Ga naar inhoud


MIJN grote ergenis -> ambtenaren en sneeuw


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Ik lees hier in Friesland dat allerlei ambtenaar apparaten eerder naar huis zijn gegaan ivm met de sneeuw. Provincie en gemeente vergaderen niet meer..... Ik breng net mn dochter op school voor een kerstdiner en je raadt het al, morgen geen school ivm met de sneeuw....(sommige personeelsleden kunnen dan niet komen... ammehoela !!!)

TSSSSS denk ik dan..... hoe zit het met alle (kleine) zelfstandigen ? of met de grote bouwmarkten of warenhuizen ?

Waarom kunnen die bijna allemaal wel komen en in het ambtenaar apparaat niet ?

Nou ja, mijn mening zal wel duidelijk zijn, ik vindt het belachelijk.

Je past je maar wat aan, normale rijtijd een half uur, nou, dan ga je nu maar een uur eerder van huis.

Er zijn natuurlijk uitzonderingsgevallen, maar over het algemeen....

 

Moest ik ff kwijt.

 

Ronald

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Welkom in het mooie land wat Nederland heet.

 

Het land waar als er 1 blaadje of sneeuwvlokje op de rails ligt,

het complete trein verkeer ontregeld is..

 

Het land waar het openbaar vervoer (bus) plat ligt omdat de chauffeurs het te gevaarlijk vinden om te rijden, ( waarom kan ik het dan wel) misschien door je aan te passen.?

 

Ben 4 keer per jaar in Oostenrijk, en als daar een halve meter sneeuw ligt rijd alles gewoon door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

zou ook niet gaan rijden zonder winterbanden!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ronaldsl
KIJK

ik lees net in de LeeuwarderCourant dat er in URETERP vlakbij Drachten 70 cm is gevallen. Oke, dat bedoel ik nu met die uitzondering....


Ik vraag me af hoe ze dat gemeten hebben.
Een gemiddeld bureau is 76 cm hoog dus tel maar uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

de LC is geen ambtenaren club. Zij hebben vanmiddag ook nog geprobeert om de kranten bij de abonnee's te krijgen. In sommige gevallen is dat dus niet gelukt, maar ze proberen het wel.

 

En die ambtenaren achter dat bureau van 76 cm.... zaten toen al weer gezellig en vooral VEILIG bij moeder de vrouw......

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff ben geen ambtenaar dus toch maar vanuit Drachten naar Hoogeveen gereden waar ik werk...idd erg veel sneeuw en geen ambtenaren van rijkswaterstaat te bekennen dus 1 3/4 uur werk met 66 km provinciale weg......en terug ongeveer hetzelfde met nog een uur sneeuwruimen omdat er hier in de wijk ook niks word geruimd.....waar betalen we die lui eigenlijk voor!!!!!!!!!!!!!

 

 

Groetjes.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet ik bijna........de kliko.s die normaal op donderdag bij ons worden geleegd.....je raad het al die staan nog keurig VOL aan de weg...ik laat hem dan ook maar staan waar die staat...als die niet word geleegd zal ik hem als het gaat dooien een naar dat grote witte gebouw brengen (voor de anderen ons gemeentehuis)...denk dat die fijn droog daar in de hal staat...en als ze klagen, hier voor de deur stinkt die ook hoor...

 

groetjes..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...