Ga naar inhoud


Dank aan allen and Valetine :)


Unetwork

Aanbevolen berichten

Beste sat4all vrienden nogmaals wil ik jullie allen bedanken voor de fijne en vooral warme wensen die ik in de afgelopen tijd heb mogen ontvangen, echt dit was en is een grote steun!

 

Mijn gezondheid gaat in sprongen met vallen en opstaan vooruit.

 

Hersen bloeding, infarct trombose en bloedsuiker problemen alles gaat nu met een nieuwe therapie goed, ben zelf weer aan het werk met een nieuwe HD camera die net is gearriveerd!

Heb een nieuwe liefde gevonden en wie lid is van Youtube graag even kijken naar mijn liefde...

www.youtube.com/adimayse enne: www.youtube.com/pjbosse

ook een spot met Alan erin smile

Wellicht even de raiting omhoog brengen?

 

Kijk als alles goed gaat weet je nooit wie je vrienden zijn, maar mijn geluk is dat ik dat nu wel weet!

 

Ik wens dan ook aan allen veel liefde en geluk toe en vooral gezondheid waar ik duidelijk elke dag voor vecht!

Groeten, Peter

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heeee, eindelijk weer een bericht van de verloren,,,,eh,,,,,Sat4aller !

 

Goed te horen dat het weer beter gaat, zeker als ik zo lezend begrijp wat je allemaal weer is overkomen. Dan is ook meteen duidelijk dat het allemaal lang duurt. Dit zijn gewoon dingen die vaak heel veel tijd nemen.

 

Alla, sterkte de komende tijd, rustig aansterken en je goed laten verzorgen smile

 

Nu ff je youtube filmpjes bekijken.

 

Groeten,

Peter.

 

 

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eindelijk een goed bericht!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit aan een kuur en moet dan een aantal pillen slikken maar het gaat stukken beter.

Ziekte en scheiding is mij zwaar gevallen, maar ik ben gelukkig een doorzetter en koppig wat in dit geval mij goed van pas is gekomen. Nu nog een hoop mooie ratings op www.youtube.com/adimayse wink

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je weer op de been bent en gelukkig aan de beterende hand, houden zo en langzaam maar zeker weer de weg terug vinden naar een goede (minder slechte) gezondheid en weer geluk in de liefde.

 

Ik zie je op n foto ergens met een peukie in de hand en neem aan dat dat toch verleden tijd is?

 

Sterkte.

V8

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat je er weer bij bent Peter !

En een voorspoedig verder herstel toegewenst....

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

 

 

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

blij te horen dat het weer de goede kant met je op gaat peter

langzaam maar zeker gaat alles wel weer goed komen

en je weet na regen komt altijd weer zonneschijn

groetten en veel sterkte

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...