Ga naar inhoud


Buiten antenne voor slechts nog geen 7 euro


Klinknagel

Aanbevolen berichten


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik denk dat ze het tegen lage kosten aanbieden om van het gezeur over haperende beelden af te zijn. Voorheen kreeg je het volledig gratis, nu blijkbaar tegen verzendkosten. Nu heb je een flinke run op die antennes, maar de voorraat zal wel weer aangevult worden. Ze hebben tenslotte meer dan 1 miljoen kijkers, ik weet alleen niet of de extra kaarten per abonnement zijn mee berekend.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 1 miljoen kijkers zitten ongeveer half/half verdeeld over KPN Interactieve TV en Digitenne geloof ik hoor.

 

Ik kan me althans niet voorstellen dat er meer dan een miljoen Nederlanders vrijwillig naar artefactitenne gaan kijken.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Klinknagel
De grote aanbieder van Digitenne heeft tegenwoordig de buitenantenne voor slechts 7 euro te koop staan op haar site.

En die wordt dan ook nog eens geleverd met 10 mtr. kabel en thuis

bezorgt...................................

Deze antenne is even slecht als de binnen antenne. Wil je een buiten antenne hebben, neem dan een yagi DVB-T antenne. bv. de König ANT-UHF60-KN. Geeft een veel beter resultaat!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Deze antenne is even slecht als de binnen antenne. Wil je een buiten antenne hebben, neem dan een yagi DVB-T antenne. bv. de König ANT-UHF60-KN. Geeft een veel beter resultaat!


Inderdaad, de KPN buitenantenne is niets anders dan de KPN binnenantenne met een waterdicht jasje aan...
De "ouderwetse" buitenantenne's (harken of matjes) voldoen al tientallen jaren het beste (kan ook niet anders).

Grt, Matthijs

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Inderdaad, de KPN buitenantenne is niets anders dan de KPN binnenantenne met een waterdicht jasje aan...
De "ouderwetse" buitenantenne's (harken of matjes) voldoen al tientallen jaren het beste (kan ook niet anders).

Grt, Matthijs

haha, grapjas wink maak ze maar is open dan;) en laat het even weten!

Yagi's en harkjes zijn goed als je weinig signaal hebt. Maar met die buitenantenne heb je door vrijwel heel Nederland gewoon Digitenne hoor. Wel even net zo hoog plaatsen dan he als je harkje of yagi.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EL PIÑO

Ik kan me althans niet voorstellen dat er meer dan een miljoen Nederlanders vrijwillig naar artefactitenne gaan kijken.


Ik heb digitenne op onze boot en mijn dochter heeft het op haar slaapkamer.
Nou heeft ze maar een kleine 37inch tv, maar ik heb nog geen last van blokjes en scooters gehad bij het kijken via de interne tuner.
Het kpn doosje is daar wel gevoelig voor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn "bierblikantenne" hangt naast mijn gregorian delta schotel en heb met deze de zenders van VRT en de Franse ( vrije zenders ) TNT 's met een signaalsterkte van meer dan 80%.

Kost me twee blikjes van de Duitse ......keten en een kwartiertje soldeerwerk . Heb ook nog het genot van het consumeren. :D

 

Is voor mij wel erg handig want in mijn Dr.HD F16 zit zowel een DVB-S en een DVB-T tuner , kan dus lekker gewoon overschakelen van satelliet naar terresterial.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook de "bierblik antenne" maar dan uit Belgie twee palmpjes :D en die hangt gewoon binnen aan de verwarmings buis en kan met de in mijn tv ingebouwde triple tuner (dvb-t dvb-c en dvb-s2) dan ook lekker switchen.

 

Heb ook de buitenantenne van kpn hier liggen , maar de palmpjes doen het net zo goed..........

 

Groetjes......................

Link naar reactie
Delen op andere sites

De KPN binnen en buitenantenne zijn net zo goed als een hark van Funke of Konig alleen die laatste twee zijn nogal lomp in omvang dus hulde voor de compacte KPN antenne. Gooi die harken maar weg met de KPN antenne hetzelfde resultaat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...