Ga naar inhoud


IBC registratie (gratis) weer open


Funfreak

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Dat is een hele kinderachtige opmerking snuffer.

 

Ten eerste was mijn bericht gewoon Nederlandstalig, alleen mijn citaat, waarmee ik mijn Nederlandstalige bericht wilde onderbouwen of aanvullen, is in de Engelse taal.

 

Dat neemt niet weg dat mijn bericht, wat in feite een hele korte conclusie van het Engelstalige citaat is, gewoon Nederlandstalig is.

 

Als je op alle slakken zout wilt leggen, heb ik hier nog wel een doos zout voor je staan.

 

Mvg,

 

Michel

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Michel
Bij het registratieproces moet je selecteren door welk bedrijf je bent uitgenodigd, je moet opgeven in welke tak je werkzaam bent en zo nog een aantal vragen waar een normale consument niet aan kan voldoen.

Dat wil dus zeggen dat je moet liegen om een gratis kaartje te bemachtigen. IBC heeft dus al duidelijk gemaakt dat de beurs niet voor consumenten bedoeld is.

Bovendien als je het door mij geplaatste Engelstalige citaat en aanvulling op mijn Nederlandstalige bericht niet kunt lezen, heb je op die beurs al helemaal niets te zoeken, want 95% van de standhouders hanteert de Engelse taal als voertaal wink

Mvg,

Michel


Bovenstaande geldt overigens ook voor de Anga Cable die begin volgende maand in Köln (Keulen wink ) plaats vindt.
Het stikt daar ieder jaar weer van de 'gewone' consumenten die overigens op de laatste beursdag wel welkom zijn, de eerste dagen zijn echt voor de detailhandel.
De laatste dag is echt bedoeld voor degene die graag zo'n beurs wil bezoeken.

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het verleden is afgesproken dat alles vertaald moet zijn naar nederlands. Het wordt erg verwarrend, als dat voor de één wel geldt, maar voor een ander niet. Of dat te maken heeft met bezoekers aan een beurs of met het feit dat dit een nederlandstalig forum is, ????????????

mvg

 

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even wat cijfertjes met bezoekers aantallen:

2009: 45,547

2008: 49,250

2007: 46,964

 

Vorige jaar was er, misschien door de "recessie" en terug val in het aantal bezoekers.

De forumleden van sat4all kunnen dat gat misschien vullen?

 

HELP DE IBC DE ZOMER DOOR... smile

 

Zelf bezoek ik al vele jaren de IBC (beroepsmatig) en ik heb geen enkel probleem met bezoekers die niet uit de doelgroep komen.

Volgens mij is het voor de standhouders ook geen enkel probleem, want het onderscheidt is voor hen ook duidelijk, gezien al de folders die deze bezoekers vaak met zich mee sjouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Citaat:
In het verleden is afgesproken dat alles vertaald moet zijn naar nederlands. Het wordt erg verwarrend, als dat voor de één wel geldt, maar voor een ander niet. Of dat te maken heeft met bezoekers aan een beurs of met het feit dat dit een nederlandstalig forum is, ????????????

mvg

 

Als je ergens problemen mee hebt, stuur je gewoon even een PM of gebruik je het contactformulier. Dit soort opmerkingen op het forum zijn volstrekt onnodig en zijn niet constructief noch positief.

 

Dit heeft de aandacht in het moderator forum en er wordt gekeken naar een versoepeling van die regels.

 

Binnen de groep is er draagvlak voor een versoepeling waarbij het mogelijk wordt een anderstalig citaat of illustratie toe te voegen aan het verder Nederlandstalige bericht.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nog even ter aanvulling.

 

Ik ben geen voorstander van ontelbare regeltjes en wetten.

 

Helaas blijkt het nodig die wel op een forum als deze te hanteren.

 

Ik kan mij echter niet voorstellen dat deze regel bedacht is om een aanvulling of citaat zoals ik dat plaatste te verbieden, zeker niet omdat mijn bericht verder in duidelijk Nederlands geschreven was.

 

Ik denk dat die regel bedoeld was om te voorkomen dat iemand een volledig anderstalig bericht op het forum plaatst.

 

Daar gaan we dan ook naartoe werken en zoals gezegd heeft dit de aandacht.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Om die reden blijft de regel dat je een vertaling of samenvatting moet plaatsen ook van kracht.

 

Ik schreef duidelijk, in de Nederlandse taal, waar het verhaal over ging en vulde dat aan met een Engelstalig citaat van de website, waar verder geen vertaling voor nodig was omdat ik al in de Nederlandse taal had uitgelegd waar het over ging.

 

Om daar in de toekomst onnodige discusie over te voorkomen, verduidelijken we de regel.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Michel

Voor allen, die het niet meer begrijpen; gelden oude regels niet meer in afwachting van nieuwe? Dat heeft niets te maken met negatief/positief en/of opbouwend/afbrekend. Ik begrijp het gewoon niet erg. Mijn IQ is ook niet erg hoog. Ik ben geen lid van de mensa.

 

@Bigfoot

 

Mijn dank voor een explicatie, maar intussen zou ik bijna niet durven posten. Wanneer is b.v. mijn bericht tegen de regels?

 

Mijn posting is vertraagd verzonden omdat mijn aandacht dringend

elders werd gevraagd. Dus enkele berichten zijn er tussen

gekomen. Met excuses.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Citaat:
9. Sat4all is een Nederlandstalig board

Wij willen daarom uitsluitend Nederlandstalige berichten zien. Het originele (anderstalige) bericht plaatsen is uitsluitend toegestaan als je een goede Nederlandse vertaling of duidelijke samenvatting erbij plaatst. Dus geen automatisch gegenereerde vertalingen zoals Babelfisch o.d. Een citaat mag ter illustratie of aanvulling op je verder Nederlandstalige bericht worden geplaatst.

 

Als het nu nog niet duidelijk is, horen we het wel.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Michel,

 

Je had/hebt volkomen gelijk. Met excuses. Mijn lange(re) termijngeheugen laat me de laatste tijd wat in de steek.

(Door omstandigheden, zoals dat heet.)

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Dit soort opmerkingen op het forum zijn volstrekt onnodig en zijn niet constructief noch positief.

Ik weet niet of je het door hebt maar jou reactie dat men vooral maar weg moet blijven bij de IBC als consument is ook niet echt positief te noemen. Gelukkig bepaald de organisatie en de mensen zelf wel wie er naar toe gaan en niet jij.

Ik dank funfreak voor het bericht zodat anderen er ook wat aan hebben.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Daar is werkelijk helemaal niets negatiefs aan.

 

Ik heb niet meer en niet minder dan lezers van het bericht die de IBC niet kennen er over geinformeerd dat het geen beurs is voor consumenten.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...