Ga naar inhoud


Mededeling : Belangrijk nieuws over uw Thema-pakket


Gast cyberb0b

Aanbevolen berichten

Citaat:

Eh, heeft Caiway die al op de rol staan, dan?

Zoals bij CaiWay iedereen aan de digitale ontvanger mag vanaf 10-10-'10 zal CanalDigitaal geleidelijk overstappen naar DVB-S2/MPEG4... Alleen loopt CDS dan al zo'n 13 jaar voor...

Ook bij de kabelaars zul je binnen 5 jaar zeker een wisseling kunnen verwachten van de encoders (DVB-C2).
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast calculator

Ik denk dat de kabel kiest voor DVB-C2 naast DVB-C en misschien pas over tien jaar helemaal overgaat naar DVB-C2.

Er staan inmiddels te veel DVB-C kastjes bij de mensen thuis. Ook televisies waar DVB-C2 is ingebouwd zijn er nog niet.

Ik verwacht ze wel volgend jaar overigens.

 

Bij Caiway staat "Het Gesprek" in HD nog niet op de rol, maar ik verwacht gewoon dat deze zender in HD bij Caiway in het basispakket komt. Zover ik de uitlatingen begrijp, wil Caiway echt een voorloper zijn met HDTV. Tot nu toe lukt ze dat aardig, hoewel ik de prijs van hun HD pakket (9,95 euro per maand) veel te hoog vind.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator

wil Caiway echt een voorloper zijn met HDTV. Tot nu toe lukt ze dat aardig, hoewel ik de prijs van hun HD pakket (9,95 euro per maand) veel te hoog vind.

Je hebt helemaal gelijk! Eigenlijk zijn het bij Caiway ook een stelletje geldwolven. eekwhistleshocked

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik heb wel het gevoel met de huidige eigenaren van Caiway (bouwfonds) dat ze met een lager rendement genoegen nemen dat bijvoorbeeld UPC.

 

Maar van de huidige kabelaars lijken ze mij wel het meest consumentvriendelijke met het hele basispakket ongecodeerd en veel HD zenders. Ook de mogelijkheid om tegen een kleine maandelijkse vergoeding je hele pakket te kunnen zien op meerdere smartcards is netjes(wat Ziggo doet vind ik op dat gebied nog netter, gewoon kosteloos)

 

Maar toch, Caiway zal er ook vanzelf wel met tijd achterkomen dat 9,95 euro per maand te duur is voor een HD pakket en te weinig abonnees trekt.

 

Maar om even terug te gaan naar Canal Digitaal;

De themazenders konden tot nu toe niet tenzij je weer de volle mep betaalde, op meerdere smartcards worden bekeken bij Canal Digitaal.

 

Nu de themazenders naar het Familiepakket en Entertainmentpakket verhuizen kan dat opeens wel.

 

Zo zie je maar dat het niks met onmogelijkheden van de aanbieder te maken heeft om zoiets mogelijk te maken, maar wel met onwil !!!!

 

Dus nu maar snel een oplossing voor de HD kanalen op meerdere smartcards.

 

De overgang van de themazenders naar andere pakkettten heeft bewezen dat het mogelijk is.

 

Nu de wil van Canal Digitaal nog!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: calculator
Er is allang bekend dat "Het Gesprek" gewoon in het basispakket blijft.

Ik ben wel benieuwd wanneer Canal Digitaal komt met de HD versie daarvan.

Een onvoorstelbare wens! Wie zit daar nu op te wachten? sick



Haha,we hebben ook BeBeTV HD,dus je weet 't nooit :D


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76

Haha,we hebben ook BeBeTV HD,dus je weet 't nooit :D

Dat is een zender die CDS geen inspanning kost, omdat ze mee kunnen liften met de buren. frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator

Zo zie je maar dat het niks met onmogelijkheden van de aanbieder te maken heeft om zoiets mogelijk te maken, maar wel met onwil !!!!

Dus nu maar snel een oplossing voor de HD kanalen op meerdere smartcards.

De overgang van de themazenders naar andere pakkettten heeft bewezen dat het mogelijk is.

Nu de wil van Canal Digitaal nog!!!

Inderdaad een bewuste keus van CDS,omdat de kaarten (internationaal) zijn te ruilen met die van TVV.
Dit ruilen van smartcards is bij kabel natuurlijk een stuk minder aantrekkelijk, c.q. minder kansrijk.

Het zal trouwens wel in de nabije toekomst worden opgelost door de nieuwe cardsharing-cards die CDS gaat uitbrengen. Vervolgens komen paketten dan wel op alle kaarten van 1 eigenaar, denk ik.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
wat kunnen die cardsharing kaarten dan voor extra ten opzichte van de huidige extra smartcards?

Ik verwacht dat ze de onbeperkte vrijheden van de huidige 2e en 3e kaart aan banden gaan leggen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
...je kan zoiets niet van de ene dag op de andere dag gaan doen, je moet de oude & nieuwe frekwentie enige tijd naast elkaar laten zodat de gebruiker zijn ontvanger kan aanpassen, en daar heeft CD noch de bandbreedte noch de transponders voor.


Zoiets lijkt me service (kostenloos dus) van de 'provider' (SES Astra) waar Canal Digitaal gebruik van maakt. Een verhuizing van kanalen is geen dagelijkse praktijk, en komt maar sporadisch voor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iRuud
Als je de frequentie lijsten bekijkt zul je zien dat het verhuizen van kanalen op de satelliet een dagelijkse bezigheid is.

Maar dan is kosteloos wel een dure bezigheid van SES. Duitse kanalen blijven makkelijk een half jaar in de "test mode". Dat moet toch bakken met geld kosten.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...