Ga naar inhoud


Toevoeging HD Kanalen Canal Digitaal


Daemyon

Aanbevolen berichten

Weet iemand of en zo ja, wanneer Canal Digitaal meer HD kanalen gaat toevoegen? Nl 2 en NL3, RTL 7 en * zijn ook al in HD via UPC. Wanneer komt CD daarmee? Iemand een idee?

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 136
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nederland 2 en 3 HD zijn al aangekondigd. Deze komen ergens in maart erbij.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: danny38
ik denk dat het er meer zullen zijn
dan ned 2 en 3 hd.
nederland 24 verdwijn toch ook
en ik denk en paar sd kanalen


Als we 'Henk' mogen geloven van CDS:
"Ik kan alleen maar zeggen, in april bekijken we de berichten over HD nog eens door en toveren we een vette glimlach te voorschijn."

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als we 'Henk' mogen geloven van CDS:

"Ik kan alleen maar zeggen, in april bekijken we de berichten over HD nog eens door en toveren we een vette glimlach te voorschijn."

 

 

Dat is geweldig nieuws :D

Kan ik mijn SD ontvanger ook kosteloos omruilen voor een HD ontvanger? blush

Het Gesprek en Boomerang kan ik dus vanaf 1 maart niet meer zien met mn SD ontvanger

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er straks veel meer mensen zijn die behoefte hebben aan een HD ontvanger. Zeker nu langzamerhand ook duidelijk is dat veel meer mensen problemen gaan krijgen met het ontvangen van zenders. Voor onderstaande zenders heb je nl een HD ontvanger nodig:

 

Film1.3

Sport1.2

Eredivisie Live 2

Diverse themakanalen

 

En je zult maar 2 of 3 ontvangers hebben ... Schotel kijken wordt dan opeens een dure hobby!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zal nu nog wel meevallen, wie thema pakket heeft krijg aanbieding gratis ontvanger film 1.3 en de sport blijf in mpg 2 uitzenden. en een hoop mensen hebben denk ik al een hd ontvanger.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...