Ga naar inhoud


Sat4all vrijdag plat rond 11:00


Ronaldd

Aanbevolen berichten

Morgen ga ik de hardware van de sat4all server bekijken. Ik wil o.a. graag weten hoeveel ruimte er nog is voor geheugen modules.

 

Ik ben om 11:00 bij widexs, ik verwacht dan rond 11:15 de server uit te zetten. Geen idee hoe lang de server plat blijft. Ik verwacht ongeveer 30 minuten.

 

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Ronaldd
Morgen ga ik de hardware van de sat4all server bekijken. Ik wil o.a. graag weten hoeveel ruimte er nog is voor geheugen modules.

Ik ben om 11:00 bij widexs, ik verwacht dan rond 11:15 de server uit te zetten. Geen idee hoe lang de server plat blijft. Ik verwacht ongeveer 30 minuten.

Ronald


Thanks voor de melding. Wat zijn dan de specs van de server ?? Ben erg benieuwd wat voor bakbeest daar staat !

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldd
Morgen ga ik de hardware van de sat4all server bekijken. Ik wil o.a. graag weten hoeveel ruimte er nog is voor geheugen modules.

Ik ben om 11:00 bij widexs, ik verwacht dan rond 11:15 de server uit te zetten. Geen idee hoe lang de server plat blijft. Ik verwacht ongeveer 30 minuten.

Ronald

Hoe leg ik dat mezelf uit, hoe moet ik nu verder met mijn leven . . . .
Is er een praatgroep waar ik me kan melden?

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Con
Origineel bericht van: Ronaldd
Morgen ga ik de hardware van de sat4all server bekijken. Ik wil o.a. graag weten hoeveel ruimte er nog is voor geheugen modules.

 

Ik ben om 11:00 bij widexs, ik verwacht dan rond 11:15 de server uit te zetten. Geen idee hoe lang de server plat blijft. Ik verwacht ongeveer 30 minuten.

 

Ronald

Hoe leg ik dat mezelf uit, hoe moet ik nu verder met mijn leven . . . .

Is er een praatgroep waar ik me kan melden?

 

HG CC

 

GGZ in je regio

 

5grouphug.gif

 

groepshug_366.gif, die halen je er wel uit....

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...