Ga naar inhoud


[Sat4all] Forums toegevoegd en database geoptimaliseerd


Ron

Aanbevolen berichten

Zoals jullie gemerkt zullen hebben zijn er twee forums toegevoegd en heb ik alle topics die daar in thuis horen naar die forums verplaatst.

Ook heb ik de database, die inmiddels (exclusief bijlagen en afbeeldingen) al 1,6 gigabyte groot is, geoptimaliseerd.

Daardoor het afgelopen uur even niet bereikbaar omdat dit een zeer zwaar proces was.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: vincent1971
zou mij wel leuk lijken een forum te hebben van alleen CD goed gekeurde ontvangers.


Dat heeft helemaal geen zin want dat is veel te veel aan wijzigingen onderhevig en daar zijn de diverse receivers ook veel te verschillend voor.
Daarvoor kan je prima terecht in de individuele forums en ook in overige receivers.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat de vu+ uit de "overige" ontvangers gehaald is... hat was niet meer leuk om te zoeken of er nog iets nieuws over Technisat geschreven was...

Dank je wel!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top Ron. wink

 

 

 

Origineel bericht van: _Ron
Origineel bericht van: vincent1971
zou mij wel leuk lijken een forum te hebben van alleen CD goed gekeurde ontvangers.

 

Dat heeft helemaal geen zin want dat is veel te veel aan wijzigingen onderhevig en daar zijn de diverse receivers ook veel te verschillend voor.

Daarvoor kan je prima terecht in de individuele forums en ook in overige receivers.

 

Ron

 

Hier heeft vincent1971 wel een punt, je ziet meteen waar de troep staat. wink

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...