Ga naar inhoud


[Internet] ISP Virgin Media UK blokkeert sat4all.com


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 137
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ron,

 

Ik kreeg dit als antwoord van Virgin.

 

"Dear XXXXX.

 

Thank you for your email.

 

Can you please provide information on why you think Virgin Media is

blocking your website. I have just tried your domain using one of our

residential cable modem connections, and I can view your forum without

any problems.

 

I would also be interested in seeing where it claims that Virgin Media

has blocked this site due to piracy activity.

 

Kind Regards

Paul Thomas | Internet Security Analyst Virgin Media | Unit 3 Fountain

Court, Fountain Lane St Melons, Cardiff CF3 0FB D 02920 305963 | M 07855

805263 paul.thomas4@virginmedia.co.uk"

 

 

Graag een reactie (eventueel per PM) over wat ik kan antwoorden.

 

Greets

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het handig om sommige topic's die "gevoelig" liggen bij providers en andere beeldaanbieders, om deze net als de in en verkoop topic te verbergen voor diegene die niet zijn ingelogd.

 

Natuurlijk is een provider vrij om te censureren wat zij maar willen, maar slim is het niet.

Maar helaas heeft deze provider alle recht om sat4all te weigeren.

 

...en kom op zeg, denken jullie nu echt dat een provider als Virgin Media onder de indruk zal zijn van mailtjes uit voornamelijk nederland?

Tenzij abonnees van Virgin zelf gaan klagen, zullen ze hier niet warm of koud van worden.

 

Ik denk dat sat4all en andere satboards gewoon nu gewaarschuwd zijn en dat ze sommige zaken alleen voor leden zichtbaar moeten maken....het is helaas niet anders.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn forum pakketten waarbij ingegeven woorden automatisch worden omgezet naar een ander woord. Zo kan het woord card worden omgezet naar kaart, sharing worden omgezet naar delen, cardsharen naar kaartdelen en cardsharing naar kaartdeling. Zit die optie toevallig ook in de huidige forumsoftware ingebakken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie:

 

KANA EMAIL REF: 19742566

 

Thanks for getting in touch about an issue with your Virgin Media service.

 

Please accept my sincere apologies for the current issue you are experiencing.

 

The website you are attempting to access contains information regarding "hacking"

cable boxes, and as such we cannot allow regular access to this site.

 

If there's anything else we can help with, please let us know.

 

Kind regards,

 

Adam Boardman

Econtact Support Team

Virgin Media

KANA EMAIL REF:19742566

 

For help and support with Virgin Media services you should find the following link

useful:

 

http://www.virginmedia.com/help/

 

Can we also recommend checking our service status page http://status.virginmedia.com

alternatively call our free phone service status line for information on service

affecting issues. The free phone service status line number is 0800 561 0061

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkt wel weer dat een ISP geen enkele moeite neemt om eens uit te zoeken wat er nou precies op een bepaald forum te vinden is.

Sat4all is één van de strengste forums wat het beleid ten opzichte van illegale praktijken aangaat (en terecht).

 

 

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Blijkt wel weer dat een ISP geen enkele moeite neemt om eens uit te zoeken wat er nou precies op een bepaald forum te vinden is.
Sat4all is één van de strengste forums wat het beleid ten opzichte van illegale praktijken aangaat (en terecht).


Daarom kan ik hier ook zo boos over worden.
Niemand wordt graag ten onrechte van illegaliteit beticht.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Ron
Zie:

KANA EMAIL REF: 19742566

Thanks for getting in touch about an issue with your Virgin Media service.

Please accept my sincere apologies for the current issue you are experiencing.

The website you are attempting to access contains information regarding "hacking"
cable boxes, and as such we cannot allow regular access to this site.

If there's anything else we can help with, please let us know.

Kind regards,

Adam Boardman
Econtact Support Team
Virgin Media
KANA EMAIL REF:19742566

For help and support with Virgin Media services you should find the following link
useful:

http://www.virginmedia.com/help/

Can we also recommend checking our service status page http://status.virginmedia.com
alternatively call our free phone service status line for information on service
affecting issues. The free phone service status line number is 0800 561 0061


Duidelijk verhaal toch?
Maar niet leuk dat dat zomaar kan.

Martin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat ook puur om de INFORMATIE, in Engeland staat dit gelijk aan cybercrime. En dat is daar goed voor een gevangenisstraf van maximaal 10 jaar.

 

Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
En toch ben ik bang dat dit slaat op het feit dat er hier informatie te vinden is hoe je een SKY-kaart op een dreambox in een share (wel of geen lan of wan) werkend kunt krijgen...


Ik wil Ron niet bang maken, maar ik deel je mening Littlesat.

Is het uitleveringsverdrag met de UK nog van kracht wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Ron
Dan moet je wel een WET overtreden hebben en dat is hier zeker niet het geval!!!

Ron

Dat klopt ten deels, maar de beslissing is genomen op basis van de engelse wet, en die zijn anders dan die in Nederland.
In engeland heeft Sat4all dus duidelijk de wet(ten) overtreden en dus het board geheel terecht geband van Virgin Media.

Niet leuk, maar helaas..

Dus denk ik dat de beheerders van dit board creatief moeten worden en dus vandaag nog "gevoelige" informatie voor gasten moeten afschermen.
Als er na 'controle' van virgin nog steeds reden is om sat4all te bannen, die uiteraard iemand gaat doen die geen profiel heeft, kunnen er alsnog stappen worden ondernomen.
Of helaas pindakaas de UK links laten liggen..maar geheid dat dit ook met Italië, Duitsland en meer landen gaat gebeuren.

Die Rupert krijgt steeds meer macht en als hij Canaal Digitaal gaat overnemen, kun je vast wel bedenken wat er sat4all in nederland gaat gebeuren..

Ok, ver gezocht, ik weet het, maar bedenk dat dit een zeer reeel scenario kan zijn.

Dus, Actie!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...