Ga naar inhoud


Eindelijk Nederlandse ondertiteling op History HD


GHP

Aanbevolen berichten

Het is zover, Nederlandse DVB subs zijn toegevoegd aan History HD. Duurde even... maar dan heb je ook wat :D

 

Last, but not least... Op NCG Wild via Skylink zitten nu ook Nederlandse DVB subs laugh

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: GHP
Het is zover, Nederlandse DVB subs zijn toegevoegd aan History HD. Duurde even... maar dan heb je ook wat :D

Last, but not least... Op NCG Wild via Skylink zitten nu ook Nederlandse DVB subs laugh


Wilde het graag testen maar de vrouw neemt RTL4 op Astra 1 op.
En ik heb een motor-opstelling,dus helaas...
Tijd voor een WF 90.. laugh

Dit is idd erg goed nieuws...


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt misschien een beetje 'Cocky' maar ik gebruik geen NL ondertitels. Alleen Engels geluid. Kan het prima verstaan en vindt die zwart/witte brei een verstoring van het beeld...

 

Maar voor diegenen die het wensten een prima optie natuurlijk. De zender zit immers in een NL pakket.. Dus ieder het zijne..

 

Keek net even, maar zie dus DVB Subtitles : Dutch.. Zie echter alleen Engelstalige ondertiteling??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gisteren even aan het zappen en ontdekte de ondertitels ook. Dan zal ik eindelijk eens iets kunnen kijken op dit kanaal. Zonder ondertitels had ik daar minder zin in.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Alfons,

 

Ik heb ook de 7700HD PVR, zelfde probleem.

Geen ondertitels voor ons.

Ligt dat puur aan onze ontvanger, of zou het met nieuwe firmware aangepast kunnen worden?

Ik heb gisteren een mailtje naar Korea gestuurd, achwachten dus.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...