Ga naar inhoud


TV-Vlaanderen in de verdrukking door CSD


riji

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: lucdec2
Origineel bericht van: danny38
ik heb vorige week men abo opgezegt .


Onverstandig, vind ik persoonlijk.
Sedert dat M7 opgericht is , is er meer dynamiek vb:
wat een luxe epg hebben we nu sedert een week
2 transponders erbij gekocht hoed af voor deze beslissing
Overal waar je elders gaat, ga je meer betalen , en geef maar toe het hd aanbod is het grootst op sat


Hoelang werd een behoorlijke EPG reeds niet beloofd?
Twee transponders erbij: voor de Nederlandse markt!
Cfr. http://www.luistercijfers.nl/nieuws-tv-n...od-in-nederland


Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: redneck eyeball
Als niemand het hen zegt, hoe wil je dan dat ze het weten ?

Ik hoop dat je de reden duidelijk hebt aangegeven.

Weet je wat ze tegen mij zeiden ?
"Je hoeft het niet te motiveren, want je verkoopt je kaartje door, dus we verliezen geen klant".
Sukkels.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lucdec2
Overal waar je elders gaat, ga je meer betalen , en geef maar toe het hd aanbod is het grootst op sat

Goed geformuleerd : op SAT, TVV heeft er dus geen verdienste aan.
Het is niet TVV die ARD HD of ZDF HD uitzendt, hoewel ze er graag mee pronken.
En die zenders zijn zeker leuk, maar de meeste mensen zitten wel te wachten op zenders van eigen bodem.
Voor de rest zijn ze uiteraard goed bezig met die EIT EPG en de extra transponders.
Volgens de mensen van die andere site is er trouwens goede hoop op Canvas HD binnenkort.
Ik hoop het voor hen, want met praatjes alleen gaan ze er niet geraken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem zit wel wat dieper, om te beginnen is Vlaanderen al geen normaal media landschap.

Tv Vlaanderen is operatief voor een half land, met een kleine markt.

Op samenwerking met de 2de speler Telesat moeten ze al niet rekenen, want die is idioot genoeg actief op de Hotbird met mpeg 4, daar hebben we niks aan.

Tv Vlaanderen bestaat nog maar net 3 jaar, er moet niet veel verkeerd gaan.

Het hangt van de goodwill van de zenders af of ze op satelliet komen, steun vanuit politiek hoek moeten ze niet verwachten.

Puur protectionisme om de 2 grote spelers Telenet en Belgacom zo min mogelijk iets in de weg te leggen, het zou België niet zijn.

De Vlaamse zenders beseffen maar al te goed dat ze gewenst zijn, dat hier iets te verdienen valt en willen centen zien

Geen centen, geen zender en zo zitten we in een vicieuze cirkel.

Wat kan hen die 80.0000 kijkers schelen als ze bij Telenet al meer dan een miljoen abonnees hebben.

TV Vlaanderen overleeft vandaag alleen maar omdat ze met hun navelstreng nog aan CD vasthangen, dat heeft natuurlijk ook gevolgen.

Alle beslissingen voor Nederland worden ook hier doorgevoerd en dat valt niet altijd in goede aarde.

De ingebruikname van Astra 3, de kaart wissel, en nu alweer het HD verhaal.

Waarbij we als Vlaming telkens op kosten gejaagd worden zonder dat er een echte meerwaarde word gecreëerd.

Ik hoop dat met de oprichting van de Group M7 er voor Tv Vlaanderen een degelijke oplossing uit de bus gaat komen.

De gewone doorsnee kijker win je niet met het huidig aanbod, en de bestaande klanten haken af wegens te weinig communicatie en de vele wispelturige beslissingen.

Beslissingen waarvan velen niet begrijpen waarom ze er komen, en net deze klanten kijken alleen naar wat het hen al heeft gekost.

De ideale oplossing en gouden troef zou zijn als Vlaanderen en Nederland naar dezelfde zenders konden kijken, maar dat zal wel een droom blijven.

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mebo870
Het probleem zit wel wat dieper, om te beginnen is Vlaanderen al geen normaal media landschap.
Tv Vlaanderen is operatief voor een half land, met een kleine markt.

Eigen schuld, dikke bult.
Het is niet alsof de oprichters met de slaap tegen de wang gedwongen werden om enkel voor het Vlaamse deel van het land een entiteit op te richten.
Kijk naar Belgacom, die komen ook in heel België met hun aanbod.
En als het TVV uitkomt, tellen ze ze wel samen, want dan heet het de M7 Group, of ze tellen de verkochte abonnementen samen, dan is het plots toch één markt...

Origineel bericht van: mebo870
Op samenwerking met de 2de speler Telesat moeten ze al niet rekenen, want die is idioot genoeg actief op de Hotbird met mpeg 4, daar hebben we niks aan.

Opnieuw, nonsens, het is allemaal de M7 Group, en als zij willen is het morgen één bedrijf.
Zij hebben het zo opgedeeld, onnozel om het dan voor te stellen alsof ze niet overeenkomen.
Mocht TVV willen kunnen ze heel gemakkelijk RTL, La Une, enz. ook beschikbaar maken voor TVV klanten die wel Hotbird kunnen ontvangen.
Ze kunnen ze wel opnemen in hun TVV zenderlijst...

Origineel bericht van: mebo870
Tv Vlaanderen bestaat nog maar net 3 jaar, er moet niet veel verkeerd gaan.
Het hangt van de goodwill van de zenders af of ze op satelliet komen, steun vanuit politiek hoek moeten ze niet verwachten.
Puur protectionisme om de 2 grote spelers Telenet en Belgacom zo min mogelijk iets in de weg te leggen, het zou België niet zijn.

Het is altijd iemand anders fout.
Maar je kunt moeilijk stellen dat de VRT zo inhalig is dat ze niet op TVV willen komen met Canvas+ of Canvas HD.
Het is gewoon TVV die niet wou investeren in een extra transponder.
En die Waalse zenders willen ze niet geven, want ze denken dat je anders nog eens een abonnement op Télésat gaat nemen.
Misschien dat het nu een beetje goedkomt nu er nog wat plaats over is op die transponders die Canal Digitaal huurt.

Origineel bericht van: mebo870
De Vlaamse zenders beseffen maar al te goed dat ze gewenst zijn, dat hier iets te verdienen valt en willen centen zien
Geen centen, geen zender en zo zitten we in een vicieuze cirkel.

Geloof je het zelf ?
VTM zit erop, maar VTM HD niet.
Wat heeft dat dan te maken met teveel geld willen ?

Origineel bericht van: mebo870
TV Vlaanderen overleeft vandaag alleen maar omdat ze met hun navelstreng nog aan CD vasthangen, dat heeft natuurlijk ook gevolgen.

Daar heb je een punt, maar nog eens, het is puur hun beslissing om Vlaanderen en Wallonië/Luxemburg als twee aparte markten te behandelen.

Origineel bericht van: mebo870
Alle beslissingen voor Nederland worden ook hier doorgevoerd en dat valt niet altijd in goede aarde.
De ingebruikname van Astra 3, de kaart wissel, en nu alweer het HD verhaal.

De reden waarom Astra3 gebruikt is is omdat het goedkoper is, en of er nu samengewerkt werd met CDS of niet, Astra3 zou anders ook goedkoper zijn.
En ze zijn naar SECA3 gegaan omdat hun beveiliging gekraakt was, dus dat zou anders precies hetzelfde geval geweest zijn.

Origineel bericht van: mebo870
De gewone doorsnee kijker win je niet met het huidig aanbod, en de bestaande klanten haken af wegens te weinig communicatie en de vele wispelturige beslissingen.

Akkoord.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
Origineel bericht van: mebo870
Het probleem zit wel wat dieper, om te beginnen is Vlaanderen al geen normaal media landschap.
Tv Vlaanderen is operatief voor een half land, met een kleine markt.

Eigen schuld, dikke bult.
Het is niet alsof de oprichters met de slaap tegen de wang gedwongen werden om enkel voor het Vlaamse deel van het land een entiteit op te richten.
Kijk naar Belgacom, die komen ook in heel België met hun aanbod.
En als het TVV uitkomt, tellen ze ze wel samen, want dan heet het de M7 Group, of ze tellen de verkochte abonnementen samen, dan is het plots toch één markt...

Origineel bericht van: mebo870
Op samenwerking met de 2de speler Telesat moeten ze al niet rekenen, want die is idioot genoeg actief op de Hotbird met mpeg 4, daar hebben we niks aan.

Opnieuw, nonsens, het is allemaal de M7 Group, en als zij willen is het morgen één bedrijf.
Zij hebben het zo opgedeeld, onnozel om het dan voor te stellen alsof ze niet overeenkomen.
Mocht TVV willen kunnen ze heel gemakkelijk RTL, La Une, enz. ook beschikbaar maken voor TVV klanten die wel Hotbird kunnen ontvangen.
Ze kunnen ze wel opnemen in hun TVV zenderlijst...

Origineel bericht van: mebo870
Tv Vlaanderen bestaat nog maar net 3 jaar, er moet niet veel verkeerd gaan.
Het hangt van de goodwill van de zenders af of ze op satelliet komen, steun vanuit politiek hoek moeten ze niet verwachten.
Puur protectionisme om de 2 grote spelers Telenet en Belgacom zo min mogelijk iets in de weg te leggen, het zou België niet zijn.

Het is altijd iemand anders fout.
Maar je kunt moeilijk stellen dat de VRT zo inhalig is dat ze niet op TVV willen komen met Canvas+ of Canvas HD.
Het is gewoon TVV die niet wou investeren in een extra transponder.
En die Waalse zenders willen ze niet geven, want ze denken dat je anders nog eens een abonnement op Télésat gaat nemen.
Misschien dat het nu een beetje goedkomt nu er nog wat plaats over is op die transponders die Canal Digitaal huurt.

Origineel bericht van: mebo870
De Vlaamse zenders beseffen maar al te goed dat ze gewenst zijn, dat hier iets te verdienen valt en willen centen zien
Geen centen, geen zender en zo zitten we in een vicieuze cirkel.

Geloof je het zelf ?
VTM zit erop, maar VTM HD niet.
Wat heeft dat dan te maken met teveel geld willen ?

Origineel bericht van: mebo870
TV Vlaanderen overleeft vandaag alleen maar omdat ze met hun navelstreng nog aan CD vasthangen, dat heeft natuurlijk ook gevolgen.

Daar heb je een punt, maar nog eens, het is puur hun beslissing om Vlaanderen en Wallonië/Luxemburg als twee aparte markten te behandelen.

Origineel bericht van: mebo870
Alle beslissingen voor Nederland worden ook hier doorgevoerd en dat valt niet altijd in goede aarde.
De ingebruikname van Astra 3, de kaart wissel, en nu alweer het HD verhaal.

De reden waarom Astra3 gebruikt is is omdat het goedkoper is, en of er nu samengewerkt werd met CDS of niet, Astra3 zou anders ook goedkoper zijn.
En ze zijn naar SECA3 gegaan omdat hun beveiliging gekraakt was, dus dat zou anders precies hetzelfde geval geweest zijn.

Origineel bericht van: mebo870
De gewone doorsnee kijker win je niet met het huidig aanbod, en de bestaande klanten haken af wegens te weinig communicatie en de vele wispelturige beslissingen.

Akkoord.


Ik kan mij goed vinden in de aanbreng en in deze reactie.
Wiens schuld het is doet er voor mij minder toe.
Het resultaat is en blijft teleurstellend zeker in contrast met Nederland en met de traditionele TV-aanbieders. Ik ga voor het eerst in meer dan 10-jaar hun aanbod eens nader bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TVV heeft idd gewoon een lastige positie.. maar wat nog niet is kan nog komen natuurlijk!

 

stel dat CDS binnen de M7 group door deze uitbreidingen ineens veel extra inkomsten binnen harkt, dan kunnen deze ook weer gebruikt worden om TVV een duwtje in de rug te geven.

 

k weet natuurlijk niet welke zenders er via belgacom telenet etc worden aangeboden.. maar als TVV het voor elkaar krijgt om een mooi pakket samen te stellen voor een redelijke prijs ( tov telenet/belgacom/etc ) dan gaan er vanzelf meer mensen zich abboneren op TVV smile

 

TVV zal gewoon wil ze overleven moeten investeren..

 

 

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

kom kom kom - een paar jaar geleden nog liepen we hier met zijn allen te roepen dat we niks hadden, en nu roepen we dat we allemaal ons abonnement gaan opzeggen omdat TVV wat achterloopt op HD gebied ?

ik denk dat we eerder zouden moeten dankbaar zijn voor wat er intussen is beschikbaar gekomen, en voor de rest een beetje geduld opbrengen, ze zijn bij TVV dan wel niet bij de snelsten maar uiteindelijk zullen die HD zenders wel hun weg vinden naar één of andere transponder.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
kom kom kom - een paar jaar geleden nog liepen we hier met zijn allen te roepen dat we niks hadden, en nu roepen we dat we allemaal ons abonnement gaan opzeggen omdat TVV wat achterloopt op HD gebied ?

Dat zal zeer afhankelijk zijn van of je fan van satelliet bent of gewoon een alternatief voor Telenet en Belgacom wou, en of je in een gebied woont waar je die laatste 2 kunt krijgen (99,8% van Vlaanderen of zo, maar van zodra je daarbuiten gaat wordt het natuurlijk een andere zaak).
In het geval dat het er om ging een alternatief voor Belgacom/Telenet te hebben is de gebruiker niet echt geïnteresseerd in het medium, en is het dus geen doel op zich dat het via satelliet kan.

Origineel bericht van: Jean-Claude
ze zijn bij TVV dan wel niet bij de snelsten maar uiteindelijk zullen die HD zenders wel hun weg vinden naar één of andere transponder.

Ik denk ook wel dat er nu wat gaat bijkomen, maar wat ik niet begrijp is dat ze een aantal maanden geleden elk vraag afwimpelden, op dat andere forum zeiden ze zelf van "ga dan toch weg", wat ik ook gedaan heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ou-Tannu


TVV zal gewoon wil ze overleven moeten investeren..




Investeren ( dat hadden ze de afgelopen jaren al moeten doen ) , en terug overschakelen op een codering die op een toestel van de klant z'n keuze werkt en blijft werken.

Maar hoe dan ook , vlaanderen is een veel te kleine markt ( 80.000 klanten nu zeker ) om een deftig regionaal aanbod met alle vlaamse SD en HD zenders aan te bieden .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Investeren zou inderdaad niet slecht zijn, zeker nu vandaag in "De Standaard" stond dat Mobistar ook met een televisieaanbod ging komen, dat eveneens beschikbaar zou komen via computer en GSM.

 

Is dit misschien de kandidaat voor het dvb-t netwerk ?

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz

Ik denk ook wel dat er nu wat gaat bijkomen, maar wat ik niet begrijp is dat ze een aantal maanden geleden elk vraag afwimpelden, op dat andere forum zeiden ze zelf van "ga dan toch weg", wat ik ook gedaan heb.

Ben je naar Telenet gegaan? Ben je nu beter af?
Omdat ik nu voor het eerst een Goldshake+ bij Telenet ernstig overweeg. Die zou ik dan ruilen voor de combinatie Belgacom-VasteTelefoon + EDPnet-ADSL-Home + TV-Vlaanderen TopPakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: riji
Origineel bericht van: zzzzzzz

Ik denk ook wel dat er nu wat gaat bijkomen, maar wat ik niet begrijp is dat ze een aantal maanden geleden elk vraag afwimpelden, op dat andere forum zeiden ze zelf van "ga dan toch weg", wat ik ook gedaan heb.

Ben je naar Telenet gegaan? Ben je nu beter af?
Omdat ik nu voor het eerst een Goldshake+ bij Telenet ernstig overweeg. Die zou ik dan ruilen voor de combinatie Belgacom-VasteTelefoon + EDPnet-ADSL-Home + TV-Vlaanderen TopPakket.

Ik kijk nog analoog + DVB-C op de Dreambox, voor hetgeen opengaat natuurlijk, en DVB-S2 ook op de Dreambox.
Dus veel mis ik niet, want ik kijk veel naar VRT en BBC's (Freesat).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...