Ga naar inhoud


IBC registratie (gratis) weer open


Funfreak

Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Bedenk je wel dat deze beurs echt bedoeld is voor professioneel zakelijk gebruik en daar voor consumenten erg weinig te doen en zien is.

 

Het is zelfs ergerlijk als daar heel veel consumenten rondlopen.

 

Zowel voor de standhouders als voor de zakelijke bezoekers.

 

Citaat:
Exhibitors

Each year, IBC hosts 1,300+ exhibitors, 1,000+ journalists and 45,000+ attendees from around the world, making it the premier destination for the unveiling of new products and technologies within the electronic media and entertainment industry. Tailored networking opportunities and innovative new areas such as this year’s debut Connected World, make it the ideal venue for generating sales leads, raising corporate profiles, and developing efficient distribution channels.

 

IBC is at the cutting-edge of new technology in the rapidly evolving electronic media industry. It couples a comprehensive exhibition covering all facets of today's industry with a highly-respected peer-reviewed conference that helps shape the way the industry will develop in the future. Alongside this, attendees are presented with a wealth of networking opportunities that take place in a professional and supportive environment.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

prachtig dus voor de gewone consument om wat bij te leren smile

 

zal medialabs daar aanwezig zijn.......kunnen we allemaal eens komen kijken naar jullie stand laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
9. Sat4all is een nederlandstalig board
Wij willen daarom uitsluitend nederlandstalige berichten zien. Het originele (anderstalige) bericht plaatsen is uitsluitend toegestaan als je een goede nederlandse vertaling erbij plaatst. Dus geen automatisch gegenereerde vertalingen zoals Babelfisch o.d.!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel

Het is zelfs ergerlijk als daar heel veel consumenten rondlopen.

Zowel voor de standhouders als voor de zakelijke bezoekers.



Nou, stel je voor dat wij als gepeupel er ook lopen zeg !
Vorige keer had je het daar ook al zo moeilijk mee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap de reacties niet geheel, een beurs die speciaal is ingericht voor de detailhandel is nu eenmaal anders dan die voor de eindgebruiker/consument, de techniek zal op een andere manier belicht worden dan op een beurs die voor consumenten ingericht is, ook is de relatie tussen detailhandel heel anders dan die is tussen de consument.

 

In mijn optiek heb je weinig gevoel van eigenwaarde als je jezelf direct als gepeupel te betitelen wink , tevens heeft de opzet van de beurs op deze manier weinig met arrogantie te maken.

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Zeg trek ik negatieviteit aan of zo?

 

Ik schreef netjes en beleefd dat deze beurs eigenlijk alleen voor professionele zakelijke bezoekers bedoeld is.

 

Deze beurs heb ik zakelijk zeker 5 x bezocht en ieder jaar was het lastiger een verkoop medewerker aan te spreken omdat er een groep vrijetijdsbezoekers omheen stond.

 

Daar is die beurs simpelweg niet voor bedoeld. Die is bedoeld voor netwerken, aan- en verkoop en dienstverleners.

 

Er staat daar alleen maar professionele apparatuur voor professionele gebruikers en wat er eventueel aan consumentenproducten staat is bedoeld voor de handel en niet voor de eindgebruiker.

 

Als je een beurs wilt bezoeker voor particulieren, die ook als zodanig is ingericht kan je beter naar de HCC dagen, Cebit of vergelijkbaar gaan.

 

That's all, geen enkele reden om lelijk te doen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werk aan de winkel voor de organisatoren. Ze kunnen in BTW nummer of iets geljkaardigs eisen van de inschrijvers. Zo kan je de handel en de consument uit elkaar halen.

Ps. Je kan ook constructief meedenken hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik vind het juist heerlijk om ieder jaar even "gratis" te kunnen kijken wat er allemaal mogelijk is.

 

Ik maak wel reiskosten naar Amsterdam dus echt gratis is het niet natuurlijk.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is aan de organisatie van de beurs zelf om te beslissen of consumenten ook welkom zijn of niet. Als ze dan ook nog gratis kaartjes uitdelen, lijkt het me logisch dat er veel gewone mensen komen.

 

Maar ik denk dat Michel wel gelijk heeft dat het saai kan zijn voor veel bezoekers. Dat het voor zakelijke bezoekers ergerlijk is, is natuurlijk niet de schuld van de gewone man, maar van de organisatie die hiervoor kiest.

 

@ Michel: wel een vertaling toevoegen he! smile

 

@ Dennis: Calculator zeurt niet hoor, hij merkt alleen op dat het voor hem niet helemaal gratis is. Verder dit onderwerp laten rusten svp

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Bij het registratieproces moet je selecteren door welk bedrijf je bent uitgenodigd, je moet opgeven in welke tak je werkzaam bent en zo nog een aantal vragen waar een normale consument niet aan kan voldoen.

 

Dat wil dus zeggen dat je moet liegen om een gratis kaartje te bemachtigen. IBC heeft dus al duidelijk gemaakt dat de beurs niet voor consumenten bedoeld is.

 

Bovendien als je het door mij geplaatste Engelstalige citaat en aanvulling op mijn Nederlandstalige bericht niet kunt lezen, heb je op die beurs al helemaal niets te zoeken, want 95% van de standhouders hanteert de Engelse taal als voertaal wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovendien als je het door mij geplaatste Engelstalige citaat en aanvulling op mijn Nederlandstalige bericht niet kunt lezen, heb je op die beurs al helemaal niets te zoeken, want 95% van de standhouders hanteert de Engelse taal als voertaal

Bron :

Michel

Zie hierboven.

 

VAnaf nu kunnen we dus ook Chinees hier plaatsen het grootste gedeelte van de wereld spreekt chinees.

 

Ni Hao.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...