Ga naar inhoud


[Internet] ISP Virgin Media UK blokkeert sat4all.com


Ron

Aanbevolen berichten

Ik dit wil best versturen, maar welke email is nu goed!

highlander53 from ireland

 

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 137
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: prutsie
Nou zal ik wel tegen zere bene gaan schoppen, maar het staat willekeurig welke internet provider toch vrij wat ze wel, en niet door willen geven ??
In NL krijg je bij veel providers ook een beperkte vorm van internet aangeboden. Diverse poorten worden "dichtgezet" zonder dat de klant hier om vraagt.


Tussen een poortje dicht zetten om hacks en misbruik te voorkomen of gewoon bewust de verbinding naar een ander internet IP adres blokkeren zit nogal een verschil en zou door een ISP nooit geblokeerd mogen worden.
Een Internet Service provider is geen Internet Service provider meer als hij delen van dat internet blokkeert.
Dat gaat tegen alles in waar het internet voor staat!

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies!

 

We moeten met z'n allen niet de kant op gaan als een China, Saudie Arabie of een Iran, waar Internet gewoon het internet niet meer is. (om welke reden dan ook).

 

Hebben ze (VirginMedia) ergens op een website ofzo bevestigd dat ze sat4all.com bewust blokkeren?

 

Fred

 

P.S. ik ga het op een ander manier proberen ze te bereiken, u hoort nader.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze email stuurde ze naar hun klant, een Nederlander die daar woont en hier over geklaagd had:

 

KANA EMAIL REF: 19742566

 

Thanks for getting in touch about an issue with your Virgin Media service.

 

Please accept my sincere apologies for the current issue you are

experiencing.

 

The website you are attempting to access contains information regarding

"hacking" cable boxes, and as such we cannot allow regular access to this

site.

 

If there's anything else we can help with, please let us know.

 

Kind regards,

 

Adam Boardman

Econtact Support Team

Virgin Media

KANA EMAIL REF:19742566

 

For help and support with Virgin Media services you should find the

following link useful:

 

http://www.virginmedia.com/help/

 

Can we also recommend checking our service status page

http://status.virginmedia.com alternatively call our free phone service

status line for information on service affecting issues. The free phone

service status line number is 0800 561 0061

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...