Ga naar inhoud


waarom is vu+duo moeilijk leverbaar?


schans14

Aanbevolen berichten

Als je bij diverse webshops kijkt , zie je dat de vu+duo moeilijk leverbaar is, niet op voorraad..

 

komt dit omdat er veel vraag naar is?

 

omdat ik de dreambox gewend ben heb ik nog een vraag over de vu+duo:

 

natuurlijk zijn er al veel vragen over gesteld denk ik..maar heeft iemand ervaring met het streamen van hd bestanden naar de tv met de vu+duo?

 

schans14

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb geen antwoord op de leveringen van de vu, maar wat gegene hierboven meld zou een reden kunnen zijn.

 

Zelf maak ik eigenlijk nooit gebruik van streamen (tenminste in deze benaming)

 

(Voor streamen installeer je vlc op je vu en op je pc, op je pc meot je vlc configureren zodat je ip van de vu toegang krijgt en op je vu stel je in deze inlogt op de vlc config van je pc..)

 

Mocht je een nas of interne hdd hebben kun je gewoon je bleuray of mkv of andere mpg mp3 mpeg4 bestanden naar je nas of interne hdd sturen en via de mediaplayer speelt de vu ze prima af, dit kan ook met dvds ed.

 

VU+DUO OpenPli

DM7000S - NSLU2 met 200 gig hd - USB 1024MB - multitenne 45 - Multiboot PLI Iolite

Link naar reactie
Delen op andere sites

@schans14: Zullen we dit topic beperken tot één onderwerp?

 

Graag alleen reacties op de onderwerptitel.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zal wel marktstrategisch zijn in plaats van onderschatten

"wat de gek ervoor geeft"

is een oud spreekwoord dat hier van toepassing kan zijn

 

maar dan ook de verhouding en dus winstmarges fabrikant>importeur>satwinkel~webshop

zet je der een paar op de markt blijft de speelruimte erg klein voor prijsstunters en blijft de prijs voor de eindverbruiker hoog.

 

als je al een fabrikage-lijn opzet in zo'n electronica-fabriek zal er gegarandeerd een bepaalde minimum hoeveelheid moeten worden geproduceerd

overigens weten wij vanuit kikkerland natuurlijk niet waar er nog meer uitgeleverd wordt aan VU+ jes.

de wereld is groot.

 

ciao

 

 

Dark & Long, Drift 2 Dark Train

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt me een vreemde beredenering.

1. Koreanen willen het liefst zo veel mogelijk in zo kort mogelijke tijd verkopen.

2. Als je weinig levert om daarmee de merkt "zuiver" te houden, zet je een stuk minder om en maak je dus ook veel minder winst.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

juist dus de fabriek zal een vette output hebben

die ergens al verkocht aan tussenhandel gereserveerd staan

 

ofwel er gaan containers elders heen (zoals ik al schreef naar andere landen / regio's) en daarmee is de hoeveelheid voor benelux beperkt

ofwel de importeur heeft dat geld verdisconteerd in tijdelijke opslag en houdt de prijs hoog

ciao

Dark & Long, Drift 2 Dark Train

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch

ofwel er gaan containers elders heen (zoals ik al schreef naar andere landen / regio's) en daarmee is de hoeveelheid voor benelux beperkt


Inderdaad ook in de VS en Canada verkrijgbaar onder de naam Sonysat VU-duo HD het zou me niet verbazen als hij ook verkrijgbaar is in Azie en Australie.
En ja landjes als Nederland en Belgie zijn natuurlijk niet echt satelliet landen ze zijn helemaal bekabelt. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 'm onderweg naar huis gekocht, zo van de plank.

 

(was wel de laatste) laugh

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het idee dat de prijs inderdaad kunstmatig hoog gehouden wordt door de verkrijgbaarheid te beperken.

De eerste VuDuo ging voor nog geen 400 euro over de toonbank, nu is dat al 430 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: ApBurgh
Ik heb het idee dat de prijs inderdaad kunstmatig hoog gehouden wordt door de verkrijgbaarheid te beperken.
De eerste VuDuo ging voor nog geen 400 euro over de toonbank, nu is dat al 430 euro.


Ja op voordracht van de importeur meen ik, er zijn ook shops die die prijs dan wat compenseren door er dan een 1TB HD bij te doen voor € 35.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...