Ga naar inhoud


Mededeling : Belangrijk nieuws over uw Thema-pakket


Gast cyberb0b

Aanbevolen berichten

Ik heb ook het basis+thema pakket.

 

Momenteel dus nog geen 15 euro per maand en dan had ik nog de eerste 6 maanden van het Themapakket nog gratis ook.

Ze zullen wel met een fraai aanbod komen, 6 maanden gratis entertainment of zoiets maar daarna de volle bak en da's als je dezelfde zenders wilt een krankzinnige en naar mijn mening ronduit onbeschofte prijsverhoging.

 

Ja ja, extra zenders krijg je maar die worden je zowat door de strot geduwd.

 

Kijk, dat er flink word geklaagd over CDS/TVV kan ik allezins begrijpen maar het moet gezegd worden, deze aangekondigde omschakeling is nu eenmaal nodig om meer zenders en/of zenders in een betere kwaliteit aan te kunnen bieden.

Tuurlijk zijn er altijd mensen die daar geen behoefte aan hebben maar wil CDS/TVV kunnen concurreren met de kabel dan is dit gewoon een noodzakelijke stap.

 

Helaas gaat dit ten koste van de prijsstelling, degenen die de oude themazenders wil die in het entertainment pakket terecht gaan komen worden mijn inziens geconfronteerd met een zeer onbetamelijke verhoging van de abbo kosten.

Zoals gezegd accepteer ik de omschakeling naar mpeg4, neen ik heb de juiste hardware nog niet maar ik accepteer het in het kader van de vooruitgang...

 

Boos ben ik over het voornemen de Discovery kanalen in het entertainment pakket onder te brengen.

 

Zo entertaining is dat pakket nu ook weer niet.

Maar net zoals het bij het film1 pakket mogelijk is een fikse korting te krijgen als je sport1 niet hoeft, zou een dergelijke korting wellicht ook bij het entertainmentpakket mogelijk kunnen zijn.

Kost omgerekent toch zo'n 8 euro en als dat bedrag van het entertainment pakket af zou gaan dan valt er wat mij betreft nog te praten.

 

Affijn, wederom blijkt maar weer dat je met die pakketten word belazerd waar je bij staat.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

De regiozenders hebben niets met Canaldigitaal te maken.

Hiervoor is de Nederlandse overheid verantwoordelijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Blijven de regiozenders nog in MPEG2 uitzenden?

Misschien verstandig als deze zenders ook snel overgaan in MPEG4.


Zou je kunnen onderbouwen waarom het jou verstandig lijkt waarom de regionale zenders naar MPEG4 zouden moeten overstappen?

Ik dacht namelijk dat u iemand was die het belang van de kijker hoog in het vaandel heeft staan. Waarom honderduizenden mensen in buitengebieden, die soms nog niet eens een betaalabonnement hebben bij CanalDigitaal, op kosten jagen met de aanschaf van een nieuwe HD-satellietontvanger?

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik doel hiermee op de nabije toekomst.

Ik heb het gevoel dat Canal Digitaal met aanbiedingen zoveel mogelijk abonnees wil migreren naar MPEG4 ontvangers.

 

Als dit achter de rug is, lijkt me het zinvol omdat er dan betere beeldkwaliteit geboden kan worden, meer kijkers kunnen genieten van HD kanalen. Des te meer kijkers HD kanalen kunnen zien, des te sneller de prijs van die kanalen naar beneden kan.

De transponderkosten zijn een vast gegeven. Als deze over veel meer abonnees verdeeld kunnen worden schept dat prijstechnisch enorme mogelijkheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Ik heb het gevoel dat Canal Digitaal met aanbiedingen zoveel mogelijk abonnees wil migreren naar MPEG4 ontvangers.

Dat gevoel kan geheel juist zijn. Maar dan zijn de themakanalen wel als laatste aan de beurt. Eerst moet je denk ik denken aan premium zenders zoals Film1, Sport1, en de ECV kanalen... Dan zenders uit het entertainmentpakket en zo langzaam terug.,,
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ook een truk zijn van CD.

Door de thema kanalen te verspreiden over de andere pakketten, ben je zelf verplicht een MPEG4 decoder te kopen, als je naar de extra kanalen wil kijken.

 

Wel raar dat je bij de vorige problemen (seca3) bij de omruilbod nog voor een gratis MPEG2 kon kiezen, dit is nog geen 6 maand geleden.

Blijkbaar hebben ze bij CD en TVV een zeer korte termijn visie, of de linkerhand weet niet wat de rechterhand doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JPVSP
Blijkbaar hebben ze bij CD en TVV een zeer korte termijn visie, of de linkerhand weet niet wat de rechterhand doet.


Vermoedelijk hadden ze nog een magazijn vol met de SD ontvangers en die moeten ze ook kwijt. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Ik verwacht dat jij niet boos hoeft te zijn. Net als degene die het SetTop pakket hadden blijft dit doorgaan. Je kunt het alleen niet opnieuw afsluiten....

Wel zal je een nieuwe ontvanger moeten regelen.


Niet boos, juist wel, themapakket vanaf zowat het begin dus nix nada nix nie vanaf maart.
Wellicht in het interessant het HD pakket voor een jaar te nemen als dat nog gaat...

Dat ik een andere ontvanger nodig zal hebben daar heb ik het niet eens over, mijn frustratie gaat voornamelijk om de idiote pakketten, ijdele hoop maar ik hoop dat die ellende een dezer dagen voorgoed tot het verleden behoord.
Wat mij betreft is die pakketzooi net zo krankzinnig als al die stupide beleggingsvormen waar men tussen 2000 en 2008 mee is doodgeknuppeld.
Zo klaar als een klontje was het dat daar niets goeds van kon komen maar alle grote bedrijven gaan gewoon lekker door met dergelijke ellendige zut door de strot van de consument te douwen.
Wat mij betreft extra fout, er valt namelijk nu nog maar weinig te kiezen.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit heb ik gelezen bij een tweakers

 

M7 Group heeft de plandatum voor de MPEG4 swap voor de themakanalen transponder bekend gemaakt. Zoals de planning nu is gaat 1 maart deze transponder in de nachtelijke uren omgezet worden van MPEG2 naar MPEG4.

 

Vanaf dat moment zijn vrijwel alle themakanalen alleen nog met een HD-ontvanger te bekijken. Dit omdat dit soort satellietontvangers alleen de mogelijkheid hebben om MPEG4 uitgezonden zenders te kunnen weergeven. De, door de MPEG4 swap, vrijgekomen ruimte gaat CanalDigitaal gebruiken om twee nieuwe HD-zenders door te gaan geven. Het gaat hier om de twee ontbrekende HD-kanalen van de Nederlandse Publieke Omroep. Na de MPEG4 swap komt er ook een einde aan het themakanalen-abonnement. Alle themakanalen worden door CanalDigitaal verspreidt over het familie- en entertainment zenderpakket. Uitzondering is het carrouselkanaal Nederland24. Dit kanaal gaat in zijn geheel verdwijnen bij CanalDigitaal. Doordat het themakanalen-abonnement gaat verdwijnen wordt het HD-abonnement in prijs verlaagd tot 5 euro per maand.

 

De ongeveer 10.000 abonnees van CanalDigitaal die alleen een themakanalen-abonnement, dus niet in combinatie met HDTV, afnemen worden vanaf morgen via e-mail op de hoogte gesteld van de ontwikkelingen. Ook krijgt men dan een vervangingsaanbod om de huidige SD-ontvanger om te ruilen voor een HD-ontvanger om te kunnen blijven kijken naar de themakanalen. Mocht men hierop niet reageren wordt in januari per brief contact gezocht. Vanaf dat moment wordt ook de satellietvakhandel bij het vervangingsaanbod betrokken.

 

UPDATE: Inmiddels is ook de verspreiding van de themakanalen over het familie- en entertainment pakket bekend. M7 heeft besloten dat de kanalen HollandDoc, Consumenten24, Geschiedenis24, Humor24, NostalgieNet en NatGeo Wild worden toegevoegd aan het familiepakket. Het entertainment- en toppakket worden versterkt met E-Entertainment, Het Gesprek, Discovery Science en Discovery Travel & Living. Opvallend daarbij is dat M7 Group aankondigd dat Het Gesprek beschikbaar komt vanaf het entertainment pakket. Dit terwijl de zender nu nog beschikbaar is in het basispakket

dreambox 800hd multytenne 4 in 1 oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Er is allang bekend dat "Het Gesprek" gewoon in het basispakket blijft.

Ik ben wel benieuwd wanneer Canal Digitaal komt met de HD versie daarvan.

Een onvoorstelbare wens! Wie zit daar nu op te wachten? sick
Eh, heeft Caiway die al op de rol staan, dan? Die versie bestaat immers nog niet eens!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...