Ga naar inhoud


[Internet] ISP Virgin Media UK blokkeert sat4all.com


Ron

Aanbevolen berichten

Hier de hetgeen de wet zegt over cybercrime:

 

Cybercrime Verdrag (ETS no. 185)

 

In het cybercrime verdrag hebben de landen aangesloten bij de Raad van Europa afgesproken tot een gemeenschappelijk strafrechtelijk beleid te komen, gericht op de bescherming van de samenleving tegen strafbare feiten verbonden met elektronische netwerken, vooral door het tot stand brengen van passende wetgeving en het versterken van de internationale samenwerking.

 

Hier is wat dhr. J Kriek zegt over de ontvangst van Sky BUITEN Engeland.

 

HDTV kanalen van Sky zijn in Nederland niet legaal te bekijken. Er zijn wel in Nederland bedrijven die je, tegen betaling, aan een Engels adres kunnen helpen waarop dan een abonnement afgesloten kan worden. Betaling kan dan plaatsvinden via een creditcard. Reken er wel op dat dit een aardig prijzig avontuur is. Ook is succes zeker niet gegarandeerd.

 

Sky UK is namelijk sinds deze week begonnen met een strengere controle op de afname van abonnementen. Dat houdt in dat als men er lucht van krijg, en dat kan bijvoorbeeld door het bellen en mailen als er problemen zijn, dat men in het buitenland kijkt door een niet Engelsman dat dan de kaart zonder pardon op zwart gaat. De volgende stap is dat buitenlandse creditcardnummers worden gecontroleerd. Sky UK mag geen abonnementen buiten de UK verkopen. Dat vond men vroeger niet zo erg maar nu wel. De controle door bedrijven die rechten van programma's hebben is scherper geworden. Daarnaast wil Sky, nu men in veel meer Europese landen voor televisieaanbieder speelt, af van dit soort praktijken.

 

Een gewaarschuwd mens telt voor twee

 

komt van een bron die door sat4all als reclame gezien wordt bron.

 

En de fraude?, daar doet toch niemand aktief aan mee, laten we doen door anderen zodat wij onze handen in de onschuld wassen.

 

Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 137
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:
In engeland heeft Sat4all dus duidelijk de wet(ten) overtreden


Dat zie ik jou dan graag op basis van Engelse wetgeving volledig en wel onomstotelijk onderbouwen.
Ik heb een hekel aan ongefundeerde kreten, beschuldigingen en beweringen.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: redneck eyeball
Origineel bericht van: _Ron
Dan moet je wel een WET overtreden hebben en dat is hier zeker niet het geval!!!


Wat dacht je van deze ?
http://wetboek.net/Sr/326c.html


QFT !

( quote for truth )

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Ron
Citaat:
In engeland heeft Sat4all dus duidelijk de wet(ten) overtreden


Dat zie ik jou dan graag op basis van Engelse wetgeving volledig en wel onomstotelijk onderbouwen.
Ik heb een hekel aan ongefundeerde kreten, beschuldigingen en beweringen.

Ron

ja, je mag daar wel een hekel aan hebben, maar begrijpend lezen kan een hoop misvattingen doen ophelderen.

Een provider neemt niet voor niets een dergelijke stap.
Het woordje "dus" staat niet voor niets in mijn quote, waar ik mee wil zeggen dat er klaarblijkelijk een wet is overtreden.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: drz


Als er na 'controle' van virgin nog steeds reden is om sat4all te bannen, die uiteraard iemand gaat doen die geen profiel heeft, kunnen er alsnog stappen worden ondernomen.

Ok, ver gezocht, ik weet het, maar bedenk dat dit een zeer reeel scenario kan zijn.

Dus, Actie!



Helemaal eens. Een ´mol' geeft in de zoekfunctie cardsharing in en legt de link domweg naar WAN en je hebt de poppen aan het dansen. En inderdaad misschien opsplitsen van het forum, bij minimaal 1000 (;)) berichten heb je toegang tot een apart forum. En verder (schreef ik al eerder): breidt het aantal woorden uit dat omgezet wordt naar wat anders. Sharing wordt deling of shrng. Liefst ook voor oudere berichten! Geen zoekfunktie die dat nog vindt. Gooi desnoods het forum een weekje dicht en spijker het echt goed dicht. Dat weekje wachten de gebruikers wel wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Ron
En dat is dus niet zo. Iedereen die wil beweren dat dat wel zo is moet dat onderbouwen. Je kunt niet zomaar iemand beschuldigen en daar consequenties aan verbinden. Dat kan en mag alleen een rechter!

Ron

En daar heb jij weer helemaal gelijk in! wink

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ron1872

Helemaal eens. Een ´mol' geeft in de zoekfunctie cardsharing in en legt de link domweg naar WAN en je hebt de poppen aan het dansen. En inderdaad misschien opsplitsen van het forum, bij minimaal 1000 (;)) berichten heb je toegang tot een apart forum. En verder (schreef ik al eerder): breidt het aantal woorden uit dat omgezet wordt naar wat anders. Sharing wordt deling of shrng. Liefst ook voor oudere berichten! Geen zoekfunktie die dat nog vindt. Gooi desnoods het forum een weekje dicht en spijker het echt goed dicht. Dat weekje wachten de gebruikers wel wink


Dat is de grootste onzin. Illegaliteit verstoppen maakt het niet minder illegaal!
Op sat4all is niets illegaal en als iemand vind dat dat wel zo is moet hij dat degelijk onderbouwd melden.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Ron


Dat is de grootste onzin. Illegaliteit verstoppen maakt het niet minder illegaal!
Op sat4all is niets illegaal en als iemand vind dat dat wel zo is moet hij dat degelijk onderbouwd melden.

Ron


Dat ben ik met je eens Ron, maar zie dat een engelsman die geen nederlands spreekt maar eens aan het verstand te peuteren als ze het al niet volledig automatisch boven is komen drijven. Die ziet een forumdraadje met daarin ´sky' en ´sharing' en drukt op de rode knop.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus hier word niet uitgelegd hoe je een Sky-Uk kaart werkend kan krijgen in een softcam-ontvanger, iets wat waarschijnlijk ergens in de overeenkomst van Sky-UK staat dat het niet mag?

 

Sorry Ron, maar een kaart werkend krijgen anders dan in een daarvoor bestemde ontvanger is illegaal.

Uiteraard ben ik het ook niet eens met die regel, maar hoogst waarschijnlijk, hoewel ik dit niet kan onderbouwen, staat er in het contract wat je als consument afsluit bij die bewuste provider, dat je geen gekke dingen mag doen met je ontvanger en je kaart....maar dan in andere juridische bewoordingen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve lieve leden van sat4all.

Als er in de voorwaarden van een provider staat dat het niet mag, wil dat niet zeggen dat het wettelijk niet mag en dus illegaal is.

Wat jij nu zegt is dat je een boete kunt krijgen of gearresteerd kunt worden als je een smartcard in een andere ontvanger stopt. Hoor je dan zelf niet dat je onzin verkondigd als je dat hardop zegt?

Wat een provider aan zijn abonnee aan voorwaarden stelt maakt het nog geen wet!

Bovendien bestaat tussen sat4all en sky helemaal geen overeenkomst en sat4all is dus helemaal niet gehouden aan die voorwaarden.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehm. Hmmmm !!

 

Ik woon sinds kort in Engeland en internet nu via een Virgin Media verbinding.. zoals jullie zien kan ik de site dus gewoon gebruiken :D

Triax TDS 88cm / Inverto Black Ultra LNB / Alsat Dark Motor / Dreambox DM800HD+DM7000 knutselbak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...