Ga naar inhoud


Mededeling : Belangrijk nieuws over uw Thema-pakket


Gast cyberb0b

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Noordzee

Verder staat Nederland HD ten onrechte niet vermeld bij de vrij te ontvangen zenders.

Je bedoelt FTV.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het zou best kunnen dat ze wat foutjes hebben gemaakt op de website, bij verschillende beschrijvingen staat het oude themapakket ook nog genoemd.

 

iig gaat het mij meer om wat er in het openingsbericht staat.

een aantal van de oude thema zenders die niet HD worden uitgezonden, verschuiven naar het HD pakket en worden niet los aangeboden. Daarnaast ging nog het gerucht dat deze zelfde zenders in MPEG4 worden gestreamd waardoor mensen met een niet HD box het zowiezo niet kunnen ontvangen.

Deze uitspraken lijken nu meer en meer in lijn te zijn.

 

 

Origineel bericht van: SouLGuY
Herman, jij schreef dat de website aangepast is. Dan staat er wel een fout bij het HD pakket :

Nederland HD 23,5

Nu: Ned. 1)

RTL 4 HD 23,5

MyZen HD 23,5 <-- is die er nog ?

History HD 23,5

BravaHDTV 23,5

Nat Geo HD 23,5

Discovery HD 23,5

Eén HD 23,5

MTVN HD 23,5 <-- zit die ook op 23.5 ?

 

 

vu+ zero, Oscam, Wavefrontier T55, (23,19,13)

Alles in een van Tweak, 1gbs internet, VoIP via siemens N300A, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij hebben ze alleen het thema pakket eruit gehaald. De thema zenders stonden voorheen ook al onder het HD pakket. De verdeling onder het familie en entertainmentpakket moet nog plaatsvinden op de site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: woutervg
Volgens mij hebben ze alleen het thema pakket eruit gehaald. De thema zenders stonden voorheen ook al onder het HD pakket. De verdeling onder het familie en entertainmentpakket moet nog plaatsvinden op de site.


Dat is het enige wat er is gebeurd. Het HD-pakket kost nog steeds 9,95. Dat wordt straks 4,95 neem ik aan? En inderdaad worden de themazenders ondergebracht in het Familie- en Entertainmentpakket. Beetje apart verdeeld. NGC Wild in het Familiepakket en de rest van de documentairezenders in het Entertainmentpakket...

We zullen zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Dat is het enige wat er is gebeurd. Het HD-pakket kost nog steeds 9,95. Dat wordt straks 4,95 neem ik aan?

Dit klopt inderdaad.
Voor zo ver ik was geïnformeerd zou het HD-pakket m.i.v. 1 januari 2010 van het Themapakket losgekoppeld worden.
Omdat ik na 1 januari echter nog steeds het oude HD pakket op hun site zag staan heb ik gemaild en gevraagd hoe de situatie is.
Het volgende antwoord ontving ik van hen:

Citaat mailbericht van CanalDigitaal:
Naar aanleiding van uw e-mail schrijven wij u het volgende.

Het klopt dat Canal Digitaal zijn HDTV-pakket gaat splitsen en de HD-zenders (per januari individueel) circa ?5,- gaat kosten. Dus zonder de Thema-kanalen. Dit nieuws wordt officieel op 15 januari vrijgegeven. Deze prijzen gelden voor nieuwe en bestaande abonnees. U kunt het beste half januari dan even het nieuws en onze site in de gaten houden.

Einde citaat.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Dat is het enige wat er is gebeurd. Het HD-pakket kost nog steeds 9,95. Dat wordt straks 4,95 neem ik aan?


Op de rekening van 11-12-2009 periode 01-2010 wordt nog steeds € 9,95 in rekening gebracht.

Open saldo na de laatste nota 25,95

Familie-pakket EUR 2,50 1-1-2010 t/m 31-1-2010 2,50

Abonnementskosten HDTV-pakket 1-1-2010 t/m 31-1-2010 9,95

Familie-pakket 1-1-2010 t/m 31-1-2010 13,50

Dat wordt dus verrekend met de volgende periode ?

Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo  VU+ Zero
Samsung led 40"
Bigsat Viosat  , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jimny
Het gaat toch op 1 maart in? [/ quote]

Dat klopt helemaal en iedereen met het thema pakket krijgt op 22 januari bericht wat de verandering is.


Maar we behouden niet onze zenders zoals de Settopbox kijkers nu? Om nou een Entertainmentpakket te nemen op de Discovery's te kunnen ontvangen is toch ook een beetje teveel van het goede. wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, het verschil tussen het settop pakket en het themapakket is dat eerstgenoemde blijft bestaan voor de huidige abonnee's en laatsgenoemde verdwijnt en wordt ondergebracht in andere (en soms duurdere) pakketten.

Voor de één gunstig: hij krijgt er zenders bij, voor de ander ongunstig: hij moet naar een ander pakket om de zenders te kunnen blijven zien.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb
Nee, het verschil tussen het settop pakket en het themapakket is dat eerstgenoemde blijft bestaan voor de huidige abonnee's en laatsgenoemde verdwijnt en wordt ondergebracht in andere (en soms duurdere) pakketten.
Voor de één gunstig: hij krijgt er zenders bij, voor de ander ongunstig: hij moet naar een ander pakket om de zenders te kunnen blijven zien.


CD komt met een aanbod voor de huidige thema-abo's... kans is groot dat er voor hen niets wijzigd..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...