Ga naar inhoud


[Sat4all] AlanS en Duwgati : Welkom terug als Moderators !


Noordzee

Aanbevolen berichten


  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Prachtig om te lezen, dat er zoveel schaapjes rondlopen hier op het forum.

 

Jongens dit was toch te doorzien, dit hele gebeuren, of is iedereen hier nu zo paranoide.

 

Gefelicteerd sat4all met deze actie.

Het heeft in ieder geval veel reacties opgeleverd hier, en op andere forums.

 

Het forum gaat gelukkig door, in dezelfde oude form en eigenaars.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed, maak er wat moois van. wink Beide heren hebben in het verleden al bewezen dat ze erg goed werk verrichten, dus ik heb er wel vertrouwen in.

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor zoveel positieve reakties. Op andere sites zijn de meningen helaas (nog) niet positief. We gaan ons best doen de komende tijd en hopen dat we uiteindelijk gezamelijk ons kunnen concentreren op de hobby en de ontspanning en dat er aan de negatieve berichtgevingen over Sat4all een eind komt.

Maar we begrijpen dat we dat vertrouwen eerst moeten verdienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me dat het voldoende is dat je her en der even laat weten dat er een nieuwe wind waait, wat anderen vervolgens doen moeten ze zelf maar weten vind ik. Bedelen om sympathie laten we over aan politieke partijen. wink Maar op zich wel goed dat jullie dergelijke initiatieven nemen, natuurlijk ervan uitgaande dat je geen energie gaat stoppen in mensen die toch niet voor rede vatbaar zijn. Enfin, komt wel goed. laugh

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van bedelen om symphatie is geen sprake maar om de hand uit steken voor een normale omgang met elkaar lijkt me een goedbedoeld gebaar. Iemand moet het voortouw nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
Bedankt voor zoveel positieve reakties. Op andere sites zijn de meningen helaas (nog) niet positief. We gaan ons best doen de komende tijd en hopen dat we uiteindelijk gezamelijk ons kunnen concentreren op de hobby en de ontspanning en dat er aan de negatieve berichtgevingen over Sat4all een eind komt.
Maar we begrijpen dat we dat vertrouwen eerst moeten verdienen.




Uitstekend initiatief om op deze manier verder te gaan, ik ben dus zeer positief smile en heb dat op 'ons' forum ook als zodanig medegedeeld.
En daar komt nog eens bij dat ik kan weer onder mijn eigen naam kan posten smile

Ik hoop ook dat een goede samenwerking met de 'andere' fora zoals die van ons (ReelBox) gewoon weer mogelijk zal zijn.

Groeten,

André

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit klinkt beter dan alles wat ik de afgelopen maanden (en langer) gehoord/gelezen heb!

Ik wens jullie erg veel succes!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Heren als lid vanaf het begin ( staat wel is waar niet zo in mijn profiel) wens ik jullie heel veel sukses met de voortzetting van dit board.

ik ben van mening dat het een verlies zou zijn als het verloren zou gaan in deze form.

aan de andere leden zou ik willen vragen om de doorstart van dit forum op zijn positieve waarden te beoordelen.

dus na al het gedoe ZET EEN STREEP DOOR HET VERLEDEN en maak gebruik van de positieve dingen die er zijn op dit board.

ik spreek dan ook de hoop uit dat er mischien toch weer een positieve stemming gaat heersen met voral de aandacht naar onze gedeelde hobby.

 

met vriendelijke groet,

 

Peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vooral blij met mededeling dat alles was meer relaxed zal worden. Iets minder 'gebruik de search functie' en wat meer vriendelijke hulp voor mensen die nog niet zoveel weten. minder bans, meer 'laat maar gaan' en dan komt alles wel goed. Welke mensen er dan aan het hoofd staan maakt mij niets uit. Ik heb er vertrouwen in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net terug van een lang paasweekend in de Ardennen (waar de kids zelfs nog hebben meegedaan aan het Leonidas wereldrecord eieren zoeken!).... wat een ontwikkelingen!

 

Mooi dat de toekomst van het board gegarandeerd is en gerund gaat worden door twee vertrouwde namen! Op naar de volgende 10 jaar! smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...