Ga naar inhoud


Mededeling : Belangrijk nieuws over uw Thema-pakket


Gast cyberb0b

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Duwgati
Wordt "Het Gesprek" überhaupt wel in HD opgenomen dan?
Want als dat niet zo is, kan CD er ook geen HD van maken.


Het Gesprek wordt inmiddels in HD opgenomen. Ruud Hendriks heeft zelfs tijdens de laatste HD-dagen bekend gemaakt dat de zender vanaf 1 januari 2010 zou kunnen starten met HD-uitzendingen als HD-aanbieders daar de ruimte voor willen vrijmaken. En daar zit volgens Hendriks op dit moment nog de crux.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: calculator
Ik heb wel het gevoel met de huidige eigenaren van Caiway (bouwfonds) dat ze met een lager rendement genoegen nemen dat bijvoorbeeld UPC.


Nogmaals, en misschien wil je het wel niet geloven maar het is toch waar, de huidige eigenaar van Caiway is niet het Rabo Bouwfonds. Deze is eigenaar van het kabelnetwerk waar de televisieaanbieder Caiway gebruik van maakt. De televisieaanbieder is in geheel andere handen.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het management van het voormalige Caiway toen het nog eigendom was van de gemeenten Westland en Midden-Delft. En dus heeft Verbree inderdaad daar een belangrijke rol in smile

 

Maar ik begrijp één ding niet. Je weet wel dat er voorlopig nog geen plannen zijn op Het Gesprek HD toe te voegen bij Caiway (wat dus als je daadwerkelijk deze informatie ter beschikking heb gekenmerkt kan worden als inside-information) maar je weet niet wie de eigenaar of eigenaren van de televisieaanbieder Caiway is/zijn?

 

Iets in met zeg dat er iets niet klopt en je je soms dommer houdt dat je in werkelijkheid bent smile

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik weet helemaal niet of er plannen zijn bij Caiway om "Het Gesprek HD " toe te voegen aan hun zenderpakket.

 

Maar ik herinner me wel de persberichten toen ze bekend maakten alle Nederlandse commerciéle zenders in het basispakket te plaatsen en dat daarin staat dat ze in 2010 al naar 40 HD zenders willen gaan.

 

Caiway heeft vanaf 101010 natuurlijk vreselijk veel ruimte als er geen analoog kanaal meer wordt doorgegeven. Met die ruimte pronkt Caiway en zal dat ongetwijfeld marketingtechnisch en in het product wat ze aanbiedt, willen uitbuiten.

 

Het verbaast me gezien bovenstaande dus niet als Caiway één van de eerste aanbieders is die "Het Gesprek" in HD gaan doorgeven.

 

Maar zoals overal struikelen velen onderhandelingen altijd maar weer over geld, iedereen wil er financieël beter van worden en zien HD als de nieuwe melkkoe om de consument geld uit de knip te troggelen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lijkt me toch een duidelijke uitspraak van je.

 

Citaat:

Bij Caiway staat "Het Gesprek" in HD nog niet op de rol, maar ik verwacht gewoon dat deze zender in HD bij Caiway in het basispakket komt. Zover ik de uitlatingen begrijp, wil Caiway echt een voorloper zijn met HDTV. Tot nu toe lukt ze dat aardig, hoewel ik de prijs van hun HD pakket (9,95 euro per maand) veel te hoog vind.

 

Maar goed ik begrijp dat je het niet op de rol staan van Het Gesprek HD bij Caiway nu plots niet meer zo zeker weet. smile

 

Veel ruimte wil natuurlijk niet zeggen dat men ook alles maar in HD kan gaan doorgeven. Ook Caiway moet betalen voor doorgifte van HD-zenders. Wil men dus veel HD-zenders in het basispakket stoppen dan moet men vroeg of laat de prijzen gaan aanpassen. Dat zal zeker niet gebeuren voor 101010 maar daarna?????? Ook Caiway is nu eigendom van aandeelhouders, we hebben het dan over de televisieaanbieder, en die gaan echt niet constant er zelf centjes bijlappen.

 

Overigens heeft Caiway ook nog een klein inhaalslagje met VoD te maken. En heeft men ook nog miljoenen investeringen in IPTV voor de boeg. Dus echt bij Caiway is het gras niet groener dan bij de buren. Alleen gooit men er nu zelf een beetje, zelf betaald, mest op om het groener te houden.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vandaag ben ik de thema kanalen kwijt: ze worden nu geblokkeerd (er is nog wel signaal)! mad

Ik heb het familiepakket dus ik zou ze toch moeten kunnen blijven ontvangen.

Ik heb begrepen dat al die wijzigingen pas vanaf maart zouden gaan plaatsvinden.

Overigens heb ik geen brief of mail van CD ontvangen, en op hun website is alles over het Themakanaal op mysterieuze wijze verdwenen.

Ik ga morgen maar eens bellen.

Zijn er nog meer die de kanalen niet meer kunnen bekijken??

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Seca3
Zijn er nog meer die de kanalen niet meer kunnen bekijken??


De kanalen zijn allemaal gewoon te bekijken met het juiste abo een abo op de themakanalen voor 5 euro p/m of het HD pakket voor 9.95.
En inderdaad met alleen het familiepakket geen beeld. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is inmiddels opgelost.

Canal Digitaal heeft na een telefoontje mijnerzijds het Themapakket weer geactiveerd.

Ik kreeg geen helder antwoord op mijn vraag waarom dat pakket ineens voor mij was uitgeschakeld.

Maar ok, het werkt weer.... voorlopig.

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD heeft inmiddels de website aangepast waarbij het nu duidelijk wordt voor iedereen wat de nieuwe pakketjes zijn.

 

Per saldo kun je nu stellen dat het oude thema pakket weg is (zoals aangekondigd) en dat de meeste thema zenders (discovery science, travel & living enzo) in het HD pakket zitten.

Heb nog eventjes een dubbelcheck gedaan op het entertainpakket gekeken, geen overlap.

Dit eventjes ter verduidelijking van eerder genoemde helpdesk uitspraken (zie eerste bericht uit de thread)

 

We kunnen natuurlijk geen conclusies trekken of er ook overgestapt wordt naar MPEG4 codering (om ruimte te maken voor de HD zenders), maar de tijd zal het leren... wink

vu+ zero, Oscam, Wavefrontier T55, (23,19,13)

Alles in een van Tweak, 1gbs internet, VoIP via siemens N300A, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herman, jij schreef dat de website aangepast is. Dan staat er wel een fout bij het HD pakket :

Nederland HD 23,5

Nu: Ned. 1)

RTL 4 HD 23,5

MyZen HD 23,5 <-- is die er nog ?

History HD 23,5

BravaHDTV 23,5

Nat Geo HD 23,5

Discovery HD 23,5

Eén HD 23,5

MTVN HD 23,5 <-- zit die ook op 23.5 ?

 

 

 

VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI

TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB

Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DAB
Logitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis nog steeds Eurosport HD in het HDTV pakket.

 

Verder staat Nederland HD ten onrechte niet vermeld bij de vrij te ontvangen zenders.

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...