Ga naar inhoud


MIJN grote ergenis -> ambtenaren en sneeuw


ronaldsl

Aanbevolen berichten


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

En hoe zit het dan met al die vuilnismannen die zijn zeker ook allemaal lui en doen licht werk.

Ik zal je ff een voorbeeld geven van afgelopen week.

 

Maandag van 7.30 tot 16.00 uur lopen ploeteren met de bakken in de sneeuw.Daarna van 19.30 tot 23.30 strooien.

 

Dinsdag van 04.00 tot 07.30 strooien en daarna weer de bakken legen tot 16.00.Om 19.00 uur weer strooien tot 23.00.

 

Woensdag van 7.30 tot 16.00 uur de bakken legen en je raad het al 's avonds weer strooien.

 

Donderdag van 7.30 tot 16.00 weer de bakken legen daarna toch nog gelukkig met het gezin de kerstavond kunnen vieren.

Om 00.30 konden we weer beginnen met strooien tot de volgende ochtend 11.30.

De 1e kerstdag dus geen kerst ontbijt maar een kertsslaap.En 's avonds weer een rondje strooien van 21.00 tot 01.00.

 

Ik hoef geen medelijden want ik heb zelf voor dit werk gekozen.

 

Maar stop eens met dat stomme gezeur altijd over anderen en kijk liever naar je zelf.

xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hulde aan de hardwerkende mensen bij het rijk en dan speciaal de strooiploegen en vuilnis-ophaalmensen die dit jaar wel wat voor hun kiezen gehad hebben.

 

Aan de andere kant werken er ook ambtenaren bij het rijk (belastingdienst etc) die achter een burootje zitten en volgens mij geen idee hebben wat ze er eigenlijk doen. Ze werken langs elkaar heen en daar heb ik ook geen goed woord voor over.

 

Maar laten we zeker niet iedereen over 1 kam scheren. Alle "handwerkers" (hardwerkers) krijgen wat mij betreft een pluim. Alle luie bureaucraten een schop onder de kont.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En net als niet-ambtenaren lig je in bed te woelen omdat je oplossingen ligt te bedenken voor die moeilijke klus van morgen?

 

Medelijden is inderdaad overbodig, het is zelfs geen zwaar werk. En het betaalt goed zeker al die overuren?

 

Hier gebruikt men een volautomatische vuinisbakkenleegmachine. Alleen nog een chauffeur in de auto en geen ploeterende vuilnismannen in de sneeuw. Spaart een hoop belastingcenten.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1664
En net als niet-ambtenaren lig je in bed te woelen omdat je oplossingen ligt te bedenken voor die moeilijke klus van morgen?

Medelijden is inderdaad overbodig, het is zelfs geen zwaar werk. En het betaalt goed zeker al die overuren?

Hier gebruikt men een volautomatische vuinisbakkenleegmachine. Alleen nog een chauffeur in de auto en geen ploeterende vuilnismannen in de sneeuw. Spaart een hoop belastingcenten.





Ik hoor het al jij hebt er verstand van smirk

En waar slaat die 1e reactie nu weer op.

xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: 1664
En net als niet-ambtenaren lig je in bed te woelen omdat je oplossingen ligt te bedenken voor die moeilijke klus van morgen?


Ligt dat niet gewoon aan je gebrek aan kennis om het werk te doen?
Als jij 's nachts ligt te woelen in je bed is het duidelijk te hoog gegrepen voor je, misschien moet je ook eens langs bij www.werkenbijhetrijk.nl :D
(als je tenminste niet over-gekwalificeerd bent)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satraver
En hoe zit het dan met al die vuilnismannen die zijn zeker ook allemaal lui en doen licht werk.
Ik zal je ff een voorbeeld geven van afgelopen week.

Maandag van 7.30 tot 16.00 uur lopen ploeteren met de bakken in de sneeuw.Daarna van 19.30 tot 23.30 strooien.

Dinsdag van 04.00 tot 07.30 strooien en daarna weer de bakken legen tot 16.00.Om 19.00 uur weer strooien tot 23.00.

Woensdag van 7.30 tot 16.00 uur de bakken legen en je raad het al 's avonds weer strooien.

Donderdag van 7.30 tot 16.00 weer de bakken legen daarna toch nog gelukkig met het gezin de kerstavond kunnen vieren.
Om 00.30 konden we weer beginnen met strooien tot de volgende ochtend 11.30.
De 1e kerstdag dus geen kerst ontbijt maar een kertsslaap.En 's avonds weer een rondje strooien van 21.00 tot 01.00.

Ik hoef geen medelijden want ik heb zelf voor dit werk gekozen.

Maar stop eens met dat stomme gezeur altijd over anderen en kijk liever naar je zelf.


Met welke leeftijd mogen deze mensen stoppen met werken dan?
Moet toegeven,deze groep werkt hard,echt waar.
Ik moet er dagelijks om 4.30 uit,en werk tot 15.00 uur.
ook op zaterdag,om normaal rond te kunnen komen.
En ik zit niet achter een bureautje hoor wink
Ik kan pas met 67 jaar stoppen!!!!

Zie je 't verschil nu?


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt dat niet gewoon aan je gebrek aan kennis om het werk te doen?

Als jij 's nachts ligt te woelen in je bed is het duidelijk te hoog gegrepen voor je, misschien moet je ook eens langs bij www.werkenbijhetrijk.nl :D

(als je tenminste niet over-gekwalificeerd bent)

 

Ik weet niet waar jij leest dat ik wakker lig dus is het meer een gebrek van kunnen lezen bij jouw.

Dus de volgende keer dat je reageert op iets kun je beter eerst even goed gaan lezen wat er staat.

 

@Gerard 76

 

Ook wij moeten doorgaan tot we 67 zijn

xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker uitgeraasd allemaal na het opjutten van de lezers hier? Wat wordt de volgende ergernis? Rijk en arm? Autochtoon en allochtoon? Deze topic had toch allang een slotje verdiend?

 

Ik reageer niet vaak op dit soort onzin, maar ik vind het best triest dat de illusie wordt gewekt dat niet-ambtenaren allemaal zo hard werken... Daar zullen allicht vele voorbeelden van te vinden zijn, maar wie gaat dat hier helpen? Wordt daardoor de verstandhouding tussen de leden beter? Ik denk het niet.

 

Onze koningin was erg to the point met haar Kersttoespraak over individualisme en ons makkelijke commentaar via fora, blogs en Twitter. Zullen we allemaal maar iets leren van deze wijze vrouw?

 

Ik wens de leden met de negatieve reacties heel veel wijsheid in het nieuwe jaar.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...