009 staat in de top tien van warmste jaren sinds 150 jaar? Helemaal niets!

 

In die ijstijd van 90.000 jaar zullen ook best warmere periodes van pakweg 1000 jaar hebben voorgekomen. Schommelingen zijn normaal!

 

Wil je meer weten over de afkoeling van de aarde? Google!

 

Het blijkt dus al dat we het niet eens eens zijn over het feit of het nu warmer wordt of juist kouder.

 

Wat ook nog steeds niet bewezen is, is dat de CO2 die wij produceren de aarde warmer laat worden. CO2 is wel een broeikasgas maar met beperkte werking. En de veronderstelling meer CO2=meer warmte is helemaal niet bewezen! Het is waarschijnlijker dat meer CO2 uiteindelijk geen effect meer heeft.

 

Gelukkig zijn er op de wereld steeds meer mensen die gaan twijfelen aan de onzin die Gore verkoopt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Waarom denk je dat Siemens en IBM zo enthousisast zijn over dat rekeningrijden kastje. Vanwege het milieu?


Of waarom dat al die olie- en gasboeren zo hard schreeuwen dat we CO2 moeten opslaan. Omdat het beter is voor het milieu?
Niet dus. Die hebben die lege velden en een bestaande infrastructuur, en kunnen daar nog een keer aan verdienen.

Vanaf eind jaren 80 tot nu waren en zijn andere wetenschappers bezig met: Hoe de volgende ijstijd te voorkomen

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hele milieu zal, Kopenhagen of niet, naar de klote gaan.

De mensheid is gedoemd.

 

De houding van de mensheid is laat een ander het maar doen, als ik het maar niet ben. Ik wil gebruik blijven maken van mijn auto, vliegvakanties, electriciteitsverslinders etc etc.

 

De enige die overblijven zijn de mensen altijd hebben geleefd naar de natuur. Die hebben de energiebronnen nooit nodig gehad.

 

 

 

 

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...